Mies sanoi riidassa
ettei tunne tällä hetkellä yhtään rakkautta minua kohtaan ja hänen mielestään meidän on pakko erota.
Kommentit (31)
Mies tuskin muutenkaan on rakastanut. Ei rakkaus ole sellainen asia, että se tuosta noin vain katoaa yhteen riitaan. Mies varmaan on vain tyytynyt sinuun, kun ei muutakaan ole. Harva oikeasti tietää mitä on rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuskin muutenkaan on rakastanut. Ei rakkaus ole sellainen asia, että se tuosta noin vain katoaa yhteen riitaan. Mies varmaan on vain tyytynyt sinuun, kun ei muutakaan ole. Harva oikeasti tietää mitä on rakkaus.
Joo mutta minä en tyydy olemaan tällaisessa missä ei arvosteta.
No höpsistä. Mun ADHD-mies on just tollanen: laukoo mitä tahansa suutuspäissään, aina tekemässä avioeroa. Ei kykene säätelemään tunteitaan vaan aina kauheat kierrokset pikkuasioista. Aina oon sanonu ettei mun kanssa ole pakko olla, ala vaan keräilemään tavaroitasi jos siltä tuntuu. TIEDÄN että se on vaan tunnetta vailla järkeä ja menee ohi. Jälkeenpäin sitten pahoittelee ja sanoo ettei tarkoittanut. "Niin, tiedän", sanon minä ja elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kiihtyneenä sanotaan mitä sattuu. Se, että menee samalla eroamisesta puhumaan on kyllä liikaa.
Voisi huutaa, että kämppä pitää siivota. Joka nurkka täynnä rojua.
Miksi pitää HUUTAA yhtään mitään? Huutaminen on älykääpiöiden hommaa.
Vierailija kirjoitti:
No höpsistä. Mun ADHD-mies on just tollanen: laukoo mitä tahansa suutuspäissään, aina tekemässä avioeroa. Ei kykene säätelemään tunteitaan vaan aina kauheat kierrokset pikkuasioista. Aina oon sanonu ettei mun kanssa ole pakko olla, ala vaan keräilemään tavaroitasi jos siltä tuntuu. TIEDÄN että se on vaan tunnetta vailla järkeä ja menee ohi. Jälkeenpäin sitten pahoittelee ja sanoo ettei tarkoittanut. "Niin, tiedän", sanon minä ja elämä jatkuu.
Kuulostaa raskaalta. Äiti-lapsi-suhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on tässä kaksi ADHD:ta, ja kummallekin on ihan itsestään selvää, että joitain asioita ei sanota edes kovassa tunnekuohussa. Itsensä hillitseminen on tällä hermostolla ja näillä aivoilla vaikeampaa, mutta kyllä jokin raja on mahdollista vetää. Onhan meidän mahdollista kontrolloida itseämme myös esimerkiksi työympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tää ees pahoittele
Kyllähän sitä riidoissa joskus tulee sivallettua sanan säilällä oikein kunnolla ja silloin yleensä käytetään sellaisia sanoja, joiden halutaan mahdollisimman paljon loukata toista. Älä takerru yksittäiseen riitaan, ajattele kokonaisuutta. Ei sitä rakastamista tai sen puutetta kannata joka asiaan vetää. Naimisissa 49 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä riidoissa joskus tulee sivallettua sanan säilällä oikein kunnolla ja silloin yleensä käytetään sellaisia sanoja, joiden halutaan mahdollisimman paljon loukata toista. Älä takerru yksittäiseen riitaan, ajattele kokonaisuutta. Ei sitä rakastamista tai sen puutetta kannata joka asiaan vetää. Naimisissa 49 vuotta.
No yleensä kai pyydetään anteeksi, eikö? Ei tuo mitään pyydellyt.
Ap
Up