Tori.fi palvelun käyttäjät! Käykö teillä kauppa?
Kommentit (54)
Menee yleensä "kaupaksi", jos annan ilmaiseksi. Muuten aika nihkeästi..
Hyvin on sattumanvaraista mikä menee, mikä ei.
Esim. miestenpyörän, vanhan työtuolin, vanhan hieman "klenkun" mutta koristeellisen pikkupöydän, doro-puhelimen olen saanut kaupaksi. Yhden seniorisängyn myös. Toisen kun vielä saisi (niitä oli 2) niin hyvä olisi mutta se ei tunnu kiinnostavan ketään. Myös jotakin muuta on jäänyt kokonaan huomiota vaille, ei tule yhteydenottoja, ei mitään.
Viime aikoina ollut useita ostajia mitkä kyselee kaikkea ja sopii huomiseksi kauppoja, sitten tulee puoli tuntia ennen sovittua aikaa viesti, en tarvitsekaan sitä tai löysinkin toisen tms.Torissa kauppa käy huonommin kun koskaan aiemmin.
Ei ole menny moneen kuukauteen torissa enää mikään kaupaksi, ei edes annetaan ilmaiseksi osastossa. Mulla on samat tuotteet vintedissä myynnissä, ja siellä ne menee ihan hyvin, joskus minuuteissa.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti. Minulla ei ole ToriDiiliä. enkä sitä ota. Muutamia tuotteita on kysytty viisikin kertaa ToriDiilillä. Kun kerron vaihtoehtoisesta postituksesta, se ei useimmiten asiakkaalle kelpaa.
Osa ostajaehdokkaista kyselee, onko tuote myynnissä, mutta ei sitten enää kommunikoi, kun sanon, että on ja koska pääsisit noutamaan. Välillä ostajaehdokas jo lupaa tulla noutamaan tuotteen ja olen antanut osoitteen. Sitten alkaa arpominen noutoajasta ja lopulta ei noutajasta enää kuulukaan mitään. Raivostuttavaa.
Tuotteeni ovat usein sen verran halpoja, että postimaksu olisi jopa enemmän kuin itse tuote. Ymmärrän, ettei muutaman euron vuoksi myöskään asiakas aina viitsi tulla noutamaan. Minulla olisi kyllä tarjolla paljon tuotteita ja ihannetapauksessa ostaja sitten noutaisi useamman tuotteen kerralla.
Asun pääkaupunkiseudulla hyvien kulkuyhtyeyksien päässä, joten luulisi noudon olevan monelle vaivatonta. Olen myös hyvin tavoitettavissa, joten noutoaikojakin on helppo sopia.
Miksi et ota Toridiiliä käyttöön? Oletko tt-tuen saaja etkä voi saada myyntirahoja tilillesi? Minulla on kauppa vilkastunut kun otin Toridiilin käyttöön, lähes päivittäin menee jotain kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta haluan kysyä teiltä jotka olette toridiiliä vastaan: miksi? Minä ostajana filtteröin pois kaikki jotka eivät sitä käytä. Toridiili on ostajan puolesta käytännöllinen vaikka siinä se pieni lisämaksu tuleekin. En jaksaisi säätää enää ns. normipostituksen kanssa ollenkaan. Lisäksi tuossa on ostajalla myös lisäturva jos tuote ei ole mieluinen.
Tämä kysymys ei ole hyökkäys. En vain tiedä onko siinä joku muu syy mistä en ole tietoinen miksi jotkut ovat sitä vastaan.
Idiootti, lukisit uutisia, lehtiä, ihmisillä on ollut vaikka kuinka paljon ongelmia sen diilin kanssa ja siinä on myös erittäin suuri tietoturvariski, kuka luovuttaa tietonsa ja diilillä on huijattu myyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta haluan kysyä teiltä jotka olette toridiiliä vastaan: miksi? Minä ostajana filtteröin pois kaikki jotka eivät sitä käytä. Toridiili on ostajan puolesta käytännöllinen vaikka siinä se pieni lisämaksu tuleekin. En jaksaisi säätää enää ns. normipostituksen kanssa ollenkaan. Lisäksi tuossa on ostajalla myös lisäturva jos tuote ei ole mieluinen.
Tämä kysymys ei ole hyökkäys. En vain tiedä onko siinä joku muu syy mistä en ole tietoinen miksi jotkut ovat sitä vastaan.
Idiootti, lukisit uutisia, lehtiä, ihmisillä on ollut vaikka kuinka paljon ongelmia sen diilin kanssa ja siinä on myös erittäin suuri tietoturvariski, kuka luovuttaa tietonsa ja diilillä on huijattu myyjiä.
Diilin käyttäjiä on vähemmän kun niitä jolla on ollut ongelmia diilin kanssa, älä edes harkitse mitään paskaa diiliä.
Tuleeko siihen toridiiliin syksyllä 60 päivän palautusoikeus?
Tori muuttunut koko ajan huonompaan suuntaan ja tuhannet lopettanut kokonaan torin käytön.Olen käyttänyt useita vuosia mutta nykyisin on aivan surkea, kauppoja tulee ehkä 1 viikossa, ennen tuli noin 20 kauppaa viikossa.
Ei tuu, kun jengi on niin patalaiskaa että niille pitäis tuoda kaikki nenän eteen ja ehkä vielä antaa vitonen kaupan päälle.
Torin muutokset on saanut monet siirtymään käyttämään muita toimijoita, torihan on aivan umpisurkea nykyisin, ei ihme että käyttäjät vähenee.
Eilen tuli ilmoitus, että haluaa ostaa tuotteen. Vastasin, että milloin pääsee hakemaan (ilmoituksessa lukee ei postitusta vain nouto). No tähän vastasi että pitää postittaa. Miten ihmiset eivät osaa lukea ilmoituksia.
Torin tyhmät muutokset pysäyttänyt kaupan käynnin ja tämä viimeinen ilmoitukset vuoden voimassa on pohjanoteeraus, se saa torin näyttämään paremmalta kun on ilmoituksia paljon mutta se aiheuttaa entistäkin suuremman asiakaskadon.Tuhannet käyttäjät on lopettanut torin käytön ja tämä näkynyt ilmoitusten määrässä, tällä tempulla tori saa näyttämään suurempia ilmoitusmääriä mutta ongelma on sitten ostajalla löytää mitään ja kun ostaja ei jaksa käydä ilmoituksia läpi hän ei osta ja kun myyjät ei saa kauppoja lähtee sekä ostajia että myyjiä tuhansia joka viikko.
Tänään ei ole ollut mitään. Eilen 3, keskiviikkona 2, tiistaina 1, maanantaina 6.