Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (4641)

Vierailija
4581/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niissä kritiikkiviesteissä onkin ollut vihjettä ja kaipausta, rivien väleissä?

Ei ole väliä. Vaikka olisi vihjeitä, ei rakenna luottamusta vaan lähinnä rikkoo sitä. Arvostuksesta kertoo se ettei julkisesti kaikkea kaikkien saataville laita. 

Sellainen pätee sit molempiin suuntiin. Jos elää kuten opettaa, ei yleensä ole huolta siitä, että joku paljastaisi kiusallisia yksityiskohtia omasta käytöksestä.

Minä olen ollut kaikille jakava h.ora 10vuotta jne. En sitten varmaan ymmärrä tuota sanaa koska olin vielä  neitsyt ja tosi arka. 

Jonkun pitäis viedä noi ihmiset käymään ladon takana.

Vierailija
4582/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niissä kritiikkiviesteissä onkin ollut vihjettä ja kaipausta, rivien väleissä?

Ei ole väliä. Vaikka olisi vihjeitä, ei rakenna luottamusta vaan lähinnä rikkoo sitä. Arvostuksesta kertoo se ettei julkisesti kaikkea kaikkien saataville laita. 

Sellainen pätee sit molempiin suuntiin. Jos elää kuten opettaa, ei yleensä ole huolta siitä, että joku paljastaisi kiusallisia yksityiskohtia omasta käytöksestä.

Minä olen ollut kaikille jakava h.ora 10vuotta jne. En sitten varmaan ymmärrä tuota sanaa koska olin vielä  neitsyt ja tosi arka. 

Ei elämästä nauttiminen tee ihmisestä huonompaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4583/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Maanantai -Emmä oikein tiijä. 

😍

Vierailija
4584/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä!!!

Vierailija
4585/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun olit lähellä

Vierailija
4586/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olikin puhe naisista..

Vierailija
4587/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan, vaikka tämä on aikamoiseksi keriytynyt.

Vierailija
4588/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sydän luovuta...

Vierailija
4589/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ne on naisetkin ja saavat nauttia siinä missä me miehetkin. :)

Vierailija
4590/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut oikeesti jos lasta kiusataan huorittelemalla niin sietäisivät saada selkäänsä. Oisinpa ollu samassa koulussa tai missä lie kiusattiin. 

Vierailija
4591/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#väkivalta on aina ratkaisu

(Ratkaisu se on huonokin ratkaisu.)

Vierailija
4592/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut oikeesti jos lasta kiusataan huorittelemalla niin sietäisivät saada selkäänsä. Oisinpa ollu samassa koulussa tai missä lie kiusattiin. 

Kouluympäristö, yhteiskunta ja aikuiset ovat tuolloin epäonnistuneet. Tietty kuri pitää olla ja sen kurin pitää suojella niitä joita sorretaan. Eikä niin että kuri suojelee sortajia ja sorretut kärsivät.

Vierailija
4593/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdään ihan liian harvoin

Asun kaukana, mutta ehkä pian näemmekin. Jos kehtaan tulla sinne.

Kehtaat.

Kun taisin vähän mokata, häpeän.  Ei ollut tarkoitus tunkeilla.  Ois pitänyt katsoa vaan vaivihkaa kauempaa.

Vierailija
4594/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kaivattu ole ilmestynyt ovelleni seksihepeneissä vaikka olen toivonut niin melkein joka päivä?

Sun täytyy odottaa Halloweeniin. 🎃

Vierailija
4595/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin oli varattuja miehiä ahdisteleva ja n*ssiva l*tka 18-vuotiaasta asti, vaikken ole (tietääkseni) koskaan harrastanut seksiä varatun kanssa. Erään varatun miehen mustasukkainen vaimo, joka näitä perättömyyksiä levitti, on kyllä sitä tehnyt ja vähän muitakin pahuuksia toisten selän takana.

Vierailija
4596/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#väkivalta on aina ratkaisu

(Ratkaisu se on huonokin ratkaisu.)

Ajattelitko missään vaiheessa kokeilla muita keinoja? Vois toimia paremmin.

Vierailija
4597/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun luultavasti loppu elämäni etten etehnyt mitään suhteesi. Olen aika varma että olisit ollut minulle täydellinen nainen. Päätös ei johdu millään tavalla sinusta, mä nyt vaan olen tälläinen. 

-T

Vierailija
4598/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥹🥹🥹🥹

Vierailija
4599/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ne on naisetkin ja saavat nauttia siinä missä me miehetkin. :)

Tästä on olemassa kaksi koulukuntaa..

Vierailija
4600/4641 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko epäselvästä selvää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi