olen juonut puoli pulloa viinaa ja siidriä
Olen juovuksissa mutta lapset ei huomaa koska ovat miehellä en pysy kunnolla pystyssä lähden lähi baariin
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on siidri?
Ap tarkoitti varmaan siideriä. On siis omenasta käymisteitse valmistettu mieto alkoholijuoma.
siidri voi olla myös walesissa käytetyistä nimistä ja omenoista tehty vastike jota omenapohjaiseksi juomaksi kutsutaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on siidri?
Ap tarkoitti varmaan siideriä. On siis omenasta käymisteitse valmistettu mieto alkoholijuoma.
siidri voi olla myös walesissa käytetyistä nimistä ja omenoista tehty vastike jota omenapohjaiseksi juomaksi kutsutaan..
Magners ja Crowmoor on aika jees. Eivät makeita.
Olen juovuksissa eikä lapsia ole ruokittu. Tämä johtuu siitä että minulla ei ole lapsia.. tietääkseni.. otan kaljaa
Ei ole paljoa. Vedin ite jekkupullon. No se oli vaan 1/2 litraa kyllä. Meni kyllä aika äkkiä.
En usko, että olet. Koska pystyt kirjoittamaan noin hyvin. Tuollainen määrä viinaa, et kirjottas mitään...
Vierailija kirjoitti:
En usko, että olet. Koska pystyt kirjoittamaan noin hyvin. Tuollainen määrä viinaa, et kirjottas mitään...
No ihan hyvin pystyy. Mulla tuollainen n. puoli viinapullollista ja ehkä jokunen lonkero muutaman tunnin sisällä on ihan normaali määrä juoda pohjia ennen baariin lähtöä.
Ja kirjoitan vielä baarin jälkeenkin, tosin silloin alkaa kyllä jo virheitä tulla :D
Juu, Tapsantahtiin mennään, eli Tapio viuna jäillä ja vähän sosa solaa tai jotain sellaista päälle.
Vierailija kirjoitti:
Juon Jorma punaviiniä ja otan nappeja
Kohta kutsutaan pappeja
aivan..olen samaa mieltä..minä sosialisoidun ja oon löytänyt jopa naisia silloin kun olen juovuskissa.rappioalkoholistit ja ne joille alkoholi ei sovi ollenkaan ovat sitten oma juttunsa.