Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4685)
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa kellariin kotiorjaksi 😺
Etkö saa edes pientä yksiötä siivottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#väkivalta on aina ratkaisu
(Ratkaisu se on huonokin ratkaisu.)
Ajattelitko missään vaiheessa kokeilla muita keinoja? Vois toimia paremmin.
Ei mulla ole vihanhallintaongelmaa. Mut kyllä mulla nousee raivo tietyistä asioista. Normaali reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenniin yksiö? Täällä on spa osasto ja kuntosalikin. Olen varakas herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole vihanhallintaongelmaa. Mut kyllä mulla nousee raivo tietyistä asioista. Normaali reaktio.
Ei se ole normaalia.
Oon kyllä aina seksihepeneissä, FYI. Se on ihan luokittelukysymys. (Vastaan sivusta kun on niin turhautunut meno täällä.) Sunshine ihanat!
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko epäselvästä selvää?
Tuskin koskaan, mutta sitä se tuppaa olemaan, jos on valheellisten ihmisten kanssa ollut joskus tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole normaalia.
On se normaalia, jos ihmisellä on normaali oikeudentunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei mä. Sivusta
En tiedä onko tuo joku mies vai kaivattu.
Mun kaivatun päällä kaikki kledjut näytti seksihepeneiltä. Toisilla on vaan käyny tuuri ja ne voi pukee mitä vaan päälleen ja näyttää hyvältä. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin rikkinäinen että turha edes unelmoida siitä että minulla olisi kumppani.
Jos vain pystyt ja kykenet, niin ala tekemään asioita joiden avulla olisit vähemmän rikki. Rivien välistä saan käsityksen, että haluaisit kumppanin?
Etsiydy hyvien ihmisten pariin ja vältä epämääräisiä gigoloita ja valehtelevia ja narsistisia pelureita ja päihdeongelmaisia kuin ruttoa. Sellaisessa seurassa opit luottamaan ihmisiin uudelleen, muita ei kannata edes harkita. Lika barn leka bäst.
Ollaan kaivatun kanssa nähty 2 kertaa kolmessakymmenessäkuudessa vuodessa. Aika harvoin oikeestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kaivatun kanssa nähty 2 kertaa kolmessakymmenessäkuudessa vuodessa. Aika harvoin oikeestaan.
Tehny aika kovan vaikutuksen, kun vieläkin kaipaat. :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itkeä vai nauraa tälle kuvaukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itkeä vai nauraa tälle kuvaukselle.
Ei kannata nauraa, ku osuu viel omalle kohdalle...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tuo joku mies vai kaivattu.
Aina jos arvelluttaa niin silloin se on mies.
Vierailija kirjoitti:
Kadun luultavasti loppu elämäni etten etehnyt mitään suhteesi. Olen aika varma että olisit ollut minulle täydellinen nainen. Päätös ei johdu millään tavalla sinusta, mä nyt vaan olen tälläinen.
-T
Ei nää taida mennä läpi enää kenellekään.
Jos vain pystyt ja kykenet, niin ala tekemään asioita joiden avulla olisit vähemmän rikki. Rivien välistä saan käsityksen, että haluaisit kumppanin?