Miehen pituudesta on tullut nykypäivän deittimarkkinoilla tärkeä tekijä
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on naisten vaatimus miehen "sporttisuudesta". Harva kuitenkaan haluaa jotain maratoonaria, vaikka ovat varmasti "sporttisimpia" kavereita koko maailmassa.
Sporttisemmat miehet jaksaa olla paremmin nus sittavina. Huonokuntoisilta kirjaimellisesti repee per se kuin entiseltä matadorilta.
Juu, mutta se ulkonäkö. Ei naisia kiinnosta joku 55-kiloinen vinttikoira, vaikka olisi maailman "sporttisin" mies.
KaksiNAISmoralismia
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa olla osa jotain "deittimarkkinoita". Täytyy ihmetellä ihmisiä jotka noissa deittiringeissä pyörii, onko niin epätoivonen olo tosiaan että kuvitelee niistä jonkun löytävänsä.
Toi miehen pituus lienee aika samantekevää naisille, mutta deittimiehiä jäytää naisten paino. Pitäisi painaa yhtä vähän kuin posh spice, naamalla ei ole väliä. Hampaaton alien-naamakin käy miehille, kunhan on äärimmäisen laiha. Ehkä ne pelkäävät että jos naisella on normaalia lihaa ja rasvaa luiden pöällä, pääsy vaginalle on työläämpää. Luurangolla genitaalit melkein roikkuvat naisellakin ulkona jalkojen välistä, päösy on helppoa kohteeseen. Näin kai miehen aivot toimii.
Itse sanosin, että tämä on osa nykyajan kulttuuria. Parinhaku on siirtynyt appeihin ja tämä on taas luonut tämän markkina-systeeminen. Livenä tapaaminen oli orgaanisempaa ja siksi aidompaa. Sanoisin, että kommenttisi aiheesta oli niin hyvä ja osuva, että palkinnoksi paukutan sinua kakko seen niin lujaa paksulla ja sykkivällä valtikallani, että itkien anelet minua lopettamaan ja sen jälkeen konttaat luokseni kerjäämään lisää. Konttaat, koska et kykene enää käsittelyni jälkeen kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa olla osa jotain "deittimarkkinoita". Täytyy ihmetellä ihmisiä jotka noissa deittiringeissä pyörii, onko niin epätoivonen olo tosiaan että kuvitelee niistä jonkun löytävänsä.
Toi miehen pituus lienee aika samantekevää naisille, mutta deittimiehiä jäytää naisten paino. Pitäisi painaa yhtä vähän kuin posh spice, naamalla ei ole väliä. Hampaaton alien-naamakin käy miehille, kunhan on äärimmäisen laiha. Ehkä ne pelkäävät että jos naisella on normaalia lihaa ja rasvaa luiden pöällä, pääsy vaginalle on työläämpää. Luurangolla genitaalit melkein roikkuvat naisellakin ulkona jalkojen välistä, päösy on helppoa kohteeseen. Näin kai miehen aivot toimii.
"Normaalia lihaa"
Sanoo joku järjetön läski, jonka ruokavalio on Hesen paskaa, sipsejä, suklaata ja siideriä.
Ja tupakalla yrittää laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160 cm naiset haluaa 180 cm miehen. Yksikään nainen ei halua alle 170 cm miestä. Olen saanut kymmeniä pakkeja koska olen vain 166 cm.
Minun nykyinen mies on 164 cm. Aikaisemmat ovat olleet max 172 cm.
On se kumma kun tää palsta on täynnä sunlaisia naisia mutta tinderissä ei yhtäkään.
Normaalit naiset ovat muualla.
Normaaleja naisia ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä on tullut äärimmäisen pinnallisia. Sitten itketään kun sitä oikeaa ei löydy.
Niitä ihmisiä, joilla oikeasti AINOA vaatimus on yksi ominaisuus (esim. pituus) niin taatusti saavatkin jäädä yksin.
Aloitus ei ole muuta kuin taas itku-incelin yleistystä ja tekosyiden etsimistä sille, miksi itse ei kelpaa kenellekään.
Nainen jolla on vara pitää pituuskriteeriä ei todellakaan jää yksin.
Normaalit naiset ovat muualla.