Vedenvaraan joutuvien lapsen ja äidin tapausta tutkitaan murhana!
Mitä ihmettä? Mitä tunteita herättää? Ihan kauheeta:(
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bc9f7d0a-cf3c-408c-bf87-276e4c97e165
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Eli oikeesti ehkä heitti sen sinne ja hyppäsi perässä mutta luuli että itse pelastuisi?
Toivottavasti ei.
Tutkitaan murhana mutta ketään ei epäillä?
Ihan todella järkyttävä tapaus. Mitäköhän on ollut taustalla?
Kamalaa. Mitäköhän se lapsi miettinyt... Toivottavasti kuollut nopeasti.
Äiti lopettaa lapsensa, ei edes yllätä enää.
Ei kukaan vahingossa laivalta putoa. Lastakin, jos ei vielä järkeä, vahditaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän minä sanoin jo eilen.
Ei. Sinä väitit eilen että nosti lapsen kaiteelle että voi ottaa kuvia, ja sinulle suututtiin ja pyydettiin todisteita ja sitten hiljenit.
"sekä äiti että lapset ovat kuolleet". Ketkä lapset?
Pelastustoimet ainakin epäonnistuivat pahasti kun vasta tunnin kuluttua pelastajat pääsivät uhrien luo.
Ymmärrän sen että iso laiva kulkee hetkessä kilometrin ennen kuin se pysähtyy, mutta toisaalta sillä ei mene kuin toinen hetki päästä takaisin alkupisteeseen. Ihmisen päänuppi on melko helppo paikallistaa tyhjällä merellä kaukaakin kun tuulikin oli maltillinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän minä sanoin jo eilen.
Ei. Sinä väitit eilen että nosti lapsen kaiteelle että voi ottaa kuvia, ja sinulle suututtiin ja pyydettiin todisteita ja sitten hiljenit.
Sivusta: minä arvelin, ja joku tarttui siihen ja alkoi levittää sitä totena. Voitte lukea ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaan murhana mutta ketään ei epäillä?
Ei voida koska todennäköinen tekijä on kuollut.
7-v aika raskasta heittää korkean laidan yli
Vierailija kirjoitti:
"sekä äiti että lapset ovat kuolleet". Ketkä lapset?
Olisko äidin kotoa löytynyt loput lapset surmattuina.
Olisikohan niin että jos kerran oli laittanut lapsensa jollekin kaiteelle, ehkä ajattelemattomuuttaan, ja tuon törkeän huolimattomuuden vuoksi sitä tutkittaisiin murhana, että oliko teko tarkoituksellinen vai pelkkää ajattelemattomuutta?
Vierailija kirjoitti:
Pelastustoimet ainakin epäonnistuivat pahasti kun vasta tunnin kuluttua pelastajat pääsivät uhrien luo.
Ymmärrän sen että iso laiva kulkee hetkessä kilometrin ennen kuin se pysähtyy, mutta toisaalta sillä ei mene kuin toinen hetki päästä takaisin alkupisteeseen. Ihmisen päänuppi on melko helppo paikallistaa tyhjällä merellä kaukaakin kun tuulikin oli maltillinen.
Voisiko laivoissa olla drone jossa lämmöntunnistin jolla voisi etsiä merestä ja pelastusveneellä joka lasketaan laivasta pääsisi nopeammin paikalle kuin mantereelta lähtevällä kopterilla.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulisi varsinainen kansanhuvi jos olisivat heti paikalla pelastamassa ja menehtyneiden omaiset vaatisi jättikorvauksia jos jonkun kohdalla ei onnistuisi. Tässä oli aivan oikein toimittu.
Järkyttävää kun murhassa on just teon suunnitelmallisuus tai muuten se ei ole murha ellei ole erityisen julmalla tai raa alla tavalla tehty , ja tuo ei tässä täyty paitsi ainoastaan suunnitelmallisuuden takia . Inhottava ajatella että poika luulee et lähetään laivalle viettää äitin kans kivaa aikaa ja äiti kokoajan tiennyt et viimeinen reissu ja riistää hengen molemmilta /luuli että itse jää henkiin.
Eli oikeesti ehkä heitti sen sinne ja hyppäsi perässä mutta luuli että itse pelastuisi?