Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin poistaa ig:n, mut Meta ei suostunut sitä tekemän, niin joudun ilmoittaa tänne, et minua ei saa enää kiinni...
Just. Se ämm.ä on sairas.
Olen mies. :D
Pikkujouluista mennään yhteisille jatkoille sun tai mun luokse panemaan. Sitä ennen voitais jo jutella.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujouluista mennään yhteisille jatkoille sun tai mun luokse panemaan. Sitä ennen voitais jo jutella.
Näin tehdään ;)
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla harrastaa seksiä ilman viinaa? No kivahan se on ku ekasta jää huonot muistot...
Vierailija kirjoitti:
Seisooko sulla laitamyötäsessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisoo, mut en tule. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kylöä, kaivatulle takuuvarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisoo, mut en tule. -sivu
Ei huono sekään.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun pimpsu maistuu namille.
Oletko maistellut?
Nenä kohti Kiteetä ja Servo soimaan. Viikonloppu eessä taas, ei muuta ku menoks.
"Ystävälle" Auran Aarteelle , Ninni, Maikki, Mynttinen jne...
Nähdään pian.
Mukana mustaa valkoisella.
Ja kokonainen "kansio" muistoja.
Ympäri mentiin ja yhteen tultiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla harrastaa seksiä ilman viinaa? No kivahan se on ku ekasta jää huonot muistot...
Paljon oletat.
Vierailija kirjoitti:
Nenä kohti Kiteetä ja Servo soimaan. Viikonloppu eessä taas, ei muuta ku menoks.
Otatko Kitteen kirkasta?
Mitäs meinaat puuhailla viikonloppuna?
Vierailija kirjoitti:
Töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko Kitteen kirkasta?
Kai se täytyy vähän höllätä
Vierailija kirjoitti:
Möllötän sisällä ja tuijotan seinää ja telkkua.Eikö kuulosta kivalle?
Just. Se ämm.ä on sairas.