Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5965)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka muutat kirjoitustyyliäsi, on kirjoituksesi niin autenttista, että löydän sinut aina uudelleen.
En muuta tyyliäni. Kirjoitan, kuten kirjoitan, enkä manipuloi ääntäni.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis L😘
Milloin näit? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis L😘
😘🔥🧡
Vierailija kirjoitti:
Oot ainakin nähnyt mun typerän ja holtittoman puolen ja olet vastuussa valinnastasi jos et säikähdä
En ole. Vai tarkoitatko kiivastumista?
En o ennen tuntenu ketään, jonka vuoksi voisin vaihtaa sukunimeni 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tää tunne on joko
a) ihan täyttä hulluutta tai
b) täynnä tarkoitusta.
Hyvin sanottu. Onko aavistusta, mistä selviäisi se, kummasta on kyse vai onko peräti molemmista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ainakin nähnyt mun typerän ja holtittoman puolen ja olet vastuussa valinnastasi jos et säikähdä
En ole. Vai tarkoitatko kiivastumista?
En ole kiivastunut sinulle. Menneen talven lumet mielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis L😘
Milloin näit? Sivusta.
Mökin kaipasin täällä ennen kaunista Loveisaa. Enää en ole edes muistanut olemassaoloaan. Missä lie. Aika moni on tehnyt vaikutuksen, mutta ovat unohtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka muutat kirjoitustyyliäsi, on kirjoituksesi niin autenttista, että löydän sinut aina uudelleen.
LOL
Vierailija kirjoitti:
Sörsselsön on hyvä nimi 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Tarinat loppuu aikanaan ja elo jatkuu.
Ja hyvä niin. Muutakin tekemistä monilla kuin lueskella täältä sepitteitä. Pääasia, ettei häiritse toista tai tee mitään pahuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tunne on joko
a) ihan täyttä hulluutta tai
b) täynnä tarkoitusta.
Hyvin sanottu. Onko aavistusta, mistä selviäisi se, kummasta on kyse vai onko peräti molemmista?
Aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taisi olla mulle liikaa, sorry not sorry, mutta etsi joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sösselssön vielä parempi;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taisi olla mulle liikaa, sorry not sorry, mutta etsi joku muu.
Anna mennä. Miksi olet ketjussa?
Elämämme kiertää kehiään.
Astumme virtoihin
viettelysten.
Bailaamme sinertyen
jääpaloillamme.
Yli viisi pitkää vuotta. Sinä aikana sinä olet elänyt rakkaudellista elämää, minä rakkaudetonta. Tuhlaan päiviäni siinä, missä sinä käytät ne harkitusti. Toisaalta eipä tässä vaihtoehtojakaan ole nyt eikä tuonnempana. Tajuan vain aina hetkittäin, miten erilaisista lähtökohdista kaipaillaan. Turhaan haikailuun käyttämänsä ajan voisi olla vaikka lasten kanssa.💡
Hän voisi heittää ikkunasta ohikulkiessaan ruiskukkia tai suklaakosmoksia tai kävellä ne hampaissaan luokseni. Vaihtoehtoisesti voi lähettää kortin kirjekuoressa vaikka ketjunimi allekirjoituksena tai yhyttää itsensä samaan aikaan samaan paikkaan kanssani.