Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8612)
Vierailija kirjoitti:
Voiko tollainen keinottelijamies puhua valehtelevasti naiselle silmät kirkkaina ja vannoa rakkauttaan, ehdotella yhteistä tulevaisuutta ym ym, mutta takataskussaan on kuitenkin ihan muuta suunnitelmaa, sen oikean jopa etsimistä tai jos kohdalle sattuu oikee niin kytkin ylös ja menoksi?
Kaipa naisetkin osaa keinotella. Minusta on aina typerää, jos käyttää toista hyväksi tai huijaa, oli sukupuoli mikä hyvänsä. Pitäisi olla rehellinen tarkoitusperistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle paikka vieressä aina vapaana. Kunhan istuu liki, ettei jää milliäkään reisieemme väliin.
Tää onkin hauska, kun nojatuoleissa istuttiin niin, ettei käsivarsien väliin jäänyt paljon mitään. Sohvalla sen sijaan siirtyi hiukan kauemmas.
Hauska toi, ja jollakin toisella saattoi kosketti huulet tai posket tai korvat toisiaan vierekkäin ollessa
Nii ja ne yhdet pussaili ihan näkyvästi. Kuulemma.
Niin tietenkin. Eivät ole palstalla. Suora kesksutelu, yhteys johtaa suoraan toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tollainen keinottelijamies puhua valehtelevasti naiselle silmät kirkkaina ja vannoa rakkauttaan, ehdotella yhteistä tulevaisuutta ym ym, mutta takataskussaan on kuitenkin ihan muuta suunnitelmaa, sen oikean jopa etsimistä tai jos kohdalle sattuu oikee niin kytkin ylös ja menoksi?
Kaipa naisetkin osaa keinotella. Minusta on aina typerää, jos käyttää toista hyväksi tai huijaa, oli sukupuoli mikä hyvänsä. Pitäisi olla rehellinen tarkoitusperistään.
Tulee vain ikävä fiilis, kun näitä kommentteja lukee..
Vierailija kirjoitti:
Tänne ei voi laittaa mitään rakentavaa, jos ei halua tulla teilatuksi. Some pelaa aggressiolla.
Käännös kuuluu: "Hyviä pointteja nostettiin, mitään en osaa millään tasolla kyllä kiistää, parempi vetää uhrin viitta ylle."
Olipa kiva saaha sulta viestiä pitkästä aikaa. Tosin, aina kun ollaan yhteydessä, niin mulle tulee tunne että elämäni on syöksykierteessa just nyt, eikä mitenkään hyvällä tavalla. Kaikki kaatuu päälle, mitään en saa tehtyä niin kuin pitäis. Tekis niin hyvää saaha puhua sun kanssa kunnolla, ehkä se auttais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle paikka vieressä aina vapaana. Kunhan istuu liki, ettei jää milliäkään reisieemme väliin.
Tää onkin hauska, kun nojatuoleissa istuttiin niin, ettei käsivarsien väliin jäänyt paljon mitään. Sohvalla sen sijaan siirtyi hiukan kauemmas.
Hauska toi, ja jollakin toisella saattoi kosketti huulet tai posket tai korvat toisiaan vierekkäin ollessa
Nii ja ne yhdet pussaili ihan näkyvästi. Kuulemma.
Niin tietenkin. Eivät ole palstalla. Suora kesksutelu, yhteys johtaa suoraan toimintaan.
Me ollaan kaikki palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun kaa yötöihin ens pe.
Bäänis kaivettu lämpimäm tila
T mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Jännitän nähdäänköhän me huomenna? Aion silti laittautua nätiksi sinua varten :)
Nättien poikien ei tarvii laittautua. 😘
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta mikä sotku.
Sinun pitänee siivota
Vierailija kirjoitti:
Hississä on tilaa vielä yhdelle, joka käyttää rexonaa.
Mikä vika mennenissä on?
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva saaha sulta viestiä pitkästä aikaa. Tosin, aina kun ollaan yhteydessä, niin mulle tulee tunne että elämäni on syöksykierteessa just nyt, eikä mitenkään hyvällä tavalla. Kaikki kaatuu päälle, mitään en saa tehtyä niin kuin pitäis. Tekis niin hyvää saaha puhua sun kanssa kunnolla, ehkä se auttais.
Kävitkö mun oven takana?
Vierailija kirjoitti:
Oot niin komea 🥰
Kiitos. Onko kellari paha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika mennenissä on?
Ei mennenissä ole vikaa, vaan käyttäjästä = +75v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika mennenissä on?
mennen tullen
Mahdatkohan koskaan ajatella minua, nm.
Vierailija kirjoitti:
Oot niin komea 🥰
Millä tavalla muka?
Vierailija kirjoitti:
Jos sait viestin irl, mikset vastaa hänelle siellä?
Mukavaa iltaa, A. Kunpa tietäisit kuinka paljon sinua haluan.
N34