Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (6357)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka muutat kirjoitustyyliäsi, on kirjoituksesi niin autenttista, että löydän sinut aina uudelleen.
Tunniste?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka muutat kirjoitustyyliäsi, on kirjoituksesi niin autenttista, että löydän sinut aina uudelleen.
Me kaikki löydetään kaivattumme täältä yhä uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Jos neito olet joskus vapaa, niin mennään heti naimisiin.
Ekaa kertaa elämässäni pidän tuota ihan järkevänä ja loogisena viestinä. Pitääkö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hän ei edes kävisi täällä saati kirjoittaisi ja joku muu kirjoittaisikin, niin löytäisit hänet täältä aina uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Oot ainakin nähnyt mun typerän ja holtittoman puolen ja olet vastuussa valinnastasi jos et säikähdä
Red flag ainesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ku mää rakastan ja ihailen sua, niin olis ollu kiva olla yhdessä ja tehdä sun kanssa mukuloita. Oot niin seksikäs ja sun kanssa on ihana olla. Olisin mielelläni tehny sun ja muksujen kanssa reissuja Lappiin. Olis opetettu ne lapset heti 3 vanhana lasketteleen ja hiihtään. Sit oltais vaan naureskeltu niille kuinka hurjapäisesti ne mennä viipottaa. Sit ku ne olis ollu niin kovin omatoimisia, niin meillä ois ollu aikaa toisillemme. Sun kanssa on niin hyvä aina olla ja tosi kiihottavaakin. Kaikki hetket sun kanssa on ollu niin tärkeitä.
Miksi minä käännän tämän tekstin vittuiluksi? En siis todellakaan tiedä onko vai ei. Tai sitten vaan johtuu kokemuksistani miesten kanssa.
Ei oo vittuilua. Ihan toivekuva maailmasta sen yhden kanssa. Hänelle, kuten luultavasti sinullekaan, tämä ei kuulosta tavoiteltavalta tilalta. Toimisi minulle, jos molemmat tuntisivat samoin. Silloin ne lapset siinä jaloissa olisivat kiva lisä arkeen ja olemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ainakin nähnyt mun typerän ja holtittoman puolen ja olet vastuussa valinnastasi jos et säikähdä
Red flag ainesta
Sama mutta suomeksi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kohtalo on erottanut meidät eri suuntiin viime aikoina yllättävän tehokkaasti.
Onko tunne kuitenkin ennallaan?
Vierailija kirjoitti:
Tarinat loppuu aikanaan ja elo jatkuu.
Näin luulin tapahtuneen, mutta joku muu yrittänee virittää jatko-osaa?
Vierailija kirjoitti:
Joo, anna vaikks puhelinro. Nyt ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, anna vaikks puhelinro. Nyt ensin.
Laitanko tähän vai kirjoitanko huulipunalla sun lautasliinaan?
Mun listaan ei pääse ihminen joka kirjoittaa ylläolevan kaltaisia listoja vauvapalstalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kohtalo on erottanut meidät eri suuntiin viime aikoina yllättävän tehokkaasti.
Onko tunne kuitenkin ennallaan?
Niin miksi katsot niin kuin katsot, jos et tunne mitään?
Mul on käytössä käänteinen lista.Siinä listataan, vaan pelkkää plussaa.
Tää tunne on joko
a) ihan täyttä hulluutta tai
b) täynnä tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Tää tunne on joko
b) täynnä tarkoitusta.
Rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Tää tunne on joko
b) täynnä tarkoitusta.
CEE molempia