Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pituudesta on tullut nykypäivän deittimarkkinoilla tärkeä tekijä

Vierailija
25.04.2026 |

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat oppineet, että suurin osa miehistä tuottaa joka tapauksessa pettymyksen, joten mieluummin sitten pettyy pitkään ja komeaan mieheen kuin lyhyeen ja rumaan. Jää edes jotain käteen.

Mikä se käteen jäänyt asia siis on?

On saanut munaa komealta ja pitkältä mieheltä. Oletko niin yksinkertainen, että tämä piti sinulle erikseen avata?

Vierailija
22/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat oppineet, että suurin osa miehistä tuottaa joka tapauksessa pettymyksen, joten mieluummin sitten pettyy pitkään ja komeaan mieheen kuin lyhyeen ja rumaan. Jää edes jotain käteen.

On saanut munaa komealta ja pitkältä mieheltä. Oletko niin yksinkertainen, että tämä piti sinulle erikseen avata?

Eli jos parisuhde on päättynyt sen takia, että pitkä ja komea mies tuotti pettymyksen, niin pettymys ei tunnu niin pahalta, kun sai tältä munaa...? Selvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos parisuhde on päättynyt sen takia, että pitkä ja komea mies tuotti pettymyksen, niin pettymys ei tunnu niin pahalta, kun sai tältä munaa...? Selvä!

Jostain syystä se ei ole yhtä paha juttu saada panon jälkeen pakit komealta ja pitkältä mieheltä kuin lyhyeltä ja rumalta. Naisten logiikkaa.

Vierailija
24/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tinderiin että olen 179 cm pitkä ja sain 80 osumaa. Monta naista olis heti halunnut treffeille. Olen oikeasti alle 170 cm. Pituudella on siis väliää.

Teitko verrokkitestin oikealla pituudella?

Vierailija
25/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tinderiin että olen 179 cm pitkä ja sain 80 osumaa. Monta naista olis heti halunnut treffeille. Olen oikeasti alle 170 cm. Pituudella on siis väliää.

Teitko verrokkitestin oikealla pituudella?

Heh, mitä välii kun kaikki tiedetään et tulis nolla mätchiä

Vierailija
26/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla pituudella ei koskaan ole ollut suurempaa merkitystä.

Mutta, en itse ole koskaan kenenkään ykkösvalinta, niin enpä tiedä onko tässä asiassa mielipiteelläni sen suurempaa merkitystä. Kun en siis ole kaunis, hauska jne.

Vierailija
27/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kärjistynyt huomattavasti Tinderin ja somen takia.

Vierailija
28/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla pituudella ei koskaan ole ollut suurempaa merkitystä.

Mutta, en itse ole koskaan kenenkään ykkösvalinta, niin enpä tiedä onko tässä asiassa mielipiteelläni sen suurempaa merkitystä. Kun en siis ole kaunis, hauska jne.

Tälläin juuri ajattelee normaali ja järkevä nainen. Palkinnoksi tästä aion panna sinua niin kauan per see seen, ettet kykene enää kuin avuttomana uikuttamaan. Tiedän, että kostuit tätä lukiessasi.

Vierailija
29/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160 cm naiset haluaa 180 cm miehen. Yksikään nainen ei halua alle 170 cm miestä. Olen saanut kymmeniä pakkeja koska olen vain 166 cm.

Minun nykyinen mies on 164 cm. Aikaisemmat ovat olleet max 172 cm.

Vierailija
30/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisistä on tullut äärimmäisen pinnallisia. Sitten itketään kun sitä oikeaa ei löydy.

Niitä ihmisiä, joilla oikeasti AINOA vaatimus on yksi ominaisuus (esim. pituus) niin taatusti saavatkin jäädä yksin. 

Aloitus ei ole muuta kuin taas itku-incelin yleistystä ja tekosyiden etsimistä sille, miksi itse ei kelpaa kenellekään. 

Läskin yh:n selitys kaikelle: oletettu inceliys.

Vierailija
31/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tyttöporukassa peniksen pituudella, värilläkin, suurin merkitys.

Teitä teinilutkia ei lasketa.

Vierailija
32/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituutta voi vaatia mutta normaalipainoa ei?

Tämähän tässä naurettavinta onkin: toiseen voi vaikuttaa. Toiseen ei.

Vierailija
33/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160 cm naiset haluaa 180 cm miehen. Yksikään nainen ei halua alle 170 cm miestä. Olen saanut kymmeniä pakkeja koska olen vain 166 cm.

Mä työnnän mun 64 cm k yrvän suhun ja sä ulvot niin ettet koskaan ole ulvonut.

Sinä saat naista vain rai..skaamalla.

Vierailija
34/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja hiukset ovat komean miehen merkkejä. Jos katsotte kuvia, joissa näyttelijöitä on kuvamuokattu kaljuuntuvaksi niin kyllä viehätys ja komeus katoaa. Joillekin toki sopii täysikalju, mutta aika harvalle. 

Vierailija
35/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ihmettelin myös itse että mikä "juttu" tästä pituudesta oli tullut. Olen 169 cm mies. Pituus on mikä on. En ole siihen kiinnittänyt huomiota sillä tavalla syvällisemmin. Juu, kautta linjan siitä on aina silloin tällöin kuullut edellisissäkin elämissä, esim. eräs nainen sanoi mulle että "oot liian lyhyt". Mä olin että "joo". En mä oo kiinnittänyt huomiota siihen mitenkään, mutta nyt tuntuu että se on ihmeellisesti joku "juttu". 

Sitä "juttua" mä ihmettelen enemmän kuin omaa pituuttani. Se on mikä se on. Miks mun pitäis perustella itseäni kenellekään? ... Niin.

Maailma on hassu paikka 

Vierailija
36/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä työnnän mun 64 cm k yrvän suhun ja sä ulvot niin ettet koskaan ole ulvonut.

Sinä saat naista vain rai..skaamalla.

Pyörätuolissa istuvaa äitiään nussii kun se ei pääse pakoon.

Vierailija
37/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo :D  Palsta ja media on täynnä valivalijuttuja kuinka "pitkä, ok-näköinen, työssäkäyvä raitis mies ei saa yhtään osumaa Tinderissö" ..

Nyt sitten väität, että heti jos on 179cm, saa 80 osumaa? 

Vierailija
38/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus ja isot tissit ovat seksikkään naisen merkkejä. Jos katsotte kuvia, joissa näyttelijöitä on kuvamuokattu lihaviksi niin kyllä viehätys ja kauneus katoaa. Joillekin toki sopii pienet tissit, mutta aika harvalle. 

Vierailija
39/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelin myös itse että mikä "juttu" tästä pituudesta oli tullut. Olen 169 cm mies. Pituus on mikä on. En ole siihen kiinnittänyt huomiota sillä tavalla syvällisemmin. Juu, kautta linjan siitä on aina silloin tällöin kuullut edellisissäkin elämissä, esim. eräs nainen sanoi mulle että "oot liian lyhyt". Mä olin että "joo". En mä oo kiinnittänyt huomiota siihen mitenkään, mutta nyt tuntuu että se on ihmeellisesti joku "juttu". 

Sitä "juttua" mä ihmettelen enemmän kuin omaa pituuttani. Se on mikä se on. Miks mun pitäis perustella itseäni kenellekään? ... Niin.

Maailma on hassu paikka 

Mä voin ottaa sut, pikku taskuraketti. Laitan sut kontallesi ja painan sträppärillä sua syvälle kakkoseen. Tiedät, että laukesit näppäimillesi tätä lukiessa.

Vierailija
40/67 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en ilmoita pituuttani, vaikka olen keskipituinen, sillä niin moni mies valehtelee, että naiset saattavat luulla minunkin tekevän niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän