Välillä näkee tavis pareja joissa mies komea ja nainen prutkuliisa. Tämä johtuu
Siitä että mies.on joko huomattavan tyhmä tai sillä on jokin järkyttävä luutanko kaapissaan.
Kommentit (22)
Prutkuliisa on voinut olla nuorena nättikin.
Olen tämmöinen prutkuliisa, joka vanhenee rumasti :(
Vierailija kirjoitti:
Prutkuliisa on hauska sana.
Tuo luutanko on hervoton =)
Mitä sitten? Joskus näkee myös pareja, joissa nainen on kuvankaunis ja mies epämääräinen rutjake. Mutta nämähän ei tietenkään sinua ihmetytä :)
Olisipa kiva tietää mikä olisi raadin mielipide minusta ja miehestäni.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kiva tietää mikä olisi raadin mielipide minusta ja miehestäni.
Raadilla on aina mielipide, mutta joskus se on vaan huono ;)
Jos rakkautta riittää ja parisuhde on tasapainoinen, tällaisilla pohdinnoilla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen taisi vain kasvaa aikuiseksi, ei ole enää honteloliisa.
Oliko se välillä myös ahkeraliisa? Entä pissaliisa?
Olimme mieheni kanssa välillä sellainen pari. Mies oli jumalattoman komea, myös muiden kuin minun mielestäni. Minä saan itseni kauniiksi meikkaamalla, mutta aina en jaksa vaivautua, joten meidät on nähty varmasti yhdessä myös ollessani prutkuliisa.
Miksi mies oli kanssani? Koska hän rakasti minua aivan mielettömästi. Olin hänen elämänsä rakkaus, samoin hän minun. Valitettavasti kuolema vei rakkaani.
Ymmärrän mitä tarkoitat, kyllä tällaisia pareja joskus tulee vastaan. Sitten on oikeasti näitä käsittämättömiä rennyjohanna-pareja.
Me ollaan oltu yhdessä 25vuotta ja ollaan taidettu vaihtaa osia tämän suhteen muutamankin kerran. Mies on lihonut ja laihtunut 20 kiloa. Siinä varmaan vaihdettiin osia varsinkin, kun miehen laihtuminen osui meidän pikkulapsi-aikaan, joka oli melko kuluttavaa aikaa mulle. Ei kyllä jaksanut miettiä meikkejä, vaatteita, enkä käynyt parturissakaan kolmeen vuoteen.
Mutta nyt olen varmaan mennyt ohi muista n 45-vuotiasta naisista, kun olen edelleen hoikka ja pitkät tuuheat hiukset on ristiselkään saakka. Otin myös vähän täytettä poskipäihin ja kiristytin leukalinjan väkälangoilla. Näistä syistä olen tällä hetkellä ikäistäni hehkeämpi, mutta saapa nähdä kuinka kauan. Tällä hetkellä saattaa kuitenkin olla taas niinpäin, että olen se tämän parisuhteen tason nostattaja. Jossain kohtaa vaihdetaan varmaan taas rooleja. Eipä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä se nainen on rikas?
Tavis ei ole rikas
Miten ne ovat "tavis pareja" jos mies on komea? Todella harva mies on komea.