Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (6357)
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sinua.
Jaa taasko joku ruuvi liian tiukalla tai löysällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla oikein sovittu mitään
Olisi pitänyt tehdä sopimus tai sopia asioista. Keskeneräiset jutut voi ahdistaa joitakin. Sivu
Niin voi myös valmiit tai sovitut asiat ahdistaa. Varsinkin, jos ne ei ole oman mielen tai toiveiden mukaisia..
Vierailija kirjoitti:
Onko Kat** täällä, huhuu?
Ei ollut kainalolupaus häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sinua.
Jaa taasko joku ruuvi liian tiukalla tai löysällä?
Onko mulla joskus ollut ruuvejakin päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut usein oikeasta ajoituksesta. Oletko miettinyt, mistä tunnistaa oikean ajan ja kenen kannalta se on oikea aika?
Minä tunnistan itse oman aikani. Sinä toivottavasti tunnistat itse oman aikasi. Jos ne joskus kohtaavat, niin luultavasti tapahtuu mannerlaattojen liikkuminen paikoiltaan. Tai siis paikoilleen.
Oot kyllä aika maneerinen mies. Hiukka noloa, kill your darlings, babe.
Sinä olet raskas ihminen, kun et osaa kirjoittaa, että olet sivusta!!
Kaikesta päättäen aikasi ei ole tulossa aikoihin. Elämään tarvitsee ihmisiä, joiden kello on samassa ajassa.
Ei taida tulla koskaan enää, mutta haluan jostain suunnasta turvatakuut.
Viittaisin aikaan, jolloin hän olisi valmis uuteen. Mitä tarkoitat viestilläsi ja turvatakuilla?
Lupaan, että jos sen teet tänään niin pikakyydil saat hänet omaks <3
Oikeesee paikkaa wadap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sinua.
Tunnisteita!?
Viimeksi kun näimme, molemmilla oli vaalea yläosa.
Sun vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla oikein sovittu mitään
Olisi pitänyt tehdä sopimus tai sopia asioista. Keskeneräiset jutut voi ahdistaa joitakin. Sivu
Niin voi myös valmiit tai sovitut asiat ahdistaa. Varsinkin, jos ne ei ole oman mielen tai toiveiden mukaisia..
Mikä ylläri, että koiruuksien tekijät pitäis päästää karkuun veräjästä. Kaikki ne kaiketi ilman mitään seuraamuksia tai hyvitystä. Ei se ole oikein. Eikä se, että joutuu elämään pelossa ja varomaan sitä, missä liikkuu ja kuinka yksin on. Ihan vtun itsekästä.
Miksi te vingutte kaikkeen tunnisteita? Sitten kun niitä on, niin sekään ei ole hyvä..
Vierailija kirjoitti:
Oot ainakin nähnyt mun typerän ja holtittoman puolen ja olet vastuussa valinnastasi jos et säikähdä
En ole nähnyt sinusta oikeastaan vasta kuin sen että et anna vahingossakaan itsestäsi mitään. Haluaisin että olisit vihdoin avoin ja tunnustettaisiin tunteemme koska molemmilla niitä on, oletan. Olisko jo korkea aika? Unohdetaan kaikki aikaisemmin tapahtunut ja aloitetaan puhtaalta pöydältä. Laita viestiä mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnistan sinut täältä, niin juoksen kovaa...
Hyvä, koska en ole täällä!!! Oletko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, koska en ole täällä!!! Oletko sinä?
En todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hänen luokseko? Sivusta, koska en ole tääl.
Tarvitsen sinua.