Nyt puhuu Vuosaaren tyttöjengin uhreiksi joutuneet vanhemmat suunsa puhtaaksi
On kyllä aika hurja meno siellä. Jokainen tyttö on potentiaalinen tyttöjengin uhri:
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa lisää hiuslakkapulloista, niin että ne tyttöjengiläiset varmasti hommaavat monta lakkapulloa joilla sitten suihkutella sivullisia uhrejä silmiin. Eiköhän tuo hiuslakkaidea kohta jo kantaudu heidänkin korviinsa.
Sitten on tyttöjengi ja uhrit tihrusilmäisiä. 😆
Hyvä niin, ehkä vähän rauhoittaa tilannetta.
Itse kyllä iskisin vain kyynerpäällä nenään. Vanhuksilla ainakin on terävät kyynerpäät sopivalla korkeudella. Nämähän ei juurikaan ole jauhesammutinta pidempiä?
Jos puolustautuisit ja löisit, niin saisit viranomaisilta tuomion sekä jengilapsen äidit ja isät kimppuusi. En minä ainakaan keksi mitään muuta keinoa kuin toivoa ettei pahasti satu kun otan turpaani.
Olet joko hölmö tai jengiläisen vanhempi.
Itse en ota turpaan. Olen 172 cm pitkä eläkeläisnainen. Nenään tinttaisin, eikä näiden kauhukakaroiden vanhemmat omaa yliluonnollisia kykyjä, jotta saisivat selville kuka olen!
Itse aina nauran kun mummot saa ansionsa mukaan. Mitä sinäkin tekisit muka, kun 10 tyttöä pieksäis sut. Siinä äkkiä hälvenis natsimummon väkivaltafantasiat. Joutuisitpa uhriksi jo tänään.
Älä nyt Krister viitsi.
On tämä m a n n e vitsikäs, eikö? Juuri ja juuri K.N. osaa vähän kirjoittaa.
Luin tämän isän kirjoituksia Vuosaariryhmässä. Hämmästykseni oli suuri, hänhän osaa kirjoittaa! Sisältöön en ota kantaa.
Kaaleet tänne ryhmässä teksti on emäsnussija tasoista mölinää.
Siinä mielessä virkistävä poikkeus.
Ai niinkuin sinun tekstisi kirjoitusvirheineen? Ehkä se isä saneli ja joku muu kirjoitti? 😆
Korjaistko löytämäsi kirjoitusvirheet tekstistäni? Itse en niitä löydä.
Kiitos etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia saa hakata koska eivät uskalla puolustaa itseään. Muutenkin suomalaisista tullu paskahousuja jotka nöyrtyy somalien edessä.
Niin no, kyllähän itseään saa puolustaa tuollaisessa tilanteessa, kun päälle käydään isolla joukolla. Kaikki on nykyisin kuvattu, eli todisteita siitä olisi. Juridisesti kyse ei olisi mistään hätävarjelun liioittelemisesta, vaan ihan puhtaasti itsepuolustuksesta.
No siis, ei välttämättä. Jos esimerkiksi lyöt hyökkääjää naamaan ja häneltä murtuu nenä, voidaan katsoa ettei sinun olisi tarvinnut lyödä ainakaan naamaan ja joudut maksamaan korvauksia kivusta ja särystä.
Ilomielin maksaisin, mutta koska se on itsepuolustusta m a n n e tytön h u u m e kauppias iskälle tulisi ainakin oikeudenkäyntikulut maksettavaksi.
Tapa ittes, natsilehmä.
Tällaiseen ulosantiin kykenee vain aito vassari.
Eikö teitä pikkutytön jahtaajia yhtään hävetä? Osoitatte sormella ja syytätte kaikesta mahdollisesta. Mitä teidän lapsenne ovat tehneet, ette taida tietää kaikkea.
Youtubesta löytyy lyhyt dokkari "Freeopa" nimellä. Hakusana LEVOTON VUOSAARI
Vierailija kirjoitti:
Jengiläisten kanssa on ennenkin keskusteltu, silti tilanne on jatkunut näinkin pítkään. Luuletteko että kotiaresti ja keskustelu muuttavat tilanteen?
Ei muuta tilannetta miksikään. Se jengi saa jatkaa touhujaan, kukaan ei uskalla puuttua millään tavalla. Ja jos on niin epäonninen että joutuu sen jengin hakkaamaksi, itseään ei missään tapauksessa saa puolustaa. On vain otettava iskut vastaan ja siinä voi sitten hiljaa mielessään toivoa, ettei sattuisi kovin pahasti. Että jäisi edes henkiin.
Tämä jengihän vielä tappaa jonkun, eikä siihen mene kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta löytyy lyhyt dokkari "Freeopa" nimellä. Hakusana LEVOTON VUOSAARI
Nyt sitten hoksasit?
Tuosta dokkaristahan tässä ketjussa puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä pikkutytön jahtaajia yhtään hävetä? Osoitatte sormella ja syytätte kaikesta mahdollisesta. Mitä teidän lapsenne ovat tehneet, ette taida tietää kaikkea.
Hävetä on väärä sana, ainakin minulle. En minä jahtaa tuota jengiä. Olen vain huolissani ja peloissani. Myötätuntoni on 101% uhriensa puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama tekijä on tehnyt videon Piritorin Pekosta. Se oli aika psykedeelistä katsottavaa.
Vuosaaren tyttöjengi on saanut tehdä temppunjaan nyt vuoden ajan. Se on kyllä outoa, ettei mikään taho ole saanut stoppia tälle. Nyt vanin jotain pakko arestia tekijöille. Samalla kaikilta takavarikoidaan kännykät.
Videosta sain sellaisen kuvan, että ei oikein voi mitään, koska tekijät ovat 11-vuotiaita ja kukaan ei ole rikosvastuussa. Sovittelu olisi ratkaisu, mutta vanhemmat eivät tulleet sovitteluun. Kukaan ei voi mitään.
Minusta kyllä voisi! Jos vanhemmat eivät saa kuriin 11-vuotiasta lasta, joka hilluu (iltaisin? Iltaisinkin?) pahoinpitelemässä muita lapsia ja vanhuksia, niin lasun pitäisi ottaa lapset huostaan ja laittaa koulukotiin. Ihan oikeasti nyt poliisi, päättäjät, sossu, vähän nyt rohkeutta peliin. Jos tällaista jengeytymistä annetaan tapahtumia niin ollaan Rinkebyn tiellä. Nyt heti kovat keinot käyttöön ja stoppi tällaiselle perseilylle.
Ei siihen mitään neuvotteluja tarvita, jos vanhemmat ei tule. Sossut tekee päätöksen pikasijoituksesta ja hakee likat poliisiautoilla koulusta. Likat sijoitetaan eri paikkoihin eri puolelle Suomea. Ja jos sijoitus ei suju hyvin, muuttuu se automaattisesti huostaanotoksi. Maanantaina hoidatte homman pois alta.
Kannatan. Samalla se olisi varoitus muille perseilyä harkitseville ja vanhemmille, joilla tällaisia lapsia on, että ne sitten lähtee jos ei saa mukuloitaan kuriin.
Aivan sietämätöntä, että tällaista annetaan tapahtua.
Vaikutus saattaisi olla jopa vaivannäköä suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos näitä eläväisiä tyttöjä kohdellaan kaltoin, luuletteko ettei tyttöjen vanhemmat kosta sitä teille?
Eivät kosta. Enää. Mulla on huono maine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä päättäjät ei vielä ymmärrä, että näiden ahdistamat normaalit lapset saattaa jäädä alisuorittajiksi.
Onko meillä varaa tähän?
Normaaleja lapsia nuokin ovat. Yleensä alun perin itse kiusattuja. Niiden toisten "normaalien" taholta.
Siis onko ne somaleja vai feijoja?
So ma lit ja man net tulee hyvin toimeen, kun heillä on samaa tasoa ÄO:t ja klaa nijärjestelmät. Puhuvat samaa kieltä siinä suhteessa.
Mutta ne kilpailevat samoista tukieuroista.
Joku hakkeri vois lähettää sompuille kirjeen, että ens kuussa ei tuu yhtään tukieuroja, kun menivät kaikki nyt rompuille. Ja rompuille kirjeen, että ens kuussa ei tuu yhtään tukieuroja, kun menivät kaikki sompuille.
Vierailija kirjoitti:
Jos te käytte väkivaltaa käyttäen käsiksi näihin pieniin tyttöihin, te joudutte vankilaan.
Kai tiedätte miten linnassa suhtaudutaan lapsia kaltoinkohdelleisiin kriminaaleihin?
Ne ovat vankilan alinta kastia.
Höpöhöpö nyt taas. Kun pistin romppulapsen kuriin, muut vanhemmat kävivät hiljakseen kiittelemässä mua. Mun kaverin kaverin kaveri seurusteli mopojengiläisen kanssa, niin oli taustatukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia saa hakata koska eivät uskalla puolustaa itseään. Muutenkin suomalaisista tullu paskahousuja jotka nöyrtyy somalien edessä.
Niin no, kyllähän itseään saa puolustaa tuollaisessa tilanteessa, kun päälle käydään isolla joukolla. Kaikki on nykyisin kuvattu, eli todisteita siitä olisi. Juridisesti kyse ei olisi mistään hätävarjelun liioittelemisesta, vaan ihan puhtaasti itsepuolustuksesta.
No siis, ei välttämättä. Jos esimerkiksi lyöt hyökkääjää naamaan ja häneltä murtuu nenä, voidaan katsoa ettei sinun olisi tarvinnut lyödä ainakaan naamaan ja joudut maksamaan korvauksia kivusta ja särystä.
Lyökää vaan naaman alapuolelle. Tulee pienemmät rangaistukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa lisää hiuslakkapulloista, niin että ne tyttöjengiläiset varmasti hommaavat monta lakkapulloa joilla sitten suihkutella sivullisia uhrejä silmiin. Eiköhän tuo hiuslakkaidea kohta jo kantaudu heidänkin korviinsa.
Itse kyllä iskisin vain kyynerpäällä nenään. Vanhuksilla ainakin on terävät kyynerpäät sopivalla korkeudella. Nämähän ei juurikaan ole jauhesammutinta pidempiä?
Jos puolustautuisit ja löisit, niin saisit viranomaisilta tuomion sekä jengilapsen äidit ja isät kimppuusi. En minä ainakaan keksi mitään muuta keinoa kuin toivoa ettei pahasti satu kun otan turpaani.
Itse en ota turpaan. Olen 172 cm pitkä eläkeläisnainen. Nenään tinttaisin, eikä näiden kauhukakaroiden vanhemmat omaa yliluonnollisia kykyjä, jotta saisivat selville kuka olen!
Itse aina nauran kun mummot saa ansionsa mukaan. Mitä sinäkin tekisit muka, kun 10 tyttöä pieksäis sut. Siinä äkkiä hälvenis natsimummon väkivaltafantasiat. Joutuisitpa uhriksi jo tänään.
Ai että, kun sattuu väärä mummo vastaan likkoja. Tiedän yhden tosi pienen ja heiveröisen näköisen vanhan naisen, jolla on sm-mitaleita potkunyrkkeilystä, nyrkkeilystä, karatesta ja mistälie. Se kun osuisi noiden tyttöjen "uhriksi", niin vaihtuis osat aika äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt Krister viitsi.
On tämä m a n n e vitsikäs, eikö? Juuri ja juuri K.N. osaa vähän kirjoittaa.
Luin tämän isän kirjoituksia Vuosaariryhmässä. Hämmästykseni oli suuri, hänhän osaa kirjoittaa! Sisältöön en ota kantaa.
Kaaleet tänne ryhmässä teksti on emäsnussija tasoista mölinää.
Siinä mielessä virkistävä poikkeus.
Mäkin ihmettelin. Onko hän joku varttimanne?
Vierailija kirjoitti:
Miten olette ohjeistaneet lapsianne jos he joutuvat tämän jengin kohtaamaan? T. Äiti
Takaisin saa lyödä. Kiusaajaa saa kiusata. Kaikki on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ainakin kiihottaisi jos 11 vuotias tyttö alistaisi mua
Niin. Tuo iskä ei nyt ota huomioon kieroja sairaita lesbomummoja, jotka saattaa tehdä teidän jengitytöistä p*llunnuolijoita alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisten perusteella asia on jo hoidossa, jengin tytöt tavoitettu ja asiaa hoidetaan lastensuojelun kanssa. Pääjehu on uutisen mukaan perheineen muuttanut muualle ja on kotiarestissa.
Jos Vuosaaressa vielä pyörii jokin terrorisoiva jengi, ilmoittakaa siitä poliiseille, se on sitten eri jengi.
Kiitos tiedosta.
Tässä vielä linkki uutiseen. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011966921.html
"Isän mukaan tyttö on parhaillaan kotiarestissa, eikä saa liikkua Vuosaaressa. Perhe on muuttanut pois alueelta.""Porukkaan kuuluu poliisin mukaan noin kymmenen tyttöä. Heidät on tavoitettu, ja asian selvittely on aloitettu. Koska lapset ovat alle 15-vuotiaita, he eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa. Poliisi selvittelee tyttöjen tekosia lastensuojelun ja tyttöjen vanhempien kanssa."
Korvausvastuussa ovat, vaikka ovat alaikäisiä. Jos joltain on rikkoontunut jotain esim. koululaukku tai vaatteita tai silmälasit, niin heti rikosilmoitus Poliisille. Jää ainakin merkintä poliisin papereihin tulevaisuuden varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävetä on väärä sana, ainakin minulle. En minä jahtaa tuota jengiä. Olen vain huolissani ja peloissani. Myötätuntoni on 101% uhriensa puolella.
Jos ei käyttäydy kuin pikkutyttö, ei ole pikkutyttö. Niin se vaan on maailmassa. Isä-Nikkiselle tiedoksi.
Video oli opettavainen tilanne siitä, mikä tilanne siellä todellisuudessa on. Pelko on läsnä lasten elämässä ja se ei ole hyvä juttu. Mikäli video on tuore, niin se sama meno siellä tuntuu jatkuvan. Ei ole auttanut poliisin ja sosiaalitoimen väliintulo.
Sitä voi miettiä miksi tämäkin asia on ollut esillä ja hyvin monien tiedossa ja silti se on voinut jatkua näinkin pitkään.
Kuinka monta muuta ikävää samankaltaista asiaa on kaikkialla muualla Suomessa, joihin ei kukaan uskalla ja kykene puuttumaan?