Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brysselilaiset, onko kukaan synnyttanyt AZ VUB:ssa?

10.05.2007 |

Mina menen sinne synnyttamaan raskaudessa tapahtuneen CMV tartunnan vuoksi (maan ekspertti on siella proffana), ja halusin kysya onko jollain teista kokemuksia/vinkkeja/ tms. liittyen tahan sairaalaan/siella synnyttamiseen.



Kiitos!



Samaan voisin kysya onko kellaan kokemuksia siita EP:n uudesta paivakodista? Hyva vai niin-nain?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi