Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut usein oikeasta ajoituksesta. Oletko miettinyt, mistä tunnistaa oikean ajan ja kenen kannalta se on oikea aika?
Minä tunnistan itse oman aikani. Sinä toivottavasti tunnistat itse oman aikasi. Jos ne joskus kohtaavat, niin luultavasti tapahtuu mannerlaattojen liikkuminen paikoiltaan. Tai siis paikoilleen.
Oot kyllä aika maneerinen mies. Hiukka noloa, kill your darlings, babe.
Niin että sovittiinko ettei mitään vapaapäiviä? Päiviä ilman sua on ollu aivan liikaa viime aikoina. Haluun sut.
Me ei olla oikein sovittu mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut usein oikeasta ajoituksesta. Oletko miettinyt, mistä tunnistaa oikean ajan ja kenen kannalta se on oikea aika?
Minä tunnistan itse oman aikani. Sinä toivottavasti tunnistat itse oman aikasi. Jos ne joskus kohtaavat, niin luultavasti tapahtuu mannerlaattojen liikkuminen paikoiltaan. Tai siis paikoilleen.
Sinä olet raskas ihminen, kun et osaa kirjoittaa, että olet sivusta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En o ennen tuntenu ketään, jonka vuoksi voisin vaihtaa sukunimeni 🤔
Sörsselsön on hyvä nimi 😃
Idiootti!
"Olen Sivusta"
Uskaltaisin puhua, jos mulla olisi tälle sanoja.
Mä sopisin sun kainaloon. Tee tilaa. T
Vierailija kirjoitti:
Niin että sovittiinko ettei mitään vapaapäiviä? Päiviä ilman sua on ollu aivan liikaa viime aikoina. Haluun sut.
No tule hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään vapaapäivää kaipauksesta. Vaikka ei me kyllä niin(kään) sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Mä sopisin sun kainaloon. Tee tilaa. T
Tee tilaa, T tilaa.
Mun sydän teki sopimuksen kysymättä multa mitään! Haastan sen oikeuteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet raskas ihminen, kun et osaa kirjoittaa, että olet sivusta!!
Kaikesta päättäen aikasi ei ole tulossa aikoihin. Elämään tarvitsee ihmisiä, joiden kello on samassa ajassa.
Palstalla on ainakin yks tyyppi joka käy avautumassa kaikkeen, mutta ei ikinä kirjoita olevansa sivusta 😒
Mistä puhuitte tänään viimeisenä?
Kerron sulle ohjeet miten saat hänet omakseen kokonaan eikä ketään kiinnosta naisen jutut enää.
Kerron jos seuraat tosi tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerron sulle ohjeet miten saat hänet omakseen kokonaan eikä ketään kiinnosta naisen jutut enää.
Kerron jos seuraat tosi tarkkaan.
En mä halua mitään kikkoja. Jos hän ei halua minua niin elän ilman.
Vähä epäkunnioittavaa puhetta.