Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi palvelun käyttäjät! Käykö teillä kauppa?

Vierailija
24.04.2026 |

Mulla tulee kauppaa noin kerran viikossa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosi taas myyjä jonnekin. 

Vierailija
2/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen metsästänyt tiettyjä tavaroita jo pitkään ja aina olen kolmantena jonossa vaikka laitan viestiä vartin sisällä. Tavarat menee jos ne on tarpeellisia. Joillakin näkyy olevan 200 rihkamakuppia myytävänä. Niillä ei ehkä kauppa käy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Minulla ei ole ToriDiiliä. enkä sitä ota. Muutamia tuotteita on kysytty viisikin kertaa ToriDiilillä. Kun kerron vaihtoehtoisesta postituksesta, se ei useimmiten asiakkaalle kelpaa. 

Osa ostajaehdokkaista kyselee, onko tuote myynnissä, mutta ei sitten enää kommunikoi, kun sanon, että on ja koska pääsisit noutamaan. Välillä ostajaehdokas jo lupaa tulla noutamaan tuotteen ja olen antanut osoitteen. Sitten alkaa arpominen noutoajasta ja lopulta ei noutajasta enää kuulukaan mitään. Raivostuttavaa. 

Tuotteeni ovat usein sen verran halpoja, että postimaksu olisi jopa enemmän kuin itse tuote. Ymmärrän, ettei muutaman euron vuoksi myöskään asiakas aina viitsi tulla noutamaan. Minulla olisi kyllä tarjolla paljon tuotteita ja ihannetapauksessa ostaja sitten noutaisi useamman tuotteen kerralla. 

Asun pääkaupunkiseudulla hyvien kulkuyhtyeyksien päässä, joten luulisi noudon olevan monelle vaivatonta. Olen myös hyvin tavoitettavissa, joten noutoaikojakin on helppo sopia.

Vierailija
4/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti käy, jos vertaa vaikka vuoden takaiseen. Tarjoukset, joita saa, on monessa tapauksessa ihan poskettomia.

Vierailija
5/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on muutettu postin toridiilin pakkomyyjäksi. 

Vierailija
6/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni ostaja (ja myyjä) on lähtenyt torista huonojen uudistusten takia. Ja nekin, jotka ovat jäljellä, eivät jaksa selata toria (huonon haku-toiminnon takia), joten jää heräteostokset tekemättä.

Vierailija
7/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on muutettu postin toridiilin pakkomyyjäksi. 

Tämä! Ja posti nosti tavallisten pakettien hintoja "koska Vinted ja Tori." Onko posti tehnyt noille firmoille liian halvat sopimukset?

Vierailija
8/25 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleensä ottaen kauppa käy nihkeästi mutta välillä onneksi nopeastikin. Viimeksi, kun laitoin tuotteen myyntiin Toridiilillä, se meni viidessä minuutissa.

Vierailija
9/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauppa käy, tällä viikolla useampi. Välillä on ollut hiljasempaa. Toridiilillä lähtee tavaraa ympäri Suomea lähes joka viikko, postimaksut Toridiilillä on halvempaa kuin postin normihinnoilla. Kun laittaa tavaraa myyntiin kannattaa tutkia millä hinnalla muut myyvät vastaavia tuotteita. Ja kannattaa laittaa useita eri hakusanoja niin tuote löytyy helpommin. 

Vierailija
10/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintedissä saa oman kokemuksen mukaan myytyä nopeammin ja helpommin. Toisaalta tuotteitteni kohdeyleisö (alle 40v naiset) tuskin käyttää toria enää tänä päivänä, koska ovat siellä Vintedissä. 

Vierailija
11/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti. Minulla ei ole ToriDiiliä. enkä sitä ota. Muutamia tuotteita on kysytty viisikin kertaa ToriDiilillä. Kun kerron vaihtoehtoisesta postituksesta, se ei useimmiten asiakkaalle kelpaa. 

Osa ostajaehdokkaista kyselee, onko tuote myynnissä, mutta ei sitten enää kommunikoi, kun sanon, että on ja koska pääsisit noutamaan. Välillä ostajaehdokas jo lupaa tulla noutamaan tuotteen ja olen antanut osoitteen. Sitten alkaa arpominen noutoajasta ja lopulta ei noutajasta enää kuulukaan mitään. Raivostuttavaa. 

Tuotteeni ovat usein sen verran halpoja, että postimaksu olisi jopa enemmän kuin itse tuote. Ymmärrän, ettei muutaman euron vuoksi myöskään asiakas aina viitsi tulla noutamaan. Minulla olisi kyllä tarjolla paljon tuotteita ja ihannetapauksessa ostaja sitten noutaisi useamman tuotteen kerralla. 

Asun pääkaupunkiseudulla hyvien kulkuyhtyeyksien päässä, joten luulisi noudon olevan monelle vaivatonta. Olen myös hyvin tavoitettavissa, joten noutoaikojakin on helppo sopia.

Kuka lähtee oikeesti hakemaan jotain parin euron kippoa jostain Tuusulan perämettästä (kyllä, torikäyttäjän pk seutu yleensä venyy tänne asti)

Vierailija
12/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin käy kauppa. Ostan kaiken mitä haluan. Sitä mitä en halua, en osta. Tähän mennessä ei ole yksikään myyjä kieltäytynyt myymästä.

Vierailija
13/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kauppa. En ole ottanut toridiiliä, joten luulen että se on osasyynä. Jokin aika siiten laitoin myyntiin tavaraa ja 3 viikon aikana oli katsojia 3-5kpl. Otin pois myynnistä ja vien kirppispöytään myyntiin.

Onneksi itselläni on myytävää tavaraa/vaatetta enää tosi vähän ja  myynti käy helposti livekirppiksellä.

Vierailija
14/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn vain sellaista mikä menee kaupaksi, tarkat tiedot tuotteista sekä tieto, milloin nouto sopii. Suostun vain noutoon, joskus olen postittanut, mutta en käytä toridiiliä. 

Vierailija
15/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa käy huonosti torissa. Vielä viime vuonna liikkui rytkytkin parilla eurolla, nyt ei nekään, koska postimaksut/toridiili on niin kallis. Vintedissä liikkuu aika hyvin tavara tai ainakin lastenvaatteet, mutta nyt kuukauden ajan selkeästi hiljempaa, ihan yksittäisiä parin euron ostoja vain.

Vierailija
16/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites isojen painavien tavaroiden kanssa, tuleeko porukka noutamaan ? Esim. painavia HIFI-kaiuttimia ?

Vierailija
17/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa käy ihan ok myös ilman toridiiliä, riippuu ihan siitä mitä on myymässä. 

Vierailija
18/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites isojen painavien tavaroiden kanssa, tuleeko porukka noutamaan ? Esim. painavia HIFI-kaiuttimia ?

Tulee, mutta erikoisemman tavaran kanssa voi vaatia jonkin aikaa, että osuu sopiva ostaja kohdalle. 

Vierailija
19/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti menee kaupaksi mikään, edes sellaiset mitkä aiemmin on mennyt max viikossa. Itsellä siis myynnissä legoja, kirjoja, palapelejä, Arabiaa ja vastaavaa. Hinnasta ei pitäisi olla kiinni, koska olen ne katsonut sopivan alas suhteessa netissä ja muualla myytäviin. En käytä toridiiliä, mutta ei sitä kovin usein kukaan ole ennenkään kysellyt. 

Vierailija
20/25 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupaksi käy melkein mikä tahansa kun köyhillä ei ole vara ostaa mitään uutta. Ei siis valittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme