Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6651)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sisäpihan katoksen alla.
👀 Melkein ryntäsin ulos
Oon mä täällä vieläkin. Tyhjää toimittamassa.
Ethän vain talon asukas?
Mitään tuttavuutta ei meillä
tule olemaan. Olen jo
tämän todennut. Do not
bother. Tämä mesta ei ole
minun kotini muuten
kuin alakoulun
mummovuosilta. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sisäpihan katoksen alla.
👀 Melkein ryntäsin ulos
Oon mä täällä vieläkin. Tyhjää toimittamassa.
Tuu mieluummin tänne sieltä. Köllähdä sohvalle kanssani pötköttelemään.
Uimahallin kohdalla. Meninkö liian kauas?
Savolaiseen en tikulla koske.
Moni on komeakin, en silti.
Uskokaa pois. E
Ei tää vaan toimi. Ei tää vaan mitenkään toimi. Jos tämä olisi toiminut ei Eeva tai Aatami olisi syöneet mitään huonoja hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että seksi kiinnostaa naisessa tällä hetkellä enemmän kuin pelkkä rakkaus. Olen elänyt puutteessa piirakan nuuhkinta retkieni jälkeen jo vuodesta 2008(?) lähtien. Inhoan itseäni ja kiellän itseltäni intiimi elämän - rankaisen itseäni pahemmin kuin Suomen valtiossa rice cowaukseen syyllinen saisi tuomioksi.
Kuitenkin, haluan naisen kanssa viettää yhteistä elämää enkä pelkkää pano-lingus-suhdetta. Vain nainen voi vapauttaa minut tästä.
Siis: sua seksi kiinnostaa rakkautta enemmän, mutta kuitenkin haluat viettää naisen kanssa yhteistä elämää.
Millainen nainen lähtee tohon mukaan, oletko ajatellut?
Nothing new about this madness.
Vierailija kirjoitti:
Ensin koeajo
Saahan sitä noinkin erilaisia kokemuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että seksi kiinnostaa naisessa tällä hetkellä enemmän kuin pelkkä rakkaus. Olen elänyt puutteessa piirakan nuuhkinta retkieni jälkeen jo vuodesta 2008(?) lähtien. Inhoan itseäni ja kiellän itseltäni intiimi elämän - rankaisen itseäni pahemmin kuin Suomen valtiossa rice cowaukseen syyllinen saisi tuomioksi.
Kuitenkin, haluan naisen kanssa viettää yhteistä elämää enkä pelkkää pano-lingus-suhdetta. Vain nainen voi vapauttaa minut tästä.
Siis: sua seksi kiinnostaa rakkautta enemmän, mutta kuitenkin haluat viettää naisen kanssa yhteistä elämää.
Millainen nainen lähtee tohon mukaan, oletko ajatellut?
Jos et ymmärrä niin olen aika itsetuhoinen ja masentunut - helkkarin estynyt luonne toivottomuudessa. On ihme, että olen jaksanut elättää toivoa näin pitkälle. Nyt on selvinnyt että naiset mieluummin ovat kapitalismia tukevien, muita miehiä wurhaavien kanssa kuin sellaisten ketkä osaavat hävetä ja omaavat korkean moraalin.
Vain pariutuminen todistaa tämän toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Ei taida onnistua. 😅 En muutenkaan ole nyt hehkeänä joten ehkä menen nyt sinne minne tästä jatkuu matka.
Tää on jännä miten naiset kokee itsensä. Muistelen kaivattua, ni mitä pahemmin oli hiukset sekaisin yms. ni sitä seksikkäämmältä näytti. :D
Te ja teidän limaiset
ämiskoeajonne.
Pyh. Imma out! x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Ei taida onnistua. 😅 En muutenkaan ole nyt hehkeänä joten ehkä menen nyt sinne minne tästä jatkuu matka.
Tää on jännä miten naiset kokee itsensä. Muistelen kaivattua, ni mitä pahemmin oli hiukset sekaisin yms. ni sitä seksikkäämmältä näytti. :D
Entä jos ne on hieman litistyneet rasvoittumisesta tai ohentuneet hieman?
Vierailija kirjoitti:
Ensin koeajo
Koe-ajoautoja ja ajoneuvoja riittää
Vierailija kirjoitti:
Ensin koeajo
Jos pidät toista autona, et kuulu hänen kanssaan ihmissuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ne on hieman litistyneet rasvoittumisesta tai ohentuneet hieman?
Ei haittaa, jos ei nyt niin likaset et alkaa jo haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin koeajo
Jos pidät toista autona, et kuulu hänen kanssaan ihmissuhteeseen.
Ei. Kyllä hän kuuluu.🔥
Ensin koeajo