Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2116)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin luovuttanut ja lannistunut olo. Välillä tuntuu, et saakohan musta enää ehjää mm. kaiken tänkin jälkeen..
Saa.
Oletko nähnyt kaivattusi pimpin?
On hupsua, jos joku nainen kuvittelee, ettei kelpaa minulle, kun todellisuudessa minulla ei ole vuosikausiin ollut edes yhtään oikeaa vaihtoehtoa. Rima ei ole niin korkealla kuin jotkut luulevat. Ihmiset kuvittelevat kaikenlaista.
En edes tajua miten uskalsin sillon vuoden alussa. Laittoikohan se suhun vipinää? Ei ainakaan vielä näy mulle asti. Voisit jo laittaa viestiä.
Ihana tunne kun ei tunne yhtään mitään. Tulin testaamaan tänne. Ei tunnu missään.
Hyvää yötä 💃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän kuin Jaakob 🙄
Painihommia?
Lähinnä mietin kaivattuja vuosia, mutta on tässä tullut painittuakin.
Entä kiivittyä tikkailla. Tai vaihettua etunimeä Israeliksi?
Näen silmissäni hellän katseesi ja kuvittelen sen johtavan mukaviin asioihin
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt kaivattusi pimpin?
En ole varma.
Vierailija kirjoitti:
T.rålli on må.de esti vastaukseni joka liittyi erään aakcosen käyttöön ja levinneisyyteen sekä yleisy.yteen.
Mikäs neropatti sinä luulet olevasi näillä ohiksillasi!
Tuntisin mielellään halusi ja kalusi vasten minua.
Vierailija kirjoitti:
Ihana tunne kun ei tunne yhtään mitään. Tulin testaamaan tänne. Ei tunnu missään.
Hyvää yötä 💃
Onneksi olkoon , hauskaa flamencoa.
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa olla tuhisemassa lämpöisessä kainalossasi. 🥰 Olisi ihanaa olla ihan kiinni sinussa. 😍
Oon ollut 3 viikkoa kipeenä. 👍 Jaksoin tehdä jopa ruokaa tänään. Possun pihvejä, itse tehtyä perunamuusia, paistettuja bataatti kuutioita provencen yrteillä sekä salaattia. 👌 Mua ei kyllä haittaisi tehdä kotitöitä kun siivoaminen on mun tapa purkaa adhdn yliaktiivisuutta. Ja sä tuskin sotkisit niin paljoa kuin noi mun rekikoirat. 😄
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin luovuttanut ja lannistunut olo. Välillä tuntuu, et saakohan musta enää ehjää mm. kaiken tänkin jälkeen..
Sama. Paitsi että just nyt tuntuu, että kyllä tämä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Näen silmissäni hellän katseesi ja kuvittelen sen johtavan mukaviin asioihin
Miksi et toimi irl niin tapahtuis oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.rålli on må.de esti vastaukseni joka liittyi erään aakcosen käyttöön ja levinneisyyteen sekä yleisy.yteen.
Mikäs neropatti sinä luulet olevasi näillä ohiksillasi!
Uhrisi, sabotoi jossain toisaalla. Wipe thy ass@the zänoma-cube.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Paitsi että just nyt tuntuu, että kyllä tämä tästä.
Kuulostaapa ihanalle. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Viidenkymmenen egen kello riittää. Sivusta, miehelle… Nätti pitää olla, ja siro 😁
Siis malliltaan 1920-30 luvun mallia ja vetokoneistolla.
Et oo ollu mikään ohimenevä juttu, enemmänkin sellanen pysyvä seuralainen.
Lähinnä mietin kaivattuja vuosia, mutta on tässä tullut painittuakin.