Nyt puhuu Vuosaaren tyttöjengin uhreiksi joutuneet vanhemmat suunsa puhtaaksi
On kyllä aika hurja meno siellä. Jokainen tyttö on potentiaalinen tyttöjengin uhri:
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa, miksei näitä saada kuriin? Sulkeeko Poliisi silmänsä vai miten tämä jengi saa mellastaa. Nyt en halua kuulla kenenkään Utsjoella asuvan äijän uhoa kuinka laittaisi nuo nippuun vaan jotain realistista? Miksei viranomaiset pysty suojelemaan muita ihmisiä tällaisilta jengeiltä?
No tätähän täällä pohditaan ihan kimpassa. Meillä taitaa olla lain säädännössä puute, koska ehkä tällaista ei ole osanneet lain laatijat ajatella. Jotenkin tuo jengi pitää saada hajotettua ja tytöt saada erilleen toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa, miksei näitä saada kuriin? Sulkeeko Poliisi silmänsä vai miten tämä jengi saa mellastaa. Nyt en halua kuulla kenenkään Utsjoella asuvan äijän uhoa kuinka laittaisi nuo nippuun vaan jotain realistista? Miksei viranomaiset pysty suojelemaan muita ihmisiä tällaisilta jengeiltä?
No tätähän täällä pohditaan ihan kimpassa. Meillä taitaa olla lain säädännössä puute, koska ehkä tällaista ei ole osanneet lain laatijat ajatella. Jotenkin tuo jengi pitää saada hajotettua ja tytöt saada erilleen toisistaan.
Tää jengi kasvaa vaan? Ruotsista mallia?
Onhan toi peukkutornikin ihan hullu juttu. On rakennettu uusi korkea tornitalo, jossa asuu ihmisiä, jotka ei välitä mistään mitään ja tuhoaa rakennusta pala palalta.
Eniten helsinkiläisenä veronmaksajana ärsyttää se, että kaupungin johdosta puuttuu jämäkkyys. Nyt ymmärretään ja paijataan liikaa.
Onko tässä joku virallinen taho mukana, jengiväkivalta on kohdistunut poikkeuksellinen usein Venäjän kansalaiset, jotka asua Helsingissä Vuosaaressa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa lisää hiuslakkapulloista, niin että ne tyttöjengiläiset varmasti hommaavat monta lakkapulloa joilla sitten suihkutella sivullisia uhrejä silmiin. Eiköhän tuo hiuslakkaidea kohta jo kantaudu heidänkin korviinsa.
Sitten on tyttöjengi ja uhrit tihrusilmäisiä. 😆
Hyvä niin, ehkä vähän rauhoittaa tilannetta.
Itse kyllä iskisin vain kyynerpäällä nenään. Vanhuksilla ainakin on terävät kyynerpäät sopivalla korkeudella. Nämähän ei juurikaan ole jauhesammutinta pidempiä?
Jos puolustautuisit ja löisit, niin saisit viranomaisilta tuomion sekä jengilapsen äidit ja isät kimppuusi. En minä ainakaan keksi mitään muuta keinoa kuin toivoa ettei pahasti satu kun otan turpaani.
Olet joko hölmö tai jengiläisen vanhempi.
Itse en ota turpaan. Olen 172 cm pitkä eläkeläisnainen. Nenään tinttaisin, eikä näiden kauhukakaroiden vanhemmat omaa yliluonnollisia kykyjä, jotta saisivat selville kuka olen!
Itse aina nauran kun mummot saa ansionsa mukaan. Mitä sinäkin tekisit muka, kun 10 tyttöä pieksäis sut. Siinä äkkiä hälvenis natsimummon väkivaltafantasiat. Joutuisitpa uhriksi jo tänään.
Älä nyt Krister viitsi.
On tämä m a n n e vitsikäs, eikö? Juuri ja juuri K.N. osaa vähän kirjoittaa.
Luin tämän isän kirjoituksia Vuosaariryhmässä. Hämmästykseni oli suuri, hänhän osaa kirjoittaa! Sisältöön en ota kantaa.
Kaaleet tänne ryhmässä teksti on emäsnussija tasoista mölinää.
Siinä mielessä virkistävä poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Pää-Hesulin Vuokkuli!
???? Ihan kuin jonkun ornitologin postaus.
Miten olette ohjeistaneet lapsianne jos he joutuvat tämän jengin kohtaamaan? T. Äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän poliisi mahtaa teille tehdä, kun saa teidät kiinni 11-vuotiaan tytön hakkaamisesta ja potkimisesta. Lehden toimittaja ottaa kuvia pienestä tytöstä, jonka naama on ihan veressä, koska te aikuiset, olette hakanneet tyttöä nyrkillä naamaan. Se on teidän uranne loppu ja sitten linnassa istutte.
Miten se poliisi minut muka kiinni saisi? Näyttää siltä, että Vuosaaressa ei ole lainkaan poliiseja. 😅
Eihän tämä porukka siellä muuten olisi saanutkaan lapsia ja vanhuksia ryöstää ja hakata.
Usko tai älä, mutta Helsingissä ei ole enää kuin 2 poliisiasemaa. Pasila ja Malmi. Ennen oli Itäkeskuksessa myös poliisiasema, jonka vaikutuspiirissä myös Vuosaari oli. Silloin oli myös lähipoliiseja, jotka tunsivat alueen asiat hyvin. Oli käytännössä myös ehkäisevää nuorisotyötä poliisin toimesta. Nyt tätä ei enää siellä ole ja aluetuntemus on muutenkin sattuman varaista. Vähän aikaa sitten tehtiin myös päätös, että Malmilta siirretään poliisit Pasilaan. Siis ne, jotka tunsivat pohjoisen Helsingin parhaiten. Malmille puolestaan siirrettiin toimintoja Pasilasta. Näin maallikosta tämä tuntuu ihan hullulta toiminnalta.
No siinä on taas byrokraateilla ollut töitä. Itsekin muistan, kuinka ennen oli poliisiasemat myös ainakin Haagassa, Hertsigassa ja pikku roballa. Nyt on tosiaan kaikki keskitetty Pasilaan ja Malmille. Onko se sitten sattumaa, että levottomuudetkin lisääntyy samalla, kuin poliisiasemien määriä on karsittu.
Itseä ainakin kiihottaisi jos 11 vuotias tyttö alistaisi mua
Helsinkiläistä Poliisia paikalla täällä vauvapalstalla? Olisiko sinulla jotain kommentoitavaa tähän asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa lisää hiuslakkapulloista, niin että ne tyttöjengiläiset varmasti hommaavat monta lakkapulloa joilla sitten suihkutella sivullisia uhrejä silmiin. Eiköhän tuo hiuslakkaidea kohta jo kantaudu heidänkin korviinsa.
Sitten on tyttöjengi ja uhrit tihrusilmäisiä. 😆
Hyvä niin, ehkä vähän rauhoittaa tilannetta.
Itse kyllä iskisin vain kyynerpäällä nenään. Vanhuksilla ainakin on terävät kyynerpäät sopivalla korkeudella. Nämähän ei juurikaan ole jauhesammutinta pidempiä?
Jos puolustautuisit ja löisit, niin saisit viranomaisilta tuomion sekä jengilapsen äidit ja isät kimppuusi. En minä ainakaan keksi mitään muuta keinoa kuin toivoa ettei pahasti satu kun otan turpaani.
Olet joko hölmö tai jengiläisen vanhempi.
Itse en ota turpaan. Olen 172 cm pitkä eläkeläisnainen. Nenään tinttaisin, eikä näiden kauhukakaroiden vanhemmat omaa yliluonnollisia kykyjä, jotta saisivat selville kuka olen!
Itse aina nauran kun mummot saa ansionsa mukaan. Mitä sinäkin tekisit muka, kun 10 tyttöä pieksäis sut. Siinä äkkiä hälvenis natsimummon väkivaltafantasiat. Joutuisitpa uhriksi jo tänään.
Älä nyt Krister viitsi.
Luin tämän isän kirjoituksia Vuosaariryhmässä. Hämmästykseni oli suuri, hänhän osaa kirjoittaa! Sisältöön en ota kantaa.
Kaaleet tänne ryhmässä teksti on emäsnussija tasoista mölinää.
Siinä mielessä virkistävä poikkeus.
Ai niinkuin sinun tekstisi kirjoitusvirheineen? Ehkä se isä saneli ja joku muu kirjoitti? 😆
Uutisten perusteella asia on jo hoidossa, jengin tytöt tavoitettu ja asiaa hoidetaan lastensuojelun kanssa. Pääjehu on uutisen mukaan perheineen muuttanut muualle ja on kotiarestissa.
Jos Vuosaaressa vielä pyörii jokin terrorisoiva jengi, ilmoittakaa siitä poliiseille, se on sitten eri jengi.
Vierailija kirjoitti:
Uutisten perusteella asia on jo hoidossa, jengin tytöt tavoitettu ja asiaa hoidetaan lastensuojelun kanssa. Pääjehu on uutisen mukaan perheineen muuttanut muualle ja on kotiarestissa.
Jos Vuosaaressa vielä pyörii jokin terrorisoiva jengi, ilmoittakaa siitä poliiseille, se on sitten eri jengi.
Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Miten olette ohjeistaneet lapsianne jos he joutuvat tämän jengin kohtaamaan? T. Äiti
Pitää yrittää ensin juosta karkuun. Jos ei pääse, niin sitten pitää yrittää suojata pää mahdollisimman hyvin, ettei tule päävammoja pahoinpitelyn aikana. Kannattaa huutaa myös apua karkuun juostessa, jos jotkut aikuiset vaikka puuttuisi tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää yrittää ensin juosta karkuun. Jos ei pääse, niin sitten pitää yrittää suojata pää mahdollisimman hyvin, ettei tule päävammoja pahoinpitelyn aikana. Kannattaa huutaa myös apua karkuun juostessa, jos jotkut aikuiset vaikka puuttuisi tilanteeseen.
Uskaltaako joku puuttua tilanteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Tässä vielä linkki uutiseen. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011966921.html
"Isän mukaan tyttö on parhaillaan kotiarestissa, eikä saa liikkua Vuosaaressa. Perhe on muuttanut pois alueelta."
"Porukkaan kuuluu poliisin mukaan noin kymmenen tyttöä. Heidät on tavoitettu, ja asian selvittely on aloitettu. Koska lapset ovat alle 15-vuotiaita, he eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa. Poliisi selvittelee tyttöjen tekosia lastensuojelun ja tyttöjen vanhempien kanssa."
Jengiläisten kanssa on ennenkin keskusteltu, silti tilanne on jatkunut näinkin pítkään. Luuletteko että kotiaresti ja keskustelu muuttavat tilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Jengiläisten kanssa on ennenkin keskusteltu, silti tilanne on jatkunut näinkin pítkään. Luuletteko että kotiaresti ja keskustelu muuttavat tilanteen?
Mielisairaalaan lukkojen taakse?