Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6651)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärryksen saavuttaminen vaatii omasta ehdottomuudesta luopumista ja valmiutta katsoa asioita toisen näkökulmasta.
Saa mullakin olla ehtoja, kun tähän mennessä on menty vain toisen ehtojen mukaan. Toisekseen saan kunnioittaa itseäni, vaikka toinen ei sitä tekisikään.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän vanhan liiton miehet pärjäsivät vaimojensa kanssa ja miten vaimot pärjäsivät keskenään? Mahtava bakteerifloora heillä ainakin, joten ei kovin käytännöllinen ratkaisu sekään.
Vanhoilla keinoilla.Ottaen vastaan sen, mitä tuleman pitää, oli se sitten hyvää tai huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vain yli 30 ja olen nähnyt paljon. Paljon enemmän pahaa kuin haluaisin. Kauniitakin asioita, olen elossa silti edelleen. En sopeudu täysin normaaliin elämään luultavasti. Selvitty on asioista joista useimmat ei selviä. En tiedä haluaako kukaan nainen tähän mukaan ja haluanko itse aiheuttaa sellaista. Olen äärimmäisen lojaali silti, vaikka en tasapainoinen
🧡
Vierailija kirjoitti:
Eikä joskus oikea välttämättä olekaan 20 vuoden päästä enää oikea.
Tai 25 vuoden jälkeen. Tai se tuntuu toisesta, että ollaan toisillemme ne oikeat, mutta toinen osapuoli on eri mieltä. Niinkin saattaa käydä. Hirmu surullista joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan uskoa, että oikeaa ei ole, koska jos kohtaa mukamas oikean, hän ei ole saatavilla. Oikea tietenkin olisi.
Ai sormia napauttamalla? Entä jos joku tietääkin sua paremmin, mikä on oikea aika?
Sormia napauttamalla mulle ei ole tullut yhtään mitään, enkä kuvittele, että tulisikaan. Kukaan toinen ei tiedä puolestani oikeaa aikaa, korkeintaan yläkerrassa tiedetään, jos jostakin kumman syystä niin olisi hyväksi nähty.
No sitäpä tarkoitinkin. Ne joiden elämää sieltä ylhäältä johdetaan ja jotka suostuu siihen, ovat onnellisimpia ja onnekkaimpia kaikista ihmisistä. Täysi luotto.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko mukaan siihen vuoristorataan?
En varmasti.
'En ole tullut kumoamaan,
vaan täyttämään.'
Jesse, INFJ, randosti vaan
epärelevanttina sivulta Ee.
Vierailija kirjoitti:
Olen vain yli 30 ja olen nähnyt paljon. Paljon enemmän pahaa kuin haluaisin. Kauniitakin asioita, olen elossa silti edelleen. En sopeudu täysin normaaliin elämään luultavasti. Selvitty on asioista joista useimmat ei selviä. En tiedä haluaako kukaan nainen tähän mukaan ja haluanko itse aiheuttaa sellaista. Olen äärimmäisen lojaali silti, vaikka en tasapainoinen
Jokainen ihminen on yksilö omine kokemuksineen ja piirteineen. Mä olen niin tasapainoinen ettei musta kukaan arvaisi mitä kaikkea olen kokenut. Tuo tunne ettei sopeudu tai edes halua sopeutua normoelämään saattaapi olla yhteinen tekijä näissä vaikka muutoin ihmiset on aika erilaisia.
"Ei pitäisi koskaan uskoa, että vielä on aikaa."
Ei niin. Ei kannata pitää ketään itsestäänselvyytenä. Tai jättää huomiseen tärkeää asiaa, jonka voi tehdä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vain välietappi kohti seuraavia seikkailuja.
Miten niin?
-Sivusta- sama fiilis. Käytetty itsetunnon kohottamiseen.
En mäkään vapaaehtoisesti vuoristorataan haluaisi. Aina vaan ei ole vaihtoehtoa. 💔
Vierailija kirjoitti:
Ymmärryksen saavuttaminen vaatii omasta ehdottomuudesta luopumista ja valmiutta katsoa asioita toisen näkökulmasta.
No ei ihan noinkaan. Jos ei ole hälläväliä -tyyppi, on asioita joissa kannattaa olla aivan ehdoton. Ehdottomasti
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kuissllisin tilanne mikä teidän välillänne on ollut?
Kiusallisin tilanne oli, kun halasin häntä eikä hän vastannut halaukseen.
Vierailija kirjoitti:
'En ole tullut kumoamaan,
vaan täyttämään.'
Jesse, INFJ, randosti vaan
epärelevanttina sivulta Ee.
Katoskatos.
Milla <3, olipas taas upeat tunnit kanssasi
MM
Pusu keltapaitaiselle raitapaidalta.
Vierailija kirjoitti:
Pusu keltapaitaiselle raitapaidalta.
Tää on jostain Lucky Luke:sta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä joskus oikea välttämättä olekaan 20 vuoden päästä enää oikea.
Tai 25 vuoden jälkeen. Tai se tuntuu toisesta, että ollaan toisillemme ne oikeat, mutta toinen osapuoli on eri mieltä. Niinkin saattaa käydä. Hirmu surullista joka tapauksessa.
Erilleen kasvamisen taustalla on usein kuitenkin pettymystä, muita kipeitä tunteita ja vaille jäämistä suhteessa.Pitkissä parisuhteissa tapahtuu väistämättä muutoksia, Joskus etääntyminen saattaa johtua esimerkiksi kuormittavasta elämäntilanteesta, kuten töistä tai lapsiperhearjesta.Moni kuvaa suhteen väljähtymistä niin, että parisuhde on muuttunut kämppäkaveruudeksi. Silloin ollaan etääntymisessä jo pitkällä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kuissllisin tilanne mikä teidän välillänne on ollut?
Varmaan kaikki vuorovaikutus yhtä kiusallista ja siltikin uskon, että meidän olis vaan pitänyt saada tutustua rauhassa kahdestaan. Haluuuuuuuun.... sut.