olen juonut puoli pulloa viinaa ja siidriä
Olen juovuksissa mutta lapset ei huomaa koska ovat miehellä en pysy kunnolla pystyssä lähden lähi baariin
Kommentit (34)
Älä lähde niin kännissä. Siitä ei seuraa mitään hyvää ja huomenna vtuttaa.
oln lähdössä taksilla baariin onko muita menossa haluan mies seuraa lapset ukolla
Olen ottanut kolme konjakkia.. hyvästi slvä päivä
Mahtaa olla mukavaa, kun elämä pyörii ryyppäämisen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Sun elämä pyörii vauvapalstan ympärillä. Tuolle edes joskus tapahtuu jotain. On se sitten hyvää tai pahaa.
Olet köyhä, katkera, aivan hukassa oleva äm mä. Varmaan myös iho piirretty ja kouvolatukka. Ylipainoinen. Säälittävä rääväsuu. Kaltaisesi ei tulisi lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Olet köyhä, katkera, aivan hukassa oleva äm mä. Varmaan myös iho piirretty ja kouvolatukka. Ylipainoinen. Säälittävä rääväsuu. Kaltaisesi ei tulisi lisääntyä.
olen viidennellä kuulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun elämä pyörii vauvapalstan ympärillä. Tuolle edes joskus tapahtuu jotain. On se sitten hyvää tai pahaa.
Eli ryyppäämisen ja vauvapalstan.
Ihmetyttää aina tämä pullo viinaa -käsite.
Niitähän on yhden paukun kokoisista litraan asti. Lisäksi viina voi olla 30- tai 40-prosenttista.
Jos joku sanoi juoneensa pullon viinaa, ei voi päätellä yhtään mitään humalan asteesta.
Etkö tunne itseäsi todella likaiseksi
Oln käynyt eilen suihkussa saa riittää
Vierailija kirjoitti:
Mitä on siidri?
Ap tarkoitti varmaan siideriä. On siis omenasta käymisteitse valmistettu mieto alkoholijuoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on siidri?
Ap tarkoitti varmaan siideriä. On siis omenasta käymisteitse valmistettu mieto alkoholijuoma.
Voi olla myös rääpynäsiidri
Olen juonut jo pullon viinaa tänään
Oletko aivan juovuskissa