Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (8706)

Vierailija
7461/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenosoituksesi kertoo sydämistymisestä.

Vierailija
7462/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työviikko takana. Jos saisin, alkaisin viikonlopun oman kullan kainalossa, kun siinä on lysti olla. Ongelma on, että ei ole omaa kultaa.

Kainalossa ja luonnossa🥰 kauempana kaupungin vilinästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7463/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sydämistyn herkästi. Älä siis ole kakkapylly.

Vierailija
7464/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään näkemisiä enää. Toivo täytyy tappaa, jotta muutos voi alkaa. Siksi ei kannata jättää ovea auki. Tässä tapauksessa se on suljettava kaikilta narsistisilta kusimulkuilta ja niiden kyttääjäporukoilta. 

Jos sulle on tehty pahoja, miten sulla voi olla vielä lämpimiä tunteita kaipaamaasi kohtaan? Olet muuten väärässä ketjussa.

Vierailija
7465/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mielenosoitus ja mitä tarkoittaa sydämistyä? o.O

Vierailija
7466/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sydämistyn herkästi. Älä siis ole kakkapylly.

Jos vastasit miehelle, et ole hän.

Vierailija
7467/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aika ja etäisyys ei helpota tätä tunnetta niinku yhtään??? MITÄ TÄMÄ ON 🤯

Ei tähän taida auttaa muu kuin kohtaaminen, mut eihän me sitä haluta... Tää itselle valehtelu pitäis lopettaa.

Tällaista kysymystä on liikkeellä. Millaisissa tilanteissa näette? 

Me ei nähdä enää ikinä. Se on sinänsä harmi, mä todella pidin hänestä, mut kohdattiin ihan väärään aikaan.

Tuo olisi hyvä, jos ei tarvitsisi enää kohdata henkilöä, joka ei pysty olemaan edes kaveri. Sivusta vaan. 

Jep, kaverit ei tee rikoksia toisilleen eikä vedätä tai mustamaalaa toisiaan, joten jos jotkut sellaista tekevät, niin heihin pitää pistää välit poikki. Eri asia jotkut juoppo- ja nistiporukat, mutta kuka sellaisissa haluaisi muka pyöriä, jos ei elämäntavat pakon vuoksi yhdistä?

Vierailija
7468/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On totta, ettet tiedä ajatteleeko myös kaivattusi sinua. Jos välillämme on jotain ollut,  voit olla myös hänen ajatuksissaan. Mutta voi myös olla, että hän on saanut sinusta tarpeekseen. Riippuu siitä, miten olet häntä kohdellut, kyllä hän huomaa sen. Jos olet tuottanut hänelle pettymyksen, hän on onnellisempi jonkun muun kanssa. Ja sinä olet pelkkä idiootti.

Oma kaivattu kohtelee mua vuorotellen kuin ilmaa ja kuin olisin pelottava sekä ahdistava. 

Olet taatusti ollut hänelle paska. Olitko oikea sysipaska?

Sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt. Jos kaiken itse pilaa on turha olla pettynyt. 🎶🎶. 

Vierailija
7469/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei nähdä enää ikinä. Se on sinänsä harmi, mä todella pidin hänestä, mut kohdattiin ihan väärään aikaan.

Mitä tarkoittaa että ei nähdä enää ikinä? Miten sen aiot varmistaa. Onko se myös tahtosi?

Ei tahto, mut niin se on.

Eli ei kannata enää suunnitella mitään?

Jos haluat omia tän.

Vierailija
7470/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään näkemisiä enää. Toivo täytyy tappaa, jotta muutos voi alkaa. Siksi ei kannata jättää ovea auki. Tässä tapauksessa se on suljettava kaikilta narsistisilta kusimulkuilta ja niiden kyttääjäporukoilta. 

Jos sulle on tehty pahoja, miten sulla voi olla vielä lämpimiä tunteita kaipaamaasi kohtaan? Olet muuten väärässä ketjussa.

Hyvä pitää pari salasuhdetta povarissa. Mikä parisuhde se on sellainen missä ei petetä salaa;)?

Vierailija
7471/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaanko sut kohta hakemaan? Sammuiko janosi? ;)

Vierailija
7472/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisen saivat hetken nauttia ruskeistasi. Viikon kohokohta. Olet voittamaton!

Vierailija
7473/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mätä omena pilaa koko korin, ja jos porukalla on rikoksia tehty, ei siitä niin vaan päästä eroon. Muiden on sit pakko heittää koko kori menemään.

Vierailija
7474/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa että ei nähdä enää ikinä? Miten sen aiot varmistaa. Onko se myös tahtosi?

Hyvä, hän välttyy sinulta kun ette enää näe. Tuskinpa hän turhaan välttelee sinua. Taisit tehdä kaiken väärin.

Vierailija
7475/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tämän vuoden loppuun.

Vierailija
7476/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mätä omena pilaa koko korin, ja jos porukalla on rikoksia tehty, ei siitä niin vaan päästä eroon. Muiden on sit pakko heittää koko kori menemään.

Sä pilaat koko palstan.

Vierailija
7477/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, hän välttyy sinulta kun ette enää näe. Tuskinpa hän turhaan välttelee sinua. Taisit tehdä kaiken väärin.

Minulla oli syyni olla tekemättä mitään.

Vierailija
7478/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson tämän vuoden loppuun.

Miltäs siellä näyttää? :P

Vierailija
7479/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meidän tulisi jo edetä? Tää on rääkkäystä katsoa muttei koskettaa.

Vierailija
7480/8706 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli syyni olla tekemättä mitään.

Mikähän tekosyy tällä kertaa?