Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (6883)

Vierailija
6661/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että seksi kiinnostaa naisessa tällä hetkellä enemmän kuin pelkkä rakkaus. Olen elänyt puutteessa piirakan nuuhkinta retkieni jälkeen jo vuodesta 2008(?) lähtien. Inhoan itseäni ja kiellän itseltäni intiimi elämän - rankaisen itseäni pahemmin kuin Suomen valtiossa rice cowaukseen syyllinen saisi tuomioksi.

Kuitenkin, haluan naisen kanssa viettää yhteistä elämää enkä pelkkää pano-lingus-suhdetta. Vain nainen voi vapauttaa minut tästä.

Siis: sua seksi kiinnostaa rakkautta enemmän, mutta kuitenkin haluat viettää naisen kanssa yhteistä elämää.

Millainen nainen lähtee tohon mukaan, oletko ajatellut?

Jos et ymmärrä niin olen aika itsetuhoinen ja masentunut - helkkarin estynyt luonne toivottomuudessa. On ihme, että olen jaksanut elättää toivoa näin pitkälle. Nyt on selvinnyt että naiset mieluummin ovat kapitalismia tukevien, muita miehiä wurhaavien kanssa kuin sellaisten ketkä osaavat hävetä ja omaavat korkean moraalin.

Vain pariutuminen todistaa tämän toiseksi.

😶😶😶 Olen selibaatissa oleva sinkku nainen, luojan kiitos en ole epätoivoinen😶😶😶 Olen hieman järkyttynyt sinun rehellisyydestäsi itsetuhoisuudestasi jne. Mutta ei se kumppani sinua korjaa, sinä korjaat itse itsesi 😶😶😶 muuten niitä ongelmia tulee koko ajan sen kumppaninkin kanssa 😶😶😶 

Kuulostaa siltä että sinulla ei ole koskaan ole ollut puutetta rakkaudesta, jos voit itseäsi elvyttää. Ei millään pahalla, mutta mun estynytpiippa trauma johtuu juurikin emotionaalisesta laiminlyönnistä.

Vierailija
6662/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että seksi kiinnostaa naisessa tällä hetkellä enemmän kuin pelkkä rakkaus. Olen elänyt puutteessa piirakan nuuhkinta retkieni jälkeen jo vuodesta 2008(?) lähtien. Inhoan itseäni ja kiellän itseltäni intiimi elämän - rankaisen itseäni pahemmin kuin Suomen valtiossa rice cowaukseen syyllinen saisi tuomioksi.

Kuitenkin, haluan naisen kanssa viettää yhteistä elämää enkä pelkkää pano-lingus-suhdetta. Vain nainen voi vapauttaa minut tästä.

Siis: sua seksi kiinnostaa rakkautta enemmän, mutta kuitenkin haluat viettää naisen kanssa yhteistä elämää.

Jos et ymmärrä niin olen aika itsetuhoinen ja masentunut - helkkarin estynyt luonne toivottomuudessa. On ihme, että olen jaksanut elättää toivoa näin pitkälle. Nyt on selvinnyt että naiset mieluummin ovat kapitalismia tukevien, muita miehiä wurhaavien kanssa kuin sellaisten ketkä osaavat hävetä ja omaavat korkean moraalin.

😶😶😶 Olen selibaatissa oleva sinkku nainen, luojan kiitos en ole epätoivoinen😶😶😶 Olen hieman järkyttynyt sinun rehellisyydestäsi itsetuhoisuudestasi jne. Mutta ei se kumppani sinua korjaa, sinä korjaat itse itsesi 😶😶😶 muuten niitä ongelmia tulee koko ajan sen kumppaninkin kanssa 😶😶😶 

Kuulostaa siltä että sinulla ei ole koskaan ole ollut puutetta rakkaudesta, jos voit itseäsi elvyttää. Ei millään pahalla, mutta mun estynytpiippa trauma johtuu juurikin emotionaalisesta laiminlyönnistä.

https://youtube.com/shorts/zqHNLY8y1xs?si=tiNTrZwwHrjMS1p4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6663/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/zqHNLY8y1xs?si=tiNTrZwwHrjMS1p4

En klikkaa viruslinkkejä.

Vierailija
6664/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Milloin näit hänet viimeksi?

Kesällä 2024.

Talkoissa vai kävelyllä?

Vierailija
6665/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hyvä vielä keskustella irl. Yhden kerran. 

Vierailija
6666/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus se rakkaus alkaa hiipumaan kun toista ei näy tai kun troilli yrittää hiivuttaa.

Vierailija
6667/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus se rakkaus alkaa hiipumaan kun toista ei näy tai kun troilli yrittää hiivuttaa.

Ei se sitten ollut sun puolelta rakkautta. Himoa vaan. 

Vierailija
6668/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta tilaisuutta keskustelulle jätit käyttämättä.

Vierailija
6669/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis rietas ja onnellinen

sä olet todella kaunis. :)

Vierailija
6670/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi autiomaassa. Paistopisteellä tavataan.

Vierailija
6671/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskustella, selvästikin.

Vierailija
6672/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä oli uskomaton määrä...

Vierailija
6673/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄

Vierailija
6674/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hamuat ajoittain ja jatkuvasti lisää uusia kohteita valloitettavaksi, uusia seikkailuita ja kokemuksia, etsit uutta kiehtovaa ja entistä parempaa, janoat tuollaista..

(miehelle)"

-häiritseekö kun mies onkin yhden naisen mies?     

Vierailija
6675/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos odotuttaa vuosikausia, on ymmärrettävää, että hiipuu. -sivu

Vierailija
6676/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaunis ja onnellinen 

Vierailija
6677/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-mies on nolo ja aiheuttaa pelkkiä ongelmia. Syökää se pois.

Vierailija
6678/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos odotuttaa vuosikausia, on ymmärrettävää, että hiipuu. -sivu

No ei kukaan täyspäinen odotakaan ketään vuosikausia rakkausmielellä. Se on jotain psyykkistä roikkumista ja läheisriippuvuutta 🥱

Vierailija
6679/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alhaalta leveä ja se saa mut lähes pyörtymään.

Vierailija
6680/6883 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hamuat ajoittain ja jatkuvasti lisää uusia kohteita valloitettavaksi, uusia seikkailuita ja kokemuksia, etsit uutta kiehtovaa ja entistä parempaa, janoat tuollaista..

(miehelle)"

-häiritseekö kun mies onkin yhden naisen mies?     

Täällä ne yhden naisen miehet kaipailee toisia ja kolmansia. -sivu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän