Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5887)
Vierailija kirjoitti:
Kun silloin keväällä jäätiin kahdestaan ja juteltiin, mielessäni myllersi. Pää oli täynnä ristiriitaisia ajatuksia enkä osannut päättää, mihin niistä tarttuisin. Joten tein kuten tuollaisissa tilanteissa tapaan tehdä: jäin ottamaan lukua, valitsin varovaisen linjan enkä oikeastaan tehnyt mitään. Ja sitten se meidän hetki olikin jo ohi.
Tietäisitpä, kuinka paljon on kaduttanut jälkikäteen. Olisi pitänyt olla rohkeampi ja avata ajatuksiaan rehellisesti. Kertoa, kuinka suuren vaikutuksen ja pysyvän jäljen olet tehnyt ja kuinka paljon olen sinua ikävöinyt. Kuinka erityinen ihminen olet minulle ollut.
Vain niin, sanoisi ....
Mulla ei ole aikaa olla täällä enää. Vtuttaa vietävästi muutama asia, jota ei voi puida muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun silloin keväällä jäätiin kahdestaan ja juteltiin, mielessäni myllersi. Pää oli täynnä ristiriitaisia ajatuksia enkä osannut päättää, mihin niistä tarttuisin. Joten tein kuten tuollaisissa tilanteissa tapaan tehdä: jäin ottamaan lukua, valitsin varovaisen linjan enkä oikeastaan tehnyt mitään. Ja sitten se meidän hetki olikin jo ohi.
Tietäisitpä, kuinka paljon on kaduttanut jälkikäteen. Olisi pitänyt olla rohkeampi ja avata ajatuksiaan rehellisesti. Kertoa, kuinka suuren vaikutuksen ja pysyvän jäljen olet tehnyt ja kuinka paljon olen sinua ikävöinyt. Kuinka erityinen ihminen olet minulle ollut.Mulla vähän sama, mutta jumitin, koska mieleni täyttivät silmäsi ja se mitä ajattelin kehollesi tehdä jos vaatteittesi alle pääsisin.
Minä se vasta olisin halunnut käydä kimppuusi. Ja jäi kaduttamaan, etten tarpeeksi hyvin osannut kertoa mitä haluaisin sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty olemaan seurassasi normaali. Haluan sinua niin paljon, että jännitän ihan liikaa. Kun tulet viereen tai kätemme hipaisevat, tuntuu se koko kropassa.
Miehelle?
Kyllä
Näittekö tänään?
Näimme
Huomenna. Mä aion kertoa sulle. Vedän sua hihasta sivuun ja avaudun. Ihan sama mitä seuraa. Nautin tänään jokaisesta sekunnista minkä saatiin olla kahden. Kokouksessa tunsin sun läsnäolon niin vahvasti että ihoa poltti. Olisin halunnut ohimennen koskettaa. Teet mut hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kohtalo on erottanut meidät eri suuntiin viime aikoina yllättävän tehokkaasti.
Ei ole kohtaloa. On ainoastaan sattuma ja tahto.
Sattuma tai ei, mutta lupaavat kohtaamiset menevätkin ohi viime hetkellä. Alan jo ehkä uskoa, että niin on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä, kuinka paljon on kaduttanut jälkikäteen. Olisi pitänyt olla rohkeampi ja avata ajatuksiaan rehellisesti. Kertoa, kuinka suuren vaikutuksen ja pysyvän jäljen olet tehnyt ja kuinka paljon olen sinua ikävöinyt. Kuinka erityinen ihminen olet minulle ollut.Mulla vähän sama, mutta jumitin, koska mieleni täyttivät silmäsi ja se mitä ajattelin kehollesi tehdä jos vaatteittesi alle pääsisin.
Minä se vasta olisin halunnut käydä kimppuusi. Ja jäi kaduttamaan, etten tarpeeksi hyvin osannut kertoa mitä haluaisin sinusta.
Sinä omet sivusta, miksi tekeydyt minuksi?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty olemaan seurassasi normaali. Haluan sinua niin paljon, että jännitän ihan liikaa. Kun tulet viereen tai kätemme hipaisevat, tuntuu se koko kropassa.
Miehelle?
Kyllä
Näittekö tänään?
Näimme
Ei hitsi. Miten haluaisit itse päästä eteenpäin, koska mulla on aivan sama tilanne? Se lataus Naisen kanssa on jotain aivan käsittämätöntä, ja jatkunut pitkään. Hän on kaikin puolin mun makuun. Kuin hänelle kirjoitan.
Itsepä soppasi keitit ja ryystit ja läikytit lientä muiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jotkut ei osaa kirjoittaa omia avauksia. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Kyllä
Näittekö tänään?
Näimme
Ei hitsi. Miten haluaisit itse päästä eteenpäin, koska mulla on aivan sama tilanne? Se lataus Naisen kanssa on jotain aivan käsittämätöntä, ja jatkunut pitkään. Hän on kaikin puolin mun makuun. Kuin hänelle kirjoitan.
Wow.
Loputkin inkkarit hyppää kanootista kun harhailee kokoajan täällä. Ei ole yksinäiselle terveellinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Itsepä soppasi keitit ja ryystit ja läikytit lientä muiden päälle.
Kuka hankki porkkanat ja perunat soppaan, entä sen ison kalan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jotkut ei osaa kirjoittaa omia avauksia. Sivusta
Ei osata sanoittaa omia tunteita
Pahin närhi Tmies
Vierailija kirjoitti:
Loputkin inkkarit hyppää kanootista kun harhailee kokoajan täällä. Ei ole yksinäiselle terveellinen paikka.
Pysy pois sitten. Täysin oma ongelma jos omii jotain omaan tilanteeseen kuulumatonta eli kaikki negat yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Munattiinkohan me molemmat jotain sinä iltana, vai oliko se vaan hyvä, että molemmat tiedämme, mitä ajattelemme toisistamme?
Jäin siihen käsitykseen, että kiinnostus on yksipuolista ja häiritsin. Ehkä se on sitten hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna. Mä aion kertoa sulle. Vedän sua hihasta sivuun ja avaudun. Ihan sama mitä seuraa. Nautin tänään jokaisesta sekunnista minkä saatiin olla kahden. Kokouksessa tunsin sun läsnäolon niin vahvasti että ihoa poltti. Olisin halunnut ohimennen koskettaa. Teet mut hulluksi.
Onko tääki miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tääki miehelle?
On
Vierailija kirjoitti:
Yikes.
Totta tämäkin, kyllä.