Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ketään nolota ostaa luottokortilla??

Vierailija
10.05.2007 |

Siis tunnustaa kassalla että olempas nyt vähän aikaa peeaa, mut maksan sit myähemmin...

Itse ainakaan en missään tapauksessa ottaisi luottokorttia, ensinnäkään sen takia etten tarvitse (tililläni on aina rahaa) , toisekseen jos se katoaa, niin olisipa kiva maksella velkoja sen jälkeen.

Musta tuntuu että visa electronin mollaajat mollaavat vain oman alemmuuden tunteensa vuoksi... :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta taas kyllä huomaa av-mammojen yleissivistyksen...

Luottokortin käyttöä pitäisi hävetä, koska rahaa ei ole tilillä?!?!?! Miten kukaan voi edes keksiä mitään noin älytöntä?

Vierailija
42/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuosta S-bonariketjusta, että kannattaa ihmeessä suosia S-ryhmää ja maksaa kaikki ostokset Dinersilla. Saa kahdet bonarit molemmille firmoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuli mieleen tuosta S-bonariketjusta, että kannattaa ihmeessä suosia S-ryhmää ja maksaa kaikki ostokset Dinersilla. Saa kahdet bonarit molemmille firmoille!

koska sitten " menettää diners-pisteet" ;-)

Vierailija
44/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jessus.

Mulla on ollut stockan exclusive kortti jo useamman vuoden ja ihan yhtä hyvää palvelua saan sekä kortilla että ilman. Eikä habitukseni mitenkään korosta varakkuutta tms.

Enkä todellakaan jaksa uskoa, että exclusive kortin näyttäminen saisi stockan myyjissä aikaan jotain reaktiota. Taitaa se reaktio olla kirjoittajan omassa päässä =)

Tuo ajatus " luotolla ostetaan kun tilillä ei ole rahaa" on aika yleinen ajatus ja tulee varmasti siitä, että moni näin tekee.

Itse käytän luottokorttia ns. maksuaikakorttina eli maksan aina koko summan heti pois - samalla tavalla käytän stockan korttia. Päivittäisostoissa käytän pankkikorttia, luottokorttia käytän lähinnä nettiostoissa (lentoliput, hotellit, lippuostot ulkomailla oleviin tapahtumiin jne)

Tuskin ketään nolottaa luottokortin käyttö, mutta muistaa kai pitää että tässä maassa on monta perhettä, joiden ruokaostot tehdään luottokortilla kun tilillä ei ole rahaa.