Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2116)
Vierailija kirjoitti:
Halaisitpa,voisitpa,tulisitpa,olisitpa,haluisitpa,rakastaisitpa,pussaisitpa ja mitä kaikkea-isitkaan.
😺😽💕 Kiitos kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Ja minä sinua. Olisimmepa jo yhdessä.
Minä puolestaan koppaisin kuppiin.
Halaukset olivat niin ihania. Aivan kuin kotiin olisi saapunut. Hermosto rauhoittui sekunneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E, laita viestiä, soita tai keksi joku muu tapa ottaa yhteyttä. :)
Eo nyt.
En vastannut.
Joku muu. E
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän kuin Jaakob 🙄
Painihommia?
Vierailija kirjoitti:
Kassirapsutuksia kaivatulle!
Tänan! Mina armastan sind.😽
Mun kiusaaja on ainakin täällä, mutta toisesta kaivatusta... Ehkä hän ei koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän mahdollista enää edetä hitaammin ja rauhallisemmin..
Onko paikallaan polkeminen etenemistä? Ajassa toki, mutta muutoin.
Toki näin, odottavan aika on vaan niin pitkää. -sivusta
Joku muuttui nyt syksyn alkuun. En vielä tiedä mikä tarkalleen.
Laita irl viesti kun palaudut, jutellaan kivoja ja lämmitellään
Mulla on nukkuessa kaksi tyynyä. Toinen on pään alla, toinen kainalossa. Se kainalossa oleva on kaivatun korvike. Kaipaan sitä, että saisin asettua vasten sinua, ja käteni lepäisi sinun rinnallasi, sinun lanteillasi, sinun joka paikassasi. Tuntisit haluni. Ei, en halua pelkkää kaveruutta.
HP, hankalaa on. Yritä tässä nyt unohtaa jotakuta, joka on päivittäin ollut mielessä vuosikaudet. Ja samalla pitäis esittää normaalia kaveria. Eiku se olikin ystävää. Pystyn keksimään sata tekosyytä, miksi en kaipaa. Yksikään ei oikein tunnu todelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän mahdollista enää edetä hitaammin ja rauhallisemmin..
Hitaastihan tämä on kulkenut. Olisin kyllä valmis ripeyttämään toimia ja toimintaa.
Tee se.
Mulla on niin luovuttanut ja lannistunut olo. Välillä tuntuu, et saakohan musta enää ehjää mm. kaiken tänkin jälkeen..
T.rålli on må.de esti vastaukseni joka liittyi erään aakcosen käyttöön ja levinneisyyteen sekä yleisy.yteen.
Rakastan sinua.