Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kaivatun kanssa nähty 2 kertaa kolmessakymmenessäkuudessa vuodessa. Aika harvoin oikeestaan.
En tiedä itkeä vai nauraa tälle kuvaukselle.
Ei kannata nauraa, ku osuu viel omalle kohdalle...
Onpa saattanut jo osua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadun luultavasti loppu elämäni etten etehnyt mitään suhteesi. Olen aika varma että olisit ollut minulle täydellinen nainen. Päätös ei johdu millään tavalla sinusta, mä nyt vaan olen tälläinen.
-T
Ei nää taida mennä läpi enää kenellekään.
Tuskin hän on sitä lukemassakaan, kuhan kirjoittelen itseni vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan toi haukilahden tienoilla hyvä asua, uimarannat avomerelle päin, muutenkin ranta lähellä jne.
Jeda on tosi nätti mesta, voisin itsekkin asuu siellä.
Jeda?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan toi haukilahden tienoilla hyvä asua, uimarannat avomerelle päin, muutenkin ranta lähellä jne.
Jeda?
Niin, jos on asunu joskus Espoossa... Tulee ruotsista gädda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadun luultavasti loppu elämäni etten etehnyt mitään suhteesi. Olen aika varma että olisit ollut minulle täydellinen nainen. Päätös ei johdu millään tavalla sinusta, mä nyt vaan olen tälläinen.
-T
Eikö toisena esiintymisestä eri palstoilla voi saada ikäviä juoruja aikaan? Onkohan se ihan laillistakaan, jos ei siihen mitään suostumusta siltä, jota esitetään, ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-T
Eiollu kellari😺lta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun olit lähellä
Tämä kaikki taitaa olla liikaa minulle. Kuka edes olen enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-T
Eikö toisena esiintymisestä eri palstoilla voi saada ikäviä juoruja aikaan? Onkohan se ihan laillistakaan, jos ei siihen mitään suostumusta siltä, jota esitetään, ole?
Kyllä mä ihan omalla nimellä esiinnyn. :D
Kellari 😺 on vitsi
Ainakin osittain
On niin sairasta settiä välistä, et ei edes trollit pysty tohon. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeda?
Ahaa, ei ole kokemusta espoolaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kun oon famous author niin oon liian high maintenance ja kaivattu ei yllä tasolleni, jolloin siitä ei tule mitään, joten nyt on viimeinen tilaisuus.
Kirjailijat ovat ainakin Suomessa melko köyhiä, joten ei se tasoasi nosta. Mistä meinasit kirjoittaa kirjan?
Sehän riittää et sais kansainvälisille markkinoille kohtuudella menestyvän kirjan. Suomen kuviot ei useimmiten riitä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
On niin sairasta settiä välistä, et ei edes trollit pysty tohon. :D
Äläpä nyt, hyvät naurut saanut monet kerrat, kun joku yrittää vedättää toista ja menettää hermonsa, jos ei siinä onnistu. Kirjaimia ja tuntomerkkejä satelee aika tiuhaan tahtiin just sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oon famous author niin oon liian high maintenance ja kaivattu ei yllä tasolleni, jolloin siitä ei tule mitään, joten nyt on viimeinen tilaisuus.
Kirjailijat ovat ainakin Suomessa melko köyhiä, joten ei se tasoasi nosta. Mistä meinasit kirjoittaa kirjan?
Ei rahalla voi tasoa nostaa. Luultavasti se vain laskee, jos niin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeda?
Itselläni tulee pyllystä gagga 😱
Vierailija kirjoitti:
-T
Aloitit jo katumiset vaikka mitään ei ole lyöty lukkoon?
Olet 5/5 nainen en usko mahdollisuuksiini
En minäkään. Mutta ehkä kuitenkin enemmän itkettää. ap