Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6791)
Vierailija kirjoitti:
Välistä tuntuu, et joku kopioi niin hyvin, et ei tarvii ite kirjotella mitään.
Sama! Joku hoitaa tätä meidän puolesta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä joskus oikea välttämättä olekaan 20 vuoden päästä enää oikea.
Tai 25 vuoden jälkeen. Tai se tuntuu toisesta, että ollaan toisillemme ne oikeat, mutta toinen osapuoli on eri mieltä. Niinkin saattaa käydä. Hirmu surullista joka tapauksessa.
Erilleen kasvamisen taustalla on usein kuitenkin pettymystä, muita kipeitä tunteita ja vaille jäämistä suhteessa.Pitkissä parisuhteissa tapahtuu väistämättä muutoksia, Joskus etääntyminen saattaa johtua esimerkiksi kuormittavasta elämäntilanteesta, kuten töistä tai lapsiperhearjesta.Moni kuvaa suhteen väljähtymistä niin, että parisuhde on muuttunut kämppäkaveruudeksi. Silloin ollaan etääntymisessä jo pitkällä.
Onhan se äärimmäisen vaikeaa pitää jotain kipinää yllä kymmeniä vuosia arjen kamppailujen keskellä. Lähes mahdotonta. Siksi ei pitäisi olla niin ankara jos seikkailee välillä suhteen ulkopuolella.
Yeah. I'm self-destructibly depressed right now and feel total isolation without any hope or orientation or meaning in life. I hate Battlefield 6 for not living up to high standards expressed by Battle(non)sense and many mature veterans. I fear everything to the point of becoming numb of emotions at times.
Putin is about to attack here where I live, so you don't have to worry about me anymore. Since Finland won't soon exists.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun se menee ”Never put off till tomorrow what may be done day after tomorrow just as well.”🧡
Sielunvihollisen lempilause varsinkin jos pitäs laittaa omat taivasasiat kuntoon:
"Naah, sul on aikaa, jätä se huomiseen!" 😒
Kiitos vinkistä! (En ole kuitenkaan nyt aktiivisesti suunnittelemassa muuttoa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai 25 vuoden jälkeen. Tai se tuntuu toisesta, että ollaan toisillemme ne oikeat, mutta toinen osapuoli on eri mieltä. Niinkin saattaa käydä. Hirmu surullista joka tapauksessa.
Erilleen kasvamisen taustalla on usein kuitenkin pettymystä, muita kipeitä tunteita ja vaille jäämistä suhteessa.Pitkissä parisuhteissa tapahtuu väistämättä muutoksia, Joskus etääntyminen saattaa johtua esimerkiksi kuormittavasta elämäntilanteesta, kuten töistä tai lapsiperhearjesta.Moni kuvaa suhteen väljähtymistä niin, että parisuhde on muuttunut kämppäkaveruudeksi. Silloin ollaan etääntymisessä jo pitkällä.
Onhan se äärimmäisen vaikeaa pitää jotain kipinää yllä kymmeniä vuosia arjen kamppailujen keskellä. Lähes mahdotonta. Siksi ei pitäisi olla niin ankara jos seikkailee välillä suhteen ulkopuolella.
Se pidetään mitä on luvattu, eli ei ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon juna asemalla
Ilmankos ei törmätty. Minä oon ollu juna-asemalla.
Ja minä paloasemalla etsimässä vaahtosammutinta roihuun. Sivusta
Siellähän on komeita letkuja millä sammuttaa halut. :)
Just ton takia kirjotin vaahtosammutin 🥱
Vierailija kirjoitti:
Aika kalskahtavaa tuollainen kuin ensin koeajo. Sittenkö vasta alkaisi tutustuminen??? että millaisen tyypin kanssa sitä tulikaan oltua sängyssä -tai missä ikinä olisikaan.
Eikö olekin, sinut arvioidaan seksin perusteella kategoriaan A) mahdollinen potentiaali muuhunkin kuin seksiin, B) mahdollisesti vielä ehkä pari kertaa mukava harrastaa seksiä, C) juu ei todellakaan mitään tältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon juna asemalla
🧯🧯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, joilla on pitkä suhde allekirjoittaa tämän 98% varmasti. Suurimmalla osalla pareista on erilaisia haasteita ja joskus suhdetta ns hoidetaan oman suhteen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon juna asemalla
🧯🧯
🧯🧡🧯*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että seksi kiinnostaa naisessa tällä hetkellä enemmän kuin pelkkä rakkaus. Olen elänyt puutteessa piirakan nuuhkinta retkieni jälkeen jo vuodesta 2008(?) lähtien. Inhoan itseäni ja kiellän itseltäni intiimi elämän - rankaisen itseäni pahemmin kuin Suomen valtiossa rice cowaukseen syyllinen saisi tuomioksi.
Kuitenkin, haluan naisen kanssa viettää yhteistä elämää enkä pelkkää pano-lingus-suhdetta. Vain nainen voi vapauttaa minut tästä.
Siis: sua seksi kiinnostaa rakkautta enemmän, mutta kuitenkin haluat viettää naisen kanssa yhteistä elämää.
Millainen nainen lähtee tohon mukaan, oletko ajatellut?
Jos et ymmärrä niin olen aika itsetuhoinen ja masentunut - helkkarin estynyt luonne toivottomuudessa. On ihme, että olen jaksanut elättää toivoa näin pitkälle. Nyt on selvinnyt että naiset mieluummin ovat kapitalismia tukevien, muita miehiä wurhaavien kanssa kuin sellaisten ketkä osaavat hävetä ja omaavat korkean moraalin.
Vain pariutuminen todistaa tämän toiseksi.
😶😶😶 Olen selibaatissa oleva sinkku nainen, luojan kiitos en ole epätoivoinen😶😶😶 Olen hieman järkyttynyt sinun rehellisyydestäsi itsetuhoisuudestasi jne. Mutta ei se kumppani sinua korjaa, sinä korjaat itse itsesi 😶😶😶 muuten niitä ongelmia tulee koko ajan sen kumppaninkin kanssa 😶😶😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin lähellä, mutta samaan aikaan tavoittamattomissa..
Miten lähellä?
Tällä hetkellä 2m päässä
Niin sinäkin olit
Huomenna aamulla taas istutaan lähekkäin, toivottavasti edes vähän hipaiset ohi mennessä..
Kyllä J hipaisee, älä huoli. On meitä kaikkia hipaissut vaikka kuinka monta kertaa. Eipä ole tarvinnut pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Välistä tuntuu, et joku kopioi niin hyvin, et ei tarvii ite kirjotella mitään.
Saman huomasin joskus itsekin. Joskus jäi perinteinen iltaviesti laittamatta, mutta selatessani viimeisen tunnin viestejä huomasin, että siellä oli useampi viesti, jotka oli ihan kuin minun kirjoittamani🙄
Olen kaunis rietas ja onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Guess what btch??? Hahahah
No mitäs? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähellä?
Tällä hetkellä 2m päässä
Niin sinäkin olit
Huomenna aamulla taas istutaan lähekkäin, toivottavasti edes vähän hipaiset ohi mennessä..
Kyllä J hipaisee, älä huoli. On meitä kaikkia hipaissut vaikka kuinka monta kertaa. Eipä ole tarvinnut pettyä.
No johan on jutut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähellä?
Tällä hetkellä 2m päässä
Niin sinäkin olit
Juu totta, alussa minäkin ihastuin häneen noiden kosketusten vuoksi, kunnes huomasin että niitä saavat kaikki. Siitä sai jäitä hattuun. Kivat muistot kuitenkin J-miehestä, vaikka en mitään sen enempää hänen kanssaan haluiskaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, joilla on pitkä suhde allekirjoittaa tämän 98% varmasti. Suurimmalla osalla pareista on erilaisia haasteita ja joskus suhdetta ns hoidetaan oman suhteen ulkopuolella.
Voi tehdä valintoja saa liihotaa vapaana
Lapsetkin aikuisia