Miehen pituudesta on tullut nykypäivän deittimarkkinoilla tärkeä tekijä
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tinderiin että olen 179 cm pitkä ja sain 80 osumaa. Monta naista olis heti halunnut treffeille. Olen oikeasti alle 170 cm. Pituudella on siis väliää.
Tämän takia en ilmoita pituuttani, vaikka olen keskipituinen, sillä niin moni mies valehtelee, että naiset saattavat luulla minunkin tekevän niin.
Fiksu mies. Itse swaippaan aina vasemmalle ne profiilit missä mies kokee tarpeellisesi ilmoittaa pituutensa. Palkinnoksi nu ssin sua sträppärillä niin kauan, että anelet lopettamaan. Hetken päästä kuitenkin tulet kerjäämään lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituutta voi vaatia mutta normaalipainoa ei?
Tämähän tässä naurettavinta onkin: toiseen voi vaikuttaa. Toiseen ei.
Sen enempää tähän vertailuun kantaa ottamatta, en minäkään ei-niin-viehättävänä voi vaikuttaa kasvonpiirteisiini. Meikkikään ei tee mitään totaalista muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut sen käsityksen ettei saa vaatia? Kaikkea saa vaatia, eri asia on se, että saatko. Kenenkään ei tarvitse olla itseään epämiellyttävän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihuus ja isot tissit ovat seksikkään naisen merkkejä. Jos katsotte kuvia, joissa näyttelijöitä on kuvamuokattu lihaviksi niin kyllä viehätys ja kauneus katoaa. Joillekin toki sopii pienet tissit, mutta aika harvalle.
Oletko lyhyt ja hiukset vetäytyneet ohimoilta tai päälaelta :D
"Pituus ja hiukset ovat komean miehen merkkejä. Jos katsotte kuvia, joissa näyttelijöitä on kuvamuokattu kaljuuntuvaksi niin kyllä viehätys ja komeus katoaa. Joillekin toki sopii täysikalju, mutta aika harvalle. "
En, mutta menit helppoon, pienitissinen läski.🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen enempää tähän vertailuun kantaa ottamatta, en minäkään ei-niin-viehättävänä voi vaikuttaa kasvonpiirteisiini. Meikkikään ei tee mitään totaalista muutosta.
Hienosti viety sivupolulle paino-pituus-hommasta.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä on tullut äärimmäisen pinnallisia. Sitten itketään kun sitä oikeaa ei löydy.
Niitä ihmisiä, joilla oikeasti AINOA vaatimus on yksi ominaisuus (esim. pituus) niin taatusti saavatkin jäädä yksin.
Aloitus ei ole muuta kuin taas itku-incelin yleistystä ja tekosyiden etsimistä sille, miksi itse ei kelpaa kenellekään.
Läskin yh:n selitys kaikelle: oletettu inceliys.
Katkeran incelin selitys kaikelle: jos nainen sanoo yhtään mitään vastaan, on sen pakko olla läski yh XD XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160 cm naiset haluaa 180 cm miehen. Yksikään nainen ei halua alle 170 cm miestä. Olen saanut kymmeniä pakkeja koska olen vain 166 cm.
Minun nykyinen mies on 164 cm. Aikaisemmat ovat olleet max 172 cm.
On se kumma kun tää palsta on täynnä sunlaisia naisia mutta tinderissä ei yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä on tullut äärimmäisen pinnallisia. Sitten itketään kun sitä oikeaa ei löydy.
Niitä ihmisiä, joilla oikeasti AINOA vaatimus on yksi ominaisuus (esim. pituus) niin taatusti saavatkin jäädä yksin.
Aloitus ei ole muuta kuin taas itku-incelin yleistystä ja tekosyiden etsimistä sille, miksi itse ei kelpaa kenellekään.
Läskin yh:n selitys kaikelle: oletettu inceliys.
Katkeran incelin selitys kaikelle: jos nainen sanoo yhtään mitään vastaan, on sen pakko olla läski yh XD XD
En ole incel. Olen MGTOW.
Olen hyvätuloinen ja käyn kerran viikossa tyhjentämässä pussini rahasta 20-vuotiaaseen opiskelija-/mallityttöön.
Parisuhteeseen en koskaan ala ja muutenkin vältän toksisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti viety sivupolulle paino-pituus-hommasta.👍
No, minä käväisin joskus deittisovelluksessa toteamassa, ettei ole minulle tarkoitettu. Siinä missä naisilla kuulema on satoja mätsejä ja kymmeniä keskusteluita menossa yhtäaikaa, oli itselläni todella hiljaista.
En voi muuttaa ulkonäköäni, kasvoni ovat tällaiset vaikka miten kävisi kampaajalla ja muuta ehostusta.
Että näinkin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tinderiin että olen 179 cm pitkä ja sain 80 osumaa. Monta naista olis heti halunnut treffeille. Olen oikeasti alle 170 cm. Pituudella on siis väliää.
Just joo :D Palsta ja media on täynnä valivalijuttuja kuinka "pitkä, ok-näköinen, työssäkäyvä raitis mies ei saa yhtään osumaa Tinderissö" ..
Nyt sitten väität, että heti jos on 179cm, saa 80 osumaa?
Ei kertonut missä ajassa. Jos oli päivässä, niin tuskin totta. Harva kun on jonkun lauri tilkasen näköisolento.
Jos meni muutama kk, niin ehkä sitten.
Miehen pituudesta kyllä saa julkisesti keskustella, mutta naisen painosta ei.
Kumpaan voi vaikuttaa, pituuteen vai painoon?
Elämme kaksiNAISmoralistisessa ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo :D Palsta ja media on täynnä valivalijuttuja kuinka "pitkä, ok-näköinen, työssäkäyvä raitis mies ei saa yhtään osumaa Tinderissö" ..
Nyt sitten väität, että heti jos on 179cm, saa 80 osumaa?
Ei kertonut missä ajassa. Jos oli päivässä, niin tuskin totta. Harva kun on jonkun lauri tilkasen näköisolento.
Jos meni muutama kk, niin ehkä sitten.
Ajalla ei ole väliä. Mä aion silti upottaa mun suonikkaan suhun. Eka suuhun ja sitten per see seen ja sen jälkeen taas vaihto. Tätä teen niin kauan, että sulla on loppuun kirnuttu olo ja sen jälkeen sä et enää mieti pituuttasi saati naisia.
Huvittavinta on naisten vaatimus miehen "sporttisuudesta". Harva kuitenkaan haluaa jotain maratoonaria, vaikka ovat varmasti "sporttisimpia" kavereita koko maailmassa.
Näähän ne onkin aina niitä parhaita kumppaneita jotka ratsastaa jollain yhdellä ominaisuudella? Jos olisin nainen niin ei pituus olisi edes top10 tärkeimmän asian listalla.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on naisten vaatimus miehen "sporttisuudesta". Harva kuitenkaan haluaa jotain maratoonaria, vaikka ovat varmasti "sporttisimpia" kavereita koko maailmassa.
Sporttisemmat miehet jaksaa olla paremmin nus sittavina. Huonokuntoisilta kirjaimellisesti repee per se kuin entiseltä matadorilta.
Vierailija kirjoitti:
Näähän ne onkin aina niitä parhaita kumppaneita jotka ratsastaa jollain yhdellä ominaisuudella? Jos olisin nainen niin ei pituus olisi edes top10 tärkeimmän asian listalla.
Mutta kun "mIEhEt oVaT niiiiiiiiiiin pINnaLliZiiii!:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160 cm naiset haluaa 180 cm miehen. Yksikään nainen ei halua alle 170 cm miestä. Olen saanut kymmeniä pakkeja koska olen vain 166 cm.
Minun nykyinen mies on 164 cm. Aikaisemmat ovat olleet max 172 cm.
On se kumma kun tää palsta on täynnä sunlaisia naisia mutta tinderissä ei yhtäkään.
Minunlaiset ei välitä tinderistä. Miehen voi löytää irl. Ja jos ei löydy niin voi elää ilman. Puhun parisuhteesta.
Kuka haluaa olla osa jotain "deittimarkkinoita". Täytyy ihmetellä ihmisiä jotka noissa deittiringeissä pyörii, onko niin epätoivonen olo tosiaan että kuvitelee niistä jonkun löytävänsä.
Toi miehen pituus lienee aika samantekevää naisille, mutta deittimiehiä jäytää naisten paino. Pitäisi painaa yhtä vähän kuin posh spice, naamalla ei ole väliä. Hampaaton alien-naamakin käy miehille, kunhan on äärimmäisen laiha. Ehkä ne pelkäävät että jos naisella on normaalia lihaa ja rasvaa luiden pöällä, pääsy vaginalle on työläämpää. Luurangolla genitaalit melkein roikkuvat naisellakin ulkona jalkojen välistä, päösy on helppoa kohteeseen. Näin kai miehen aivot toimii.
Oletko lyhyt ja hiukset vetäytyneet ohimoilta tai päälaelta :D