Tori.fi palvelun käyttäjät! Käykö teillä kauppa?
Kommentit (43)
Kauppa käy,mutta ei niinkuin ennen.Hinnat tippuneet.Välillä tosi hiljaista,kun ale posteista,kauppa käy ja sitten taas hiljenee.
Myyn ja ostan. Mutta. Nykyinen bensan hinta saa miettimään kuinka kaukaa voi hakea jotta kustannus ei olisi sama kuin uudella tavaralla, sama postimaksujen kanssa vaikka ostaisi toridiilillä.
Ilmainen menee heti, muuta tavaraa joutuu myymään kauemmin. Tinkijöitä riittää, etenkin poskettomien hintaehdotusten kanssa.
Ja sen omen huomannut ettei hakijoiden lapset osaa käyttäytyä, yksikin melkein kivitti varaston ikkunan rikki ja äitinsä vain inisi vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti käy, jos vertaa vaikka vuoden takaiseen. Tarjoukset, joita saa, on monessa tapauksessa ihan poskettomia.
Tosi huonosti käy verrattuna esimerkiksi miten kävi vuona 2018-2019, silloin tein kymmeniä kauppoja viikossa, nyt tulee ehkä 1 kauppa viikossa.Torihan on muuttunut huonompaan suuntaan viime vuosina, tiedän kymmeniä mitkä lopettanut kokonaan ilmoittelun torissa.
Vinted on huomattavasti parempi, kauppa käy toisin kun torissa.
Kauppa käy Torissa kun on hyvä myynti-ilmoitus ja hinnat kohdallaan. Jos ei heti mene kaupaksi niin voi hintaa alentaa kun uusii ilmoituksen. Toridiilin ansiosta myynti on helppoa ja nopeaa. Ne jotka täällä arvostelevat Toridiiliä eivät oikeasti tiedä miten se toimii. Noin 80 % kaupoista menee Toridiilin välityksellä eri puolille Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Kauppa käy Torissa kun on hyvä myynti-ilmoitus ja hinnat kohdallaan. Jos ei heti mene kaupaksi niin voi hintaa alentaa kun uusii ilmoituksen. Toridiilin ansiosta myynti on helppoa ja nopeaa. Ne jotka täällä arvostelevat Toridiiliä eivät oikeasti tiedä miten se toimii. Noin 80 % kaupoista menee Toridiilin välityksellä eri puolille Suomea.
Toridiiliin pettyneitä on enemmän kun sen käyttäjiä, näin se vaan on.Ei kannata käyttää mitään diiliä ja kauppa käy torissa todella huonosti nykyisin.Tämä on faktaa, käyttänyt yli 10 vuotta toria ja tämä vuosi on huonoin tähän asti.
Kauppa käy kuin siimaa. Pianot menee kuin kuumille kiville.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti. Minulla ei ole ToriDiiliä. enkä sitä ota. Muutamia tuotteita on kysytty viisikin kertaa ToriDiilillä. Kun kerron vaihtoehtoisesta postituksesta, se ei useimmiten asiakkaalle kelpaa.
Osa ostajaehdokkaista kyselee, onko tuote myynnissä, mutta ei sitten enää kommunikoi, kun sanon, että on ja koska pääsisit noutamaan. Välillä ostajaehdokas jo lupaa tulla noutamaan tuotteen ja olen antanut osoitteen. Sitten alkaa arpominen noutoajasta ja lopulta ei noutajasta enää kuulukaan mitään. Raivostuttavaa.
Tuotteeni ovat usein sen verran halpoja, että postimaksu olisi jopa enemmän kuin itse tuote. Ymmärrän, ettei muutaman euron vuoksi myöskään asiakas aina viitsi tulla noutamaan. Minulla olisi kyllä tarjolla paljon tuotteita ja ihannetapauksessa ostaja sitten noutaisi useamman tuotteen kerralla.
Asun pääkaupunkiseudulla hyvien kulkuyhtyeyksien päässä, joten luulisi noudon olevan monelle vaivatonta. Olen myös hyvin tavoitettavissa, joten noutoaikojakin on helppo sopia.
Asun puolivälissä Suomea, ei-niin-hyvien kulkuyhteyksien varassa, julkiset kulkevat joskus ja jouluna, junaa ei lähimaillakaan. Teen vuorotyötä, joten tuotteiden noutaminen ei juurikaan onnistu vaikka kuinka oletkin hyvin tavoitettavissa. Saat siis pitää tuotteesi vaikka se halpa olisikin, jos se ei ole minulle ehdottoman välttämätön ja pakollinen hankinta.
Tori-myynti ei näytä tuottavan, jos haluaa myynnistä yhtään taskurahaa. Kela vahtii jokaisen euron, minkä vuoksi vain käteiskauppa tuottaisi, mutta läheltä ei löydy ostajia. Postipakettien hinnat ovat tavaran päälle sitten liikaa. Suomessa myös keräilylelut menevät huonosti kaupaksi.
Jos hinnat välillä 100-1500 euroa, kauppa käy ihan ok. Alle satasen tuotteen menee nihkeästi. Alle 20 euron tuotteet ei juurikaan liiku, ellei ostaja asu kävelyetäisyydellä. Sen hintaisia tuotteita ei oikein kannata tilailla eikä ajella autolla satojen kilometrien päähän. Hyvin usein tiedustellaan alle 20 euron tuotteista, viitsinkö tuoda maksutta 200km päähän...
Vierailija kirjoitti:
Kauppa käy kuin siimaa. Pianot menee kuin kuumille kiville.
Oletko jo montakin lahjoittanut pois?
Myyn harvoin ja yleensä vähän isompia noudettavia tuotteita. On mennyt nopeasti, yleensä samana päivänä. Mutta myyn vain halvalla. Minusta käytetty on käytetty ja se pitää näkyä hinnassa. Hyväkuntoisia nojatuoleja olen myynyt 20-30 eurolla ja ne meni äkkiä. Jotain olen myös antanut ilmaiseksi ja sekin on noudettu pian.
Mielenkiinnosta haluan kysyä teiltä jotka olette toridiiliä vastaan: miksi? Minä ostajana filtteröin pois kaikki jotka eivät sitä käytä. Toridiili on ostajan puolesta käytännöllinen vaikka siinä se pieni lisämaksu tuleekin. En jaksaisi säätää enää ns. normipostituksen kanssa ollenkaan. Lisäksi tuossa on ostajalla myös lisäturva jos tuote ei ole mieluinen.
Tämä kysymys ei ole hyökkäys. En vain tiedä onko siinä joku muu syy mistä en ole tietoinen miksi jotkut ovat sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta haluan kysyä teiltä jotka olette toridiiliä vastaan: miksi? Minä ostajana filtteröin pois kaikki jotka eivät sitä käytä. Toridiili on ostajan puolesta käytännöllinen vaikka siinä se pieni lisämaksu tuleekin. En jaksaisi säätää enää ns. normipostituksen kanssa ollenkaan. Lisäksi tuossa on ostajalla myös lisäturva jos tuote ei ole mieluinen.
Tämä kysymys ei ole hyökkäys. En vain tiedä onko siinä joku muu syy mistä en ole tietoinen miksi jotkut ovat sitä vastaan.
Ostaja voi helposti huijata jos sillä on samanlainen rikkinäinen tuote. Ilmoittaa myyjälle että lähetetty tuote on viallinen, palauttaa sen viallisen ja pitää ehjän itsellä, eikä tarvi maksaa senttiäkään. Esim. Muumimukeissa tällainen helppoa. Eräs ostaja olisi nimenomaan halunnut ostaa toridiilillä, ja kertoi että sillä on samanlainen mutta meni tiskatessa rikki. Haistoin heti palaneen käryä. Ilmoitin että rahat tilille ja paketti liikkeelle. Ei sitten sopinut joten pistin estoon.
"Lisäksi tuossa on ostajalla myös lisäturva jos tuote ei ole mieluinen. "
Ei tuollaista lisäturvaa ole. Sillä ei ole mitään väliä, onko tuote mieluinen vai ei. Vain sillä on väliä,. vastaako tuote ilmoituksessa kerrottuja seikkoja.
Koko ajan käy minullakin Tori-kauppa. Varsinkin nyt kesäkuussa on myynti lisääntynyt räjähdysmäisesti. Kaikki viedään käsistä. Onneksi minulla on paljon myytävää, on kahden perikunnan kamat.
Tuotteessa hinta 30 e. Ostaja tarjoaa 5 e. Tinkimisessäkin joku raja nyt hei!
Joo ei tulle kauppoja ei.
Vierailija kirjoitti:
Kauppa käy Torissa kun on hyvä myynti-ilmoitus ja hinnat kohdallaan. Jos ei heti mene kaupaksi niin voi hintaa alentaa kun uusii ilmoituksen. Toridiilin ansiosta myynti on helppoa ja nopeaa. Ne jotka täällä arvostelevat Toridiiliä eivät oikeasti tiedä miten se toimii. Noin 80 % kaupoista menee Toridiilin välityksellä eri puolille Suomea.
Minä usein nostan tuotteen hintaa kun uusin ilmoituksen, monesti menee heti kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Noin yleensä ottaen kauppa käy nihkeästi mutta välillä onneksi nopeastikin. Viimeksi, kun laitoin tuotteen myyntiin Toridiilillä, se meni viidessä minuutissa.
Näin on monesti käynyt. Eilen kun uudistin vanhentuneita ilmoituksia, meni melkein saman tien 4 tuotetta.
Ostaisin jos kuvat olisi parempia ja mielellään monta.
Muutamat puupäät laittaa kuvan uudesta tuotteesta esim. valmistaja sivulta.