Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6883)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että seksi kiinnostaa naisessa tällä hetkellä enemmän kuin pelkkä rakkaus. Olen elänyt puutteessa piirakan nuuhkinta retkieni jälkeen jo vuodesta 2008(?) lähtien. Inhoan itseäni ja kiellän itseltäni intiimi elämän - rankaisen itseäni pahemmin kuin Suomen valtiossa rice cowaukseen syyllinen saisi tuomioksi.
Kuitenkin, haluan naisen kanssa viettää yhteistä elämää enkä pelkkää pano-lingus-suhdetta. Vain nainen voi vapauttaa minut tästä.
Siis: sua seksi kiinnostaa rakkautta enemmän, mutta kuitenkin haluat viettää naisen kanssa yhteistä elämää.
Millainen nainen lähtee tohon mukaan, oletko ajatellut?
Jos et ymmärrä niin olen aika itsetuhoinen ja masentunut - helkkarin estynyt luonne toivottomuudessa. On ihme, että olen jaksanut elättää toivoa näin pitkälle. Nyt on selvinnyt että naiset mieluummin ovat kapitalismia tukevien, muita miehiä wurhaavien kanssa kuin sellaisten ketkä osaavat hävetä ja omaavat korkean moraalin.
Vain pariutuminen todistaa tämän toiseksi.
😶😶😶 Olen selibaatissa oleva sinkku nainen, luojan kiitos en ole epätoivoinen😶😶😶 Olen hieman järkyttynyt sinun rehellisyydestäsi itsetuhoisuudestasi jne. Mutta ei se kumppani sinua korjaa, sinä korjaat itse itsesi 😶😶😶 muuten niitä ongelmia tulee koko ajan sen kumppaninkin kanssa 😶😶😶
Kuulostaa siltä että sinulla ei ole koskaan ole ollut puutetta rakkaudesta, jos voit itseäsi elvyttää. Ei millään pahalla, mutta mun estynytpiippa trauma johtuu juurikin emotionaalisesta laiminlyönnistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että seksi kiinnostaa naisessa tällä hetkellä enemmän kuin pelkkä rakkaus. Olen elänyt puutteessa piirakan nuuhkinta retkieni jälkeen jo vuodesta 2008(?) lähtien. Inhoan itseäni ja kiellän itseltäni intiimi elämän - rankaisen itseäni pahemmin kuin Suomen valtiossa rice cowaukseen syyllinen saisi tuomioksi.
Kuitenkin, haluan naisen kanssa viettää yhteistä elämää enkä pelkkää pano-lingus-suhdetta. Vain nainen voi vapauttaa minut tästä.
Siis: sua seksi kiinnostaa rakkautta enemmän, mutta kuitenkin haluat viettää naisen kanssa yhteistä elämää.
Millainen nainen lähtee tohon mukaan, oletko ajatellut?
Jos et ymmärrä niin olen aika itsetuhoinen ja masentunut - helkkarin estynyt luonne toivottomuudessa. On ihme, että olen jaksanut elättää toivoa näin pitkälle. Nyt on selvinnyt että naiset mieluummin ovat kapitalismia tukevien, muita miehiä wurhaavien kanssa kuin sellaisten ketkä osaavat hävetä ja omaavat korkean moraalin.
Vain pariutuminen todistaa tämän toiseksi.
😶😶😶 Olen selibaatissa oleva sinkku nainen, luojan kiitos en ole epätoivoinen😶😶😶 Olen hieman järkyttynyt sinun rehellisyydestäsi itsetuhoisuudestasi jne. Mutta ei se kumppani sinua korjaa, sinä korjaat itse itsesi 😶😶😶 muuten niitä ongelmia tulee koko ajan sen kumppaninkin kanssa 😶😶😶
Kuulostaa siltä että sinulla ei ole koskaan ole ollut puutetta rakkaudesta, jos voit itseäsi elvyttää. Ei millään pahalla, mutta mun estynytpiippa trauma johtuu juurikin emotionaalisesta laiminlyönnistä.
En klikkaa viruslinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Milloin näit hänet viimeksi?
Kesällä 2024.
Talkoissa vai kävelyllä?
Olisihan se hyvä vielä keskustella irl. Yhden kerran.
joskus se rakkaus alkaa hiipumaan kun toista ei näy tai kun troilli yrittää hiivuttaa.
Vierailija kirjoitti:
joskus se rakkaus alkaa hiipumaan kun toista ei näy tai kun troilli yrittää hiivuttaa.
Ei se sitten ollut sun puolelta rakkautta. Himoa vaan.
Aika monta tilaisuutta keskustelulle jätit käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis rietas ja onnellinen
sä olet todella kaunis. :)
Vierailija kirjoitti:
Helmi autiomaassa. Paistopisteellä tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa keskustella, selvästikin.
Vierailija kirjoitti:
Niitä oli uskomaton määrä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄
"Hamuat ajoittain ja jatkuvasti lisää uusia kohteita valloitettavaksi, uusia seikkailuita ja kokemuksia, etsit uutta kiehtovaa ja entistä parempaa, janoat tuollaista..
(miehelle)"
-häiritseekö kun mies onkin yhden naisen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos odotuttaa vuosikausia, on ymmärrettävää, että hiipuu. -sivu
J-mies on nolo ja aiheuttaa pelkkiä ongelmia. Syökää se pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos odotuttaa vuosikausia, on ymmärrettävää, että hiipuu. -sivu
No ei kukaan täyspäinen odotakaan ketään vuosikausia rakkausmielellä. Se on jotain psyykkistä roikkumista ja läheisriippuvuutta 🥱
Olet alhaalta leveä ja se saa mut lähes pyörtymään.
Vierailija kirjoitti:
"Hamuat ajoittain ja jatkuvasti lisää uusia kohteita valloitettavaksi, uusia seikkailuita ja kokemuksia, etsit uutta kiehtovaa ja entistä parempaa, janoat tuollaista..
(miehelle)"
-häiritseekö kun mies onkin yhden naisen mies?
Täällä ne yhden naisen miehet kaipailee toisia ja kolmansia. -sivu