Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (4591)

Vierailija
4561/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkohtien tuonti palstalla ei ole asiallista kritiikkiä. Asiallinen kritiikki esitetään asiallisesti sille, kenelle se kuuluu. Ei selän takana palstalla mustamaalaten. Joka ei suoraan keskusteluun kykene voi mun puolesta olla hiljaa.

Niin kauan sellainen välien selvittely kasvokkain on suositeltavaa kuin toisen fyysistä koskemattomuutta kunnioitetaan. Sen jälkeen kun sekin raja on ylitetty, on ihmisillä oikeus tietää vaikka palstan kautta millaisten ihmisten kanssa he täällä oikein juttelevat.

Meinaatko että täällä kirjoittelevat toisensa tuntevat henkilöt. No ei kirjoittele. 

Ns tunnisteelliset terveisetkin hukkuvat matkalle. Valitettavasti.

No mitä sinä sitten siitä vauhkoat ja puhiset, jos ei mitään tunnistamisen vaaraa edes ole? Anna ihmisten kirjoitella tänne, äläkä leiki mitään poliisia. Kaikille pätevät samat säännöt.

Vierailija
4562/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💗💖💗💖💗 sovituskopissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskallan tulla niin voin näyttää joltain muulta mut älä anna hämätä. 👩🏼‍🚒👩🏼‍🔧🕴🏼

Vierailija
4564/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisit takaisin. Mulla on ikävä sua. 

Tässähän mä oon, tuskin helpottaa ikävää.

Vierailija
4565/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli tarkoitus käydä siellä useammin. Meidän pitäisi keksiä toinen paikka, jossa välillä tavata.

Vierailija
4566/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha, jos hän onkin jo tylysti dumpannut mut, eikä mun paksu kallo tajua. Muutenkin muutkin asiat.

Vierailija
4567/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä mun kroppaa tietää aamulla etten oo juonu kahvia sitten eilisen, alkavaa päänsärkyä ja kiire pannulle… onneksi en oo alkanu vetää aineita koskaan, ois varmaan addiktioherkkyyttä

Tärkeintä on tuntea itsensä. Jokaisella on erilaisia piirteitä. Mä olen siellä kaikista addiktiovähäisemmässä päässä niin tiedän että helposti voisin mitä vaan kokeilla ja päästä irti. Eikä tuo ole kiinni kuin siitä, että on nopea tunnistamaan kehossa signaalit, jotka viittaa riippuvuuteen, epämukavuuteen tms. Jotkut venyttää tosi pitkälle epämukavuusalueelle ennen reaktiota. Taito sekin, mutta altistaa addiktioille koska kehoon ei reagoida ennen pahaa tilannetta.

Ja sun kannattaa vauva.fi unohtaa niin elämä on paljon helpompaa. Käy vaikka ulkona.

Ja jätät muiden neuvomisen vähemmälle!

🤖

Vierailija
4568/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkohtien tuonti palstalla ei ole asiallista kritiikkiä. Asiallinen kritiikki esitetään asiallisesti sille, kenelle se kuuluu. Ei selän takana palstalla mustamaalaten. Joka ei suoraan keskusteluun kykene voi mun puolesta olla hiljaa.

Niin kauan sellainen välien selvittely kasvokkain on suositeltavaa kuin toisen fyysistä koskemattomuutta kunnioitetaan. Sen jälkeen kun sekin raja on ylitetty, on ihmisillä oikeus tietää vaikka palstan kautta millaisten ihmisten kanssa he täällä oikein juttelevat.

Meinaatko että täällä kirjoittelevat toisensa tuntevat henkilöt. No ei kirjoittele. 

Ns tunnisteelliset terveisetkin hukkuvat matkalle. Valitettavasti.

No mitä sinä sitten siitä vauhkoat ja puhiset, jos ei mitään tunnistamisen vaaraa edes ole? Anna ihmisten kirjoitella tänne, äläkä leiki mitään poliisia. Kaikille pätevät samat säännöt.

Teitä harhaisia vaan pudotin maan pinnalle. Kirjoittele vaan jos se helpottaa.

Totuus tuntuu lähes aina vaikealta kohdata! 

Vierailija
4569/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa jurputtaa selän takana. 

Vierailija
4570/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oon famous author niin oon liian high maintenance ja kaivattu ei yllä tasolleni, jolloin siitä ei tule mitään, joten nyt on viimeinen tilaisuus.

Vierailija
4571/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noikin on kyl niin tunnistettavii (not!) noi hymiölukumäärät ja sydän, entäpä yksi kirjain. Montako vuotta iässänne väliä. Monta kirjainta nimissä väliä. Sattui tulemaan vastaan baarin ovella, ekaa kertaa nähtiin työpaikalla.  :D

Hohhjoijjaa.

Vierailija
4572/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eräs tuttu oli lapsena kolarissa vuosikymmeniä sitten, lääkittiin sairaalassa aika vahvoilla kipulääkkeillä ja penisilliinillä viikkoja. Siis morfiinilla suoraan. Sano itekkin et oli todennäköisesti jo lääkeriippuvuus kun kotiutettiin. 

Joillakuilla kroppa ei oikein sopeudu muutoksiin. Esimerkiksi kemiallisten yhdisteiden muutoksiin tai puutteeseen. Keho menee stressitilaan ja se aiheuttaa damagea hermostolle ja muualle. 

Vierailija
4573/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mahdu raosta. 😅🗑

Vierailija
4574/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa jurputtaa selän takana. 

Jurputa takaisin, jos sitä tekevät. Se on vallankäyttöä, jolla pyrkivät nostamaan oman totuutensa vallitsevaksi. Korjaa asiat napakasti ja kerro muillekin, että he ovat juorukelloja, jotka levittävät muista perättömyyksiä.

Vierailija
4575/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noin 5-10 prosenttia on poikkeuksellisen addiktioherkkiä. 

Vierailija
4576/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kaivattu ole ilmestynyt ovelleni seksihepeneissä vaikka olen toivonut niin melkein joka päivä?

Miksi et ole itse mennyt hänen ovelleen seksihepeneissä melkein joka päivä? Toiselta odotat kuuta taivaalta, mutta itse et ole valmis tekemään mitään! 🤷

Mutku mä haluuuUuUuUun. Eikö se riitä?

😍😍😍😍 💚 😍😍😍😍😍

Tossa on meidän nimet. 😌

Vierailija
4577/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noikin on kyl niin tunnistettavii (not!) noi hymiölukumäärät ja sydän, entäpä yksi kirjain. Montako vuotta iässänne väliä. Monta kirjainta nimissä väliä. Sattui tulemaan vastaan baarin ovella, ekaa kertaa nähtiin työpaikalla.  :D

Hohhjoijjaa.

Jos laitat liikaa tunnisteita, niin et voi käyttää palstaa terapiana, kun et saa vastauksia.

Vierailija
4578/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes valheisiin saisi puuttua? Joku pakkomielteinen voi väittää naisten tyrkyttävän itseään miehelleen, vaikkei asia olisi sinnepäinkään.

Vierailija
4579/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes valheisiin saisi puuttua? Joku pakkomielteinen voi väittää naisten tyrkyttävän itseään miehelleen, vaikkei asia olisi sinnepäinkään.

😳

Vierailija
4580/4591 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niissä kritiikkiviesteissä onkin ollut vihjettä ja kaipausta, rivien väleissä?

Ei ole väliä. Vaikka olisi vihjeitä, ei rakenna luottamusta vaan lähinnä rikkoo sitä. Arvostuksesta kertoo se ettei julkisesti kaikkea kaikkien saataville laita. 

Sellainen pätee sit molempiin suuntiin. Jos elää kuten opettaa, ei yleensä ole huolta siitä, että joku paljastaisi kiusallisia yksityiskohtia omasta käytöksestä.

Minä olen ollut kaikille jakava h.ora 10vuotta jne. En sitten varmaan ymmärrä tuota sanaa koska olin vielä  neitsyt ja tosi arka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme