Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7152)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko nähnyt kaivattuasi niin että hän ei ole nähnyt sinua? esim. kaupassa tms.
En, jos ei kuvia ja somea lasketa
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla sun jäätelö.
Minä voisin olla sun tikkari.
Olin sonnustautunut tietynlaisiin vaatteisiin sinua varten etkä huomannut mitään.
Mua alkoi hymyilyttää jo kun huomasin sivusilmällä sun tulevan sinne. Ja kun meidän katseet kohtas, hymyilin sulle. Teit sen jälkeen erittäin selväksi mitä ajattelet mun kiinnostuksesta. En enää häiritse sua kummassakaan paikassa, jos vielä törmätään.
Vierailija kirjoitti:
Olin sonnustautunut tietynlaisiin vaatteisiin sinua varten etkä huomannut mitään.
Huomasin. Olen ajatellut että ei ole sopivaa kommentoida, niin oon 🤐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla sun jäätelö.
Minä voisin olla sun tikkari.
Milloin tarjoilet? 😘
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tykkäät musta?
Äärettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tykkäät musta?
Täysillä nainen. Olen nähnyt sinut, mainittakoon tämäkin, niin menee yhellä vastauksella.
Vierailija kirjoitti:
Panin merkille kaiken, mutta käyttäydyin kuten herrasmies.
Naisen tehtävä on olla perheensä parissa. Siellä nainen on onnellisimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, ja ……
R.......?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko nähnyt kaivattuasi niin että hän ei ole nähnyt sinua? esim. kaupassa tms.
Olen. Mm.ruudun läpi, julkisen liikenteen portaikossa, ovellaan, lidlissä, mahollisesti liikennevaloissa, kerran rinnakkain, kerran hänet pelkääjänpaikalla pakussa kun ylitin kadun liikennevaloissa suojatiellä, mahollisesti tuli vastaan kerran kesällä vastavalosta...
Haluaisin kokovartaloihokontaktiin. Valtava hellyyden kaipuu.