Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veisikö seuraava houkutus mennessään?
Kenet? Sinut? Minut? Meidät? Heidät?
Suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko nähnyt kaivattuasi niin että hän ei ole nähnyt sinua? esim. kaupassa tms.
Kerran kassajonossa vuonna 2014. Osti tetenarsisseja.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko nähnyt kaivattuasi niin että hän ei ole nähnyt sinua? esim. kaupassa tms.
Joo ainakin kerran, vahingossa näin ikkunasta, en siis tiennyt todellakaan, että olisi siellä..
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En. En anna itselleni lupaa nähdä häntä vaikka periaatteessa kai voisin, koska hänkään ei voi nähdä minua. Reilu peli.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tykkäät musta?
En muista. Nähdään nykyään niin harvoin 🙄
Vierailija kirjoitti:
10/10
Olin vakavissani alkuvuodesta. Olisin kertonut sulle kaiken ja ehdottanut tapaamista. Mutta en saanut sua langan päähän. Olen vakavissani edelleen mutta nyt sun täytyy toimia jos jotain haluat. Jäit sydämeeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, kuka olet.
Oon mukava tyttönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Joo ainakin kerran, vahingossa näin ikkunasta, en siis tiennyt todellakaan, että olisi siellä..
Ai, tänään? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet alhaalta leveä ja se saa mut lähes pyörtymään.
Onnesta?
Muun muassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En. En anna itselleni lupaa nähdä häntä vaikka periaatteessa kai voisin, koska hänkään ei voi nähdä minua. Reilu peli.
Jämpti asenne. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kerran siinä viereisessä Prismassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ai, tänään? -sivu
Ei, muutama vuosi sitten
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olen. Toisen kollegan seurassa
Vierailija kirjoitti:
Rakastan häntä.
-tämä ohi ja --> hänelle.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet alhaalta leveä ja se saa mut lähes pyörtymään.
Onnesta?
Muun muassa.
Täsmennän vielä. Tykkään muodoistasi kaikilla tasoilla. Esteettisellä, eroottisella, mitä näitä onkaan. Tykkään ihan kauheasti. Mutta ei tämä vain pinnallista ja muodollista tietenkään ole. Tykkään enemmän vielä persoonastasi. Sitä kummastelen, miten täydellinen kokonaisuus tykättäväksi voitkaan olla.
Onnesta?