Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se hyvä vielä keskustella irl. Yhden kerran.
Hmm... mitä teen yhden kerran keskustelulla. Jo tuo ajatus kertoo, että mitään ei jäisi käteen. Aion keskustella sellaisten kanssa joilla on ajatus keskustella mun kanssa mielellään loppuelämä, noin niinku lähtökohtaisesti ....
Oletpa terävä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hamuat ajoittain ja jatkuvasti lisää uusia kohteita valloitettavaksi, uusia seikkailuita ja kokemuksia, etsit uutta kiehtovaa ja entistä parempaa, janoat tuollaista..
(miehelle)"
-häiritseekö kun mies onkin yhden naisen mies?
Täällä ne yhden naisen miehet kaipailee toisia ja kolmansia. -sivu
Olettaja arvaileva tollukka vauhdissa.
En arvaile, kun tiedän, että täällä on ihmisiä, jotka nostavat häntäänsä, kuinka ovat uskollisia ja samalla selän takana puuhailevat hämärähommia. Moni on ihan itse kertonut.
Wau, oikea lauantai torin suosikki olet varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden naisen mies ei etsi koko ajan parempaa, saati juokse toisten perässä vaan aidosti kunnioittaa omaansa ja keskittyy tähän.
Ketä sinä kaipaat?
Kuvailemani kaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joskus se rakkaus alkaa hiipumaan kun toista ei näy tai kun troilli yrittää hiivuttaa.
Ei se sitten ollut sun puolelta rakkautta. Himoa vaan.
Tätä pitää toistaa nyt monta kertaa. Montako vuotta olet toistanut? Pitkä on ollut himon liekki..
kopiointia ja toisena esiintymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hamuat ajoittain ja jatkuvasti lisää uusia kohteita valloitettavaksi, uusia seikkailuita ja kokemuksia, etsit uutta kiehtovaa ja entistä parempaa, janoat tuollaista..
(miehelle)"
-häiritseekö kun mies onkin yhden naisen mies?
Täällä ne yhden naisen miehet kaipailee toisia ja kolmansia. -sivu
Olettaja arvaileva tollukka vauhdissa.
En arvaile, kun tiedän, että täällä on ihmisiä, jotka nostavat häntäänsä, kuinka ovat uskollisia ja samalla selän takana puuhailevat hämärähommia. Moni on ihan itse kertonut.
Wau, oikea lauantai torin suosikki olet varmasti!
Sun piirit ei kuulosta kovin hohdokkailta. Kaikki eivät tavoittele ihailua tai suosittuutta.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä
Sulle kenet hukkasin yks kesä
Oliko toissa kesä, eli v.25 ?
Nyt on eksyttäjät liikenteessä
"
Vierailija kirjoitti:
joskus se rakkaus alkaa hiipumaan kun toista ei näy tai kun troilli yrittää hiivuttaa.
Ei se sitten ollut sun puolelta rakkautta. Himoa vaan. "
- niinkö luulet?
Ei kannata surra sellaista, jolle on kakkoslaatua.
-vanha viidakon sanonta
Eikä kannata kaivata katkeria ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kuissllisin tilanne mikä teidän välillänne on ollut?
Kiusallisin tilanne oli, kun halasin häntä eikä hän vastannut halaukseen.
Älä sano. Minulle kävi kerran niin, että eräässä julkisessa tilaisuudessa eräs nätti nainen täysin yllättäen halasi minua. Se oli tosi ihanaa, mutta yllätyin täysin ja en jotenkin ehtinyt mukaan siihen ollenkaan, ja muiden nähden hieman nolostuttikin halata kovin isosti siinä tilanteessa. Jos se halaus olisi tapahtunut samalla tavalla jossain kahdenkeskisessä tilanteessa, olisin kyllä ollut all in. Varmaan tuli vaikutelma, että olin ihan puupökkelönä ilman tunteita siinä.
Ketju ei nyt kiinnosta. Onneksi on jotain paljon parempaa tekemistä. Nistien ja muiden luuserien matkimisleikit ja feikki dialogit kannattaa ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kannata kaivata katkeria ihmisiä.
Jep jep, ensin kiusataan jopa äärimmilleen, tehdään hallaa mikä keritään ja sitten sanotaan noin. Onko hyvä?
Vierailija kirjoitti:
On asioita, joita haluaisin korja, mutta en voi, ketjussa.
Koijata
J-mies kuuluu ö-mappiin, ei jatkoon kenenkään kanssa. Tumputtakoon loppuelämänsä 10 vuotta sitten baaripanolta varastetut alushousut päässään.
Vierailija kirjoitti:
J-mies kuuluu ö-mappiin, ei jatkoon kenenkään kanssa. Tumputtakoon loppuelämänsä 10 vuotta sitten baaripanolta varastetut alushousut päässään.
Hyvä lirkuttelee, uppoaako keneenkää J puheet vaa