Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin vaan katsella sinua tuntikausia :)
Minäkin sinua. Niskasi on ihana, haluaisin koskea sitä.
Hmm, mulla kyllä oli tänään hiukset niin että niska näkyi :) koskisitpa..
Ei oltu kahdestaan. Etkä ole koskaan edes tullut mulle juttelemaan mitään vaikka helposti halutessasi voisit sen tehdä. Vedän tästä omat johtopäätökseni.
Niin. Olihan siellä kolmas meidän lisäksi..
Niin oli
Se pikkublondi pyörii siellä joka kerta pillu mahloja valuen, kun olet siellä. Anna nyt sille raasulle jo.
Thx, ajattelen nyt yhen ujon pikkublondin pillua vaikka pitäis keskittyä 😤
Mihin sun nyt muka pitää keskittyä
Yhteen kirjotusprojektiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson tämän vuoden loppuun.
Menee 3kk hukkaan.
Nainen, tänne viesti niin saat eksäsi mustasukkaiseksi!
Eilen kyllä oli puhe ihan toisenlaisista luukuista pikkuvaalean kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään näkemisiä enää. Toivo täytyy tappaa, jotta muutos voi alkaa. Siksi ei kannata jättää ovea auki. Tässä tapauksessa se on suljettava kaikilta narsistisilta kusimulkuilta ja niiden kyttääjäporukoilta.
Jos sulle on tehty pahoja, miten sulla voi olla vielä lämpimiä tunteita kaipaamaasi kohtaan? Olet muuten väärässä ketjussa.
Yksi mätä omena pilaa koko korin, ja jos porukalla on rikoksia tehty, ei siitä niin vaan päästä eroon. Muiden on sit pakko heittää koko kori menemään.
Sä pilaat koko palstan.
Skippaa kommentti, äläkä haasta riitaa.
Jotkut eivät osaa pariutua, elää tai erota sovussa vetämättä muita mukaan toksisiin riitoihinsa, ja joillekin toisille siihen riittää kommentti vauvalla, kantsii vaan kiertää kaukaa sellaiset myrkylliset tyypit.
+ (peukku)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson tämän vuoden loppuun.
Menee 3kk hukkaan.
Nainen, tänne viesti niin saat eksäsi mustasukkaiseksi!
Olen liian mustasukkainen, että mustasukkaistuisin ja ainahan voi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin vaan katsella sinua tuntikausia :)
Minäkin sinua. Niskasi on ihana, haluaisin koskea sitä.
Hmm, mulla kyllä oli tänään hiukset niin että niska näkyi :) koskisitpa..
Ei oltu kahdestaan. Etkä ole koskaan edes tullut mulle juttelemaan mitään vaikka helposti halutessasi voisit sen tehdä. Vedän tästä omat johtopäätökseni.
Niin. Olihan siellä kolmas meidän lisäksi..
Niin oli
Kiinnostaa kyllä tietää oletkohan oikeasti kaivattuni.. voisit tehdä tikusta asiaa ja laittaa viestiä
100% varmasti nyt en kyllä ainakaan laita. Voit itse laittaa. Saan jo nyt rytmihäiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työviikko takana. Jos saisin, alkaisin viikonlopun oman kullan kainalossa, kun siinä on lysti olla. Ongelma on, että ei ole omaa kultaa.
Kainalossa ja luonnossa🥰 kauempana kaupungin vilinästä.
Tämä on minunkin lemppari, mutta tykkään että on lisäksi lämmintä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle tiedoksi etten lähettele terveisiä täällä. Olen suorien yhteyksien ja toiminnan nainen.
Tiedän😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaisi se kaveruussuhde olla aika kiva juttu.
En tarvitse lisää kavereita.
Hyvä kun sulla on jo kavereita, kaikilla ei ole, jotkut tarvitsee. :)
Tsemppiä! Minäkin olen ollut jossain vaiheessa ketjukoukkuani tuossa tilanteessa, mutta nykyään minulla on jo aika hyvä tilanne kavereiden suhteen. Muutosta voi siis tulla, ja toivottavasti tulee sullekin :)
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko nähnyt kaivattuasi niin että hän ei ole nähnyt sinua? esim. kaupassa tms.
Sinisessä sadetakissa asteli tuo ihana mies, kuinka syvissä vesissä mielensä ties.
Harmaa parta pisaroita tippui, tienoo kastui, vettyneillä tennareilla sitten lätäkköön astui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta pieni, ei meidän vielä tartte tietää mitä tää olis. Ensin hengailee yhdessä ja siitähän sen näkee sitten millanen pakkomielle kyseessä. ;) t. Mä todellakin lähettelen täällä terveisiä
Olisko se tapailua vasta? Voisi tapailla muitakin vielä? Vai jo suoraan hengailua ja sitoutumista?
sivusta
Tuollaisista asioista kannattaa jutella ihan suoraan, niin ei ole epäselvyyttä.
Tilanteet kun vaihtelee ja periaattessa jos ei ole sovittu mitään, niin ei ole sovittu mitään. Joskus joku voi luulla olevansa parisuhteessa, kun ”mehän nähdään säännöllisesti ja harrastetaan seksiä”, kun samalla se toinen osapuoli on pitänyt itsestäänselvänä, että ei olla parisuhteessa, koska ei olla edes juteltu siitä eikä muutenkaan tutustuttu sen syvemmin, ei juteltu tulevaisuudesta tai mistään - harrastettu vain seksiä ja pintapuolista hengausta.
Ja sit vaikka olisi sovittu parisuhteesta, niin siinäkin ihmisillä ajatus vaihtelee, miten iso sitoumus pelkkä parisuhde on. Eli kannattaa jutella.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua/uskalla jutella mun kans privana, voitaisiin pitää poistuvat viestit ja ei tarttis jutella mitään henk. koht., ois vaan kiva tietää että juttelen oikeasti just sulle..
On halua ja uskallustakin jutella juuri oikean kaivatun kanssa. Kun tietäis, miten.
Oletko aiemmin ollut yhteydessä häneen, irl?
sivu
En ole kyllä ollut niin pitkällä vielä, katseita vaan vaihdettu. Vähän epävarma tilanne.
Mä en näitä epäsuoria "viestejä" lähettele, kuten jotkut muut tyyliin instassa.
Mutta HYI että, mikä stalkkeri nar.ttu.
Hanki useampi elämä, tai dye it.
Kannattaisi.
- Mina, xoxo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on niin vähän sanottavaa kaivatuillenne? Mulla olis vaikka viikoksi asiaa, jos pääsisin kertomaan.
Ei huolta, ei mulla jutut loppuis hänen kanssaan. Tarvitaan vain oikeanlainen tilaisuus, että jutustelu pääsee käyntiin. Tosin introverttinä mun täytyy välillä olla myös hiljaa, pää kaivatun olkapäätä vasten ja latautua hänen hyvästä energiasta ;)
Kaivatun pimpsu maistuu namille.
Meillä ois varmaan mukavaa myös silloin kun oltais hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on niin vähän sanottavaa kaivatuillenne? Mulla olis vaikka viikoksi asiaa, jos pääsisin kertomaan.
Ei huolta, ei mulla jutut loppuis hänen kanssaan. Tarvitaan vain oikeanlainen tilaisuus, että jutustelu pääsee käyntiin. Tosin introverttinä mun täytyy välillä olla myös hiljaa, pää kaivatun olkapäätä vasten ja latautua hänen hyvästä energiasta ;)
Mä olen ekstrovertti, ja olen useinkin hiljaa. Mies on vielä ekstrovertimpi, mutta ollaan välillä useampi päiväkin aika pitkälti hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en näitä epäsuoria "viestejä" lähettele, kuten jotkut muut tyyliin instassa.
Mutta HYI että, mikä stalkkeri nar.ttu.
Hanki useampi elämä, tai dye it.
Kannattaisi.
- Mina, xoxo.
Ps, kus3nkeltainen kävisi hyvin sulle. <3
Koitin poistaa ig:n, mut Meta ei suostunut sitä tekemän, niin joudun ilmoittaa tänne, et minua ei saa enää kiinni...
Mikään ei mene hukkaan, kun käyttää ajan oikein