PERHENURKKA -kristillinen perhefoorumi
Kaveri kertoi uudesta foorumista:
http://perhenurkka.foorumit.fi
Vaikuttaa hyvältä paikalta. Itse kerkesin siellä käydä pikaisesti jo tutustumassa - siellä on tapahtumailmoituksillekin oma alueensa. Hyvältä vaikuttaa. Kristillispohjainen foorumi näyttää olevan.
Kommentit (10)
Täytyypä käydä kurkkaamassa. Täällä tämä elämänkatsomus palsta onkin jotenkin kuivahtanut ja muutenkin kun on pelkästään kristillinen niin varmaan juuri sellainen mitä minä olen etsinyt.
.. vinkistä. luulen, et tulen käymään katsomassa, mikä siellä on meininki. kristillistä olen itsekin aina välillä kaipaillut.
M
täällä jos jossain teitä tarvitaan.
ettei tule vahingossa sinne piipahdettua. En halua vahingossakaan eksyö suvaitsemattomuuden ja ahdasmielisyyden piiriin.
Taitaa tuota suvaitsemuutta ja ahdasmielisyyttä löytyä täysin vastakkaisesta suunnasta - nro 2 sinusta itsestäsi. Kannattaa ensin tutustua paikkaan ja vasta sitten arvostella.
Minä ainakin käyn paikan ensin katsastamassa ja vasta sitten teen johtopäätökseni.
ettei tule vahingossa sinne piipahdettua. En halua vahingossakaan eksyö suvaitsemattomuuden ja ahdasmielisyyden piiriin.
Mitäs tämä kristillisyyden vastustaja muuta edustaa itse kuin suvaitsemattomuutta ja ahdasmielisyyttä:)
Nyt kävin paikan katsastamassa - hyvältä vaikuttaa eikä kyllä todellakaan näy ahdasmielisyyttä eikä suvaitsemattomuutta. Suosittelen - taidanpa minäkin sinne rekisteröityä...
..että pitää olla oikein oma foorumi. Ovat vissiin liian hyviä pyörimään ateistien, muslimien ja pakanoiden keskellä ;).
Mielelläänhän täälläkin pyörisi, mutta kun monien asenne on tuollainen niin ei ihme, että täältä mielellään siirtyy muualle.
Jos täällä kysyisi esim. miten hoidatte uskoanne lasten hoidon keskellä? Niin tulisi mm. vastauksena - "pitääkö teidän hihhuleiden tännekin änkeä - menkää muualle", "en mitenkään, koska uskonto sucks" tai jotain muuta yhtä järkevää... kokemusta on... Siinä voi sitten miettiä miksi "oma" foorumi kiinnostaa...