Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6791)
Vierailija kirjoitti:
Aika kalskahtavaa tuollainen kuin ensin koeajo. Sittenkö vasta alkaisi tutustuminen??? että millaisen tyypin kanssa sitä tulikaan oltua sängyssä -tai missä ikinä olisikaan.
Älkää omiko hänen juttujaan. Ne on mulle.
Veetu suussani ei veetuttaisi niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin lähellä, mutta samaan aikaan tavoittamattomissa..
Miten lähellä?
Tällä hetkellä 2m päässä
Niin sinäkin olit
Huomenna aamulla taas istutaan lähekkäin, toivottavasti edes vähän hipaiset ohi mennessä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Ei taida onnistua. 😅 En muutenkaan ole nyt hehkeänä joten ehkä menen nyt sinne minne tästä jatkuu matka.
Tää on jännä miten naiset kokee itsensä. Muistelen kaivattua, ni mitä pahemmin oli hiukset sekaisin yms. ni sitä seksikkäämmältä näytti. :D
Entä jos ne on hieman litistyneet rasvoittumisesta tai ohentuneet hieman?
Ei haittaa, jos ei nyt niin likaset et alkaa jo haisee.
Hajuhaittoja ei ole. Ongelma on vaan nopeasti rasvoittuva pää ja vahingossa laihtuminen
Ei noista kannata stressaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Veetu suussani ei veetuttaisi niin paljon.
Laita tuutti suuhu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kalskahtavaa tuollainen kuin ensin koeajo. Sittenkö vasta alkaisi tutustuminen??? että millaisen tyypin kanssa sitä tulikaan oltua sängyssä -tai missä ikinä olisikaan.
Älkää omiko hänen juttujaan. Ne on mulle.
:D
Vierailija kirjoitti:
Oon juna asemalla
Ilmankos ei törmätty. Minä oon ollu juna-asemalla.
Eikun se menee ”Never put off till tomorrow what may be done day after tomorrow just as well.”🧡
Miksi en keksi kanssasi mitään puhuttavaa? Kaikkien muiden kanssa on niin helppoa ja luontevaa jutella. Sinun kanssasi menen ihan solmuun ja jännitän. En oikeasti ole tälläinen.
Toki tiedän, että vielä enemmänkin voisi yrittää irl, mutta en halua mitään häirintäsyytettä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en keksi kanssasi mitään puhuttavaa? Kaikkien muiden kanssa on niin helppoa ja luontevaa jutella. Sinun kanssasi menen ihan solmuun ja jännitän. En oikeasti ole tälläinen.
Millon olette viimeksi puhunu?
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole siellä enää?
Jotain päiviä jäljellä.
Oli yllättävän vaikea mennä sen ikkunan alta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ihan täyttää shaibaa ja trollausta. Tää on kaipauspalsta, kukaan ei kaipaa täällä mitään koeajajaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikun se menee ”Never put off till tomorrow what may be done day after tomorrow just as well.”🧡
Sielunvihollisen lempilause varsinkin jos pitäs laittaa omat taivasasiat kuntoon:
"Naah, sul on aikaa, jätä se huomiseen!" 😒
Vierailija kirjoitti:
Aww.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon juna asemalla
Ilmankos ei törmätty. Minä oon ollu juna-asemalla.
Ja minä paloasemalla etsimässä vaahtosammutinta roihuun. Sivusta
Välistä tuntuu, et joku kopioi niin hyvin, et ei tarvii ite kirjotella mitään.
Hajuhaittoja ei ole. Ongelma on vaan nopeasti rasvoittuva pää ja vahingossa laihtuminen