Lue keskustelun säännöt.
íkuiset laihduttajat
10.05.2007 |
Mitä kuuluu tällä viikolla?Minä olen sortunut kevytjätskin yösyöntiin parikin kertaa..se on se minun heikkous. mutta paino menee alaspäin kokoajan.tänäaamuna kun punnitsin,oli 62kg eli 3viikossa 4kg pois.Eikä mitään ihmediettejä,turha rasva pois ja ruisleipää,,paaaaljooooon kasviksia.Rakastan kasviskeittoja ja patoja,joten niitä kokkailen itselle isoja määriä.Kokeilin leipoa pv pullaakin,oli aika mauton mutta silti ajoi saman asian kuin makeampi versio.Syön pullakahvit jokapäivä,siitä en luovu.
Miten muilla mennyt?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla