Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5887)
Piipahdin täällä, terkkuja tutulle tyypille.
Kyllä kohtalo on erottanut meidät eri suuntiin viime aikoina yllättävän tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos näkisit hänet kaivattusi sattumalta, mikä olisi ajatuksesi?
Vetäisisin henkeä hätäisesti, ja ajattelisin, onko hän todella siinä. Huomaako hän minut ja pitäisikö lähestyä.
Oon miettinyt aika paljon viime aikoina sitä, jos nähtäis jossain sattumalta. Menisin kyllä moikkaamaan, mut ei sen enempää. Haluaisin vaan nähdä hänet läheltä ja kuulla, miltä hän kuulostaa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kohtalo on erottanut meidät eri suuntiin viime aikoina yllättävän tehokkaasti.
Ei ole kohtaloa. On ainoastaan sattuma ja tahto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt jatka täällä.
Jos neito olet joskus vapaa, niin mä haluun sut.
Mä olen, mutta olen myös sössinyt asiat sen verran, että mulle ei ole sijaa. ):
Kaikki sössivät joskus. Jotkut useasti.
Minä aina.
-mies
En pysty olemaan seurassasi normaali. Haluan sinua niin paljon, että jännitän ihan liikaa. Kun tulet viereen tai kätemme hipaisevat, tuntuu se koko kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Murmelille kivaa iltaa!
Murmelin on mun, sitä et multa vie, kakkapää trolli.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisinpä mikä on sun suurin epävarmuus mun/meidän suhteen.
Se että sä olit varattu ja menin ihastumaan ennen kuin tiesin asiasta.
Terapiaa kutittaa. Tiedätkö siitä jotakin?
Munattiinkohan me molemmat jotain sinä iltana, vai oliko se vaan hyvä, että molemmat tiedämme, mitä ajattelemme toisistamme?
Kun silloin keväällä jäätiin kahdestaan ja juteltiin, mielessäni myllersi. Pää oli täynnä ristiriitaisia ajatuksia enkä osannut päättää, mihin niistä tarttuisin. Joten tein kuten tuollaisissa tilanteissa tapaan tehdä: jäin ottamaan lukua, valitsin varovaisen linjan enkä oikeastaan tehnyt mitään. Ja sitten se meidän hetki olikin jo ohi.
Tietäisitpä, kuinka paljon on kaduttanut jälkikäteen. Olisi pitänyt olla rohkeampi ja avata ajatuksiaan rehellisesti. Kertoa, kuinka suuren vaikutuksen ja pysyvän jäljen olet tehnyt ja kuinka paljon olen sinua ikävöinyt. Kuinka erityinen ihminen olet minulle ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ja väli vain kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Terapiaa kutittaa. Tiedätkö siitä jotakin?
Terskaa siis.
Vierailija kirjoitti:
En pysty olemaan seurassasi normaali. Haluan sinua niin paljon, että jännitän ihan liikaa. Kun tulet viereen tai kätemme hipaisevat, tuntuu se koko kropassa.
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Kun silloin keväällä jäätiin kahdestaan ja juteltiin, mielessäni myllersi. Pää oli täynnä ristiriitaisia ajatuksia enkä osannut päättää, mihin niistä tarttuisin. Joten tein kuten tuollaisissa tilanteissa tapaan tehdä: jäin ottamaan lukua, valitsin varovaisen linjan enkä oikeastaan tehnyt mitään. Ja sitten se meidän hetki olikin jo ohi.
Tietäisitpä, kuinka paljon on kaduttanut jälkikäteen. Olisi pitänyt olla rohkeampi ja avata ajatuksiaan rehellisesti. Kertoa, kuinka suuren vaikutuksen ja pysyvän jäljen olet tehnyt ja kuinka paljon olen sinua ikävöinyt. Kuinka erityinen ihminen olet minulle ollut.
Mulla vähän sama, mutta jumitin, koska mieleni täyttivät silmäsi ja se mitä ajattelin kehollesi tehdä jos vaatteittesi alle pääsisin.
Vierailija kirjoitti:
Voit aina ottaa minuun yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa oikein selittää, mut kun näen kaivatun, siihen tulee heti sellanen latautunut tunnelma.
Hyvin sanottu. Meidän välillä on hiljaista vetovoimaa, josta menee ihan hämilleen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Kyllä
Näittekö tänään?
Olis mulla ollut ihan oikeastikin asiaa eikä vaan tekosyy. Olen ihan umpirakastunut suhun. Siis niin etten öisin nuku eikä ruoka maistu. Työvuorot kuluu huokailuun ja haaveilin. Voidaan karata koska vaan uudestaan.