Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5965)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna. Mä aion kertoa sulle. Vedän sua hihasta sivuun ja avaudun. Ihan sama mitä seuraa. Nautin tänään jokaisesta sekunnista minkä saatiin olla kahden. Kokouksessa tunsin sun läsnäolon niin vahvasti että ihoa poltti. Olisin halunnut ohimennen koskettaa. Teet mut hulluksi.
Onko tääki miehelle?
On
Nyt on kyllä kivoja harhoja. Voi olla että jos huomenna hän pyytää jutuille, niin ilmeeni saattaa olla pikkasen jännittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty olemaan seurassasi normaali. Haluan sinua niin paljon, että jännitän ihan liikaa. Kun tulet viereen tai kätemme hipaisevat, tuntuu se koko kropassa.
Miehelle?
Kyllä
Näittekö tänään?
Näimme
Ei hitsi. Miten haluaisit itse päästä eteenpäin, koska mulla on aivan sama tilanne? Se lataus Naisen kanssa on jotain aivan käsittämätöntä, ja jatkunut pitkään. Hän on kaikin puolin mun makuun. Kuin hänelle kirjoitan.
Haluaisin tutustua häneen vapaa-ajalla paremmin ja myös fyysisesti. Ei ole ideaali tilanne kummallakaan suhteelle, mutta ite olen valmis heittämään kaiken järjen pois ja saamaan vähän olla elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna. Mä aion kertoa sulle. Vedän sua hihasta sivuun ja avaudun. Ihan sama mitä seuraa. Nautin tänään jokaisesta sekunnista minkä saatiin olla kahden. Kokouksessa tunsin sun läsnäolon niin vahvasti että ihoa poltti. Olisin halunnut ohimennen koskettaa. Teet mut hulluksi.
Onko tääki miehelle?
On
Nyt on kyllä kivoja harhoja. Voi olla että jos huomenna hän pyytää jutuille, niin ilmeeni saattaa olla pikkasen jännittynyt.
Härregyyd ette tunne toisianne 🤦🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loputkin inkkarit hyppää kanootista kun harhailee kokoajan täällä. Ei ole yksinäiselle terveellinen paikka.
Pysy pois sitten. Täysin oma ongelma jos omii jotain omaan tilanteeseen kuulumatonta eli kaikki negat yleensä.
En pysty olla omimatta. Viimeksi kun pysyin pois niin kaipauskin rauhoittui jotenkin sellaiseksi stabiiliksi ja realistiseksi. Realiteettien ymmärrys kaikkoaa täällä kun joka kommentti voisi ehkä olla kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Puhut usein oikeasta ajoituksesta. Oletko miettinyt, mistä tunnistaa oikean ajan ja kenen kannalta se on oikea aika?
Minä tunnistan itse oman aikani. Sinä toivottavasti tunnistat itse oman aikasi. Jos ne joskus kohtaavat, niin luultavasti tapahtuu mannerlaattojen liikkuminen paikoiltaan. Tai siis paikoilleen.
tuleehan siitä positiivisesti yllättyneeksi kun toisaalla sitten jäädään matkan päästä tarkkailemaan. go for it!
Ei ole kuule mitenkään mun vika, että sellaisen naisen vaimoksi valitsit. Ja nainen saa syyttää itseään myös. Harvinaisen isot red flagit siinä kyllä liehuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty olemaan seurassasi normaali. Haluan sinua niin paljon, että jännitän ihan liikaa. Kun tulet viereen tai kätemme hipaisevat, tuntuu se koko kropassa.
Miehelle?
Kyllä
Näittekö tänään?
Näimme
Ei hitsi. Miten haluaisit itse päästä eteenpäin, koska mulla on aivan sama tilanne? Se lataus Naisen kanssa on jotain aivan käsittämätöntä, ja jatkunut pitkään. Hän on kaikin puolin mun makuun. Kuin hänelle kirjoitan.
Haluaisin tutustua häneen vapaa-ajalla paremmin ja myös fyysisesti. Ei ole ideaali tilanne kummallakaan suhteelle, mutta ite olen valmis heittämään kaiken järjen pois ja saamaan vähän olla elämääni.
Voitko kertoa miehestä jotain? Vaikka ikä tms.
Lähtisin oman kaivattuni kans noihin sata lasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Kyllä
Näittekö tänään?
Näimme
Lähtisin oman kaivattuni kans noihin sata lasissa.
Tummahiuksinen ja 38-vuotias
Seisoin tänään sun vieressä ja katselin sua salaa. Mietin millasta olis koskettaa sun käsivartta, niskaa… sä voisit lähempää katsella mun rusketusta. Ai että
Runopoika, miten pärjään jos en sua saa? Sulla on toinen ja en saisi haaveilla. Ystävyys olisi hieno asia, jos. En mä tiedä edes mitä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Seisoin tänään sun vieressä ja katselin sua salaa. Mietin millasta olis koskettaa sun käsivartta, niskaa… sä voisit lähempää katsella mun rusketusta. Ai että
Uiuiuiui! Katsoisin kyllä enemmän kuin mielelläni. Oisit koskenu
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihan tervettä ajattelua, jos ei kaikkeen älyttömään lähde mukaan! Jos miettii millaisia hulluuksia seksissäkin voi olla. Polttamisia, piiskamista ym.
Irtosuhteiden normalisointi, ihmisten käyttäminen omiin tarpeisiin, kuristusleikit ja muut perversiot... 🤢 Osa porukasta ostaa kaiken mitä tarjotaan ilman mitään arvostelukykyä. Onneksi suurin osa silti ajattelee, että kyseessä on kahdenkeskinen intiimi ja syvällinen juttu, jolla ilmaistaan hellyyttä, halua, välittämistä, kiintymystä ja jossa kumpikin haluaa tehdä toiselle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Kyllä
Näittekö tänään?
Näimme
Lähtisin oman kaivattuni kans noihin sata lasissa.Tummahiuksinen ja 38-vuotias
Eka osui.😞 tsemppiä sulle tilanteeseesi, ja toivottavasti pääsette eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan neito toisemme, jos rakastetaan toisiamme.
Tehdään näin. Kysynkin: rakastatko minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Kyllä
Näittekö tänään?
Näimme
Lähtisin oman kaivattuni kans noihin sata lasissa.Tummahiuksinen ja 38-vuotias
Eka osui.😞 tsemppiä sulle tilanteeseesi, ja toivottavasti pääsette eteenpäin.
Kiitos, samoin sille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Kyllä
Näittekö tänään?
Näimme
kolmas ratas nou nou
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää miten kirjoitat ja mitä hymiöitä, sanoja ja sanontoja käytät. Oltaisiipa viestittelyväleissä. Oppisin tuntemaan sinut.
Ehkä jonakin päivänä...?
Sun seura tekee mulle hyvää.