Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4561)
Miksi ei kaivattu ole ilmestynyt ovelleni seksihepeneissä vaikka olen toivonut niin melkein joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kaivattu ole ilmestynyt ovelleni seksihepeneissä vaikka olen toivonut niin melkein joka päivä?
Miksi et ole itse mennyt hänen ovelleen seksihepeneissä melkein joka päivä? Toiselta odotat kuuta taivaalta, mutta itse et ole valmis tekemään mitään! 🤷
J ihan turhaa viestittelet mulle täällä, nolaat vaan itseäs. En ole tippaakaan kiinnostunut.
-L
Vierailija kirjoitti:
Nähdään ihan liian harvoin
Asun kaukana, mutta ehkä pian näemmekin. Jos kehtaan tulla sinne.
Epäkohtien tuonti palstalla ei ole asiallista kritiikkiä. Asiallinen kritiikki esitetään asiallisesti sille, kenelle se kuuluu. Ei selän takana palstalla mustamaalaten. Joka ei suoraan keskusteluun kykene voi mun puolesta olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
T:lle <3
Ne kuumat viestit
Sori, et niitä ei enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa syyspäivää kaivatulleni !
Kiitos samoin. :)
Vierailija kirjoitti:
Epäkohtien tuonti palstalla ei ole asiallista kritiikkiä. Asiallinen kritiikki esitetään asiallisesti sille, kenelle se kuuluu. Ei selän takana palstalla mustamaalaten. Joka ei suoraan keskusteluun kykene voi mun puolesta olla hiljaa.
Laitetaanko myös lemmekkäät terveisetkin suoraan kenelle kuuluu? Ilman ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan sellainen välien selvittely kasvokkain on suositeltavaa kuin toisen fyysistä koskemattomuutta kunnioitetaan. Sen jälkeen kun sekin raja on ylitetty, on ihmisillä oikeus tietää vaikka palstan kautta millaisten ihmisten kanssa he täällä oikein juttelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluukin miksi ette ole suorassa yhteydessä vaan täällä puskissa huutelette. Fiksu ihminen osaa jutella ja lähestyä ihmistä.
Jos niissä kritiikkiviesteissä onkin ollut vihjettä ja kaipausta, rivien väleissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluukin miksi ette ole suorassa yhteydessä vaan täällä puskissa huutelette. Fiksu ihminen osaa jutella ja lähestyä ihmistä.
Fiksu ihminenkin voi menettää yhteyden, eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin purkaa ikäväänsä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole itse mennyt hänen ovelleen seksihepeneissä melkein joka päivä? Toiselta odotat kuuta taivaalta, mutta itse et ole valmis tekemään mitään! 🤷
Mutku mä haluuuUuUuUun. Eikö se riitä?
Vierailija kirjoitti:
Jos niissä kritiikkiviesteissä onkin ollut vihjettä ja kaipausta, rivien väleissä?
Ei ole väliä. Vaikka olisi vihjeitä, ei rakenna luottamusta vaan lähinnä rikkoo sitä. Arvostuksesta kertoo se ettei julkisesti kaikkea kaikkien saataville laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään ihan liian harvoin
Asun kaukana, mutta ehkä pian näemmekin. Jos kehtaan tulla sinne.
Kehtaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä. Vaikka olisi vihjeitä, ei rakenna luottamusta vaan lähinnä rikkoo sitä. Arvostuksesta kertoo se ettei julkisesti kaikkea kaikkien saataville laita.
Mites noiden lemmenterveisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan sellainen välien selvittely kasvokkain on suositeltavaa kuin toisen fyysistä koskemattomuutta kunnioitetaan. Sen jälkeen kun sekin raja on ylitetty, on ihmisillä oikeus tietää vaikka palstan kautta millaisten ihmisten kanssa he täällä oikein juttelevat.
Meinaatko että täällä kirjoittelevat toisensa tuntevat henkilöt. No ei kirjoittele.
Ns tunnisteelliset terveisetkin hukkuvat matkalle. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pätee sit molempiin suuntiin. Jos elää kuten opettaa, ei yleensä ole huolta siitä, että joku paljastaisi kiusallisia yksityiskohtia omasta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
😰
Aurinkoa päivääsi J***a.