Lopetin deittailun kokonaan, koska yksikään mies ei halunnut mun kanssa jatkoa
Väärä elämäntilanne, ei kipinää, liikaa kiireitä, en halua mitään vakavaa jne.
Kaikenlaiset selitykset on kuultu enkä enää lähde treffeille vaikka joku anelisi polvillaan.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monilla treffeillä olet käynyt ja haluaisitko sinä sitten joka tapauksessa olla yhdessä sellaisen miehen kanssa, jolla on väärä elämäntilanne, ei kipinää, liikaa kiireitä, eikä halua mitään vakavaa? Mielestäni ihan hyvä, että nuo miehet ovat olleet rehellisiä omista tilanteistaan ja mielestäni on aivan normaalia, että käydään monilla kymmenillä eri treffeillä ennen kuin löytyy se sopiva. Kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla äärimmäisen valikoiva, koska se on yksi tärkeämpiä päätöksiä mitä elämässäsi teet.
Enää voi vaan ihmetellä miksi nämä miehet ovat deittipalvelussa etsimässä seuraa, jos he tietävät jo etukäteen, ettei heillä ole aikaa tai rahkeita mihinkään (=hätävalheita).
Ap
No ethän sinä voi toisen ihmisen puolesta määritellä, mihin hänellä pitää olla rahkeita. Ihan hyvä jos se mies oikeasti rehellisesti kertoo, että mihin hän on valmis ja mihin ei. Sinä voit sitten päättää, että onko tarjous millään tavalla sinulle sopiva.
En mä ainakaan viitsi vaivautua edes treffeille, jos mulla ei ole aikaa mihinkään tai muuten liian vaikeaa elämässä. Eihän siinä ole mitään järkeä, pelkkää ajanhukkaa kaikille osapuolille.
Sama kuin hakisi kirjastosta kasan kirjoja vaikka tietää, ettei ehdi lukea niitä ja lukulasitkin on kadoksissa.
Ap
Ei se deittailu ole mikään lupaus ikuisesta suhteesta. Eivät nyt kiinnostuneet riittävästi ja kukin sitten luistelee ulos suhteesta, kuka milläkin verukkeella. Eihän ne mitään panttivankeja ole.
Onko "jatko" mielestäsi sama asia kuin ikuinen suhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaakin vain sitä yhtä asiaa ja hyötyä, huomasin, että sitten kun olet hereillä kunnolla mitä peliä miehet pelaa niin heillä loppuu kiinostus. A. jos teet selväksi, että et voi alkaa kenenkään piiaksi tai äidiksi vaan etsit kumppania. b. Etsit vakavaa yksiavioista suhdetta, tämä on joillekkin miehille este, koska he haluvat vain pitää hauskaa c. miehellä on iso vaatimuslista sulle minkälainen nainen sinun pitäisi olla, mutta sinulla naisena ei saa olla samanlaista vaatimuslistaa. d. sulla itsellä on liian vaativa lista. Syitä on monia, mutta itse ainakin melko varmasti elän sinkkuna ihan siitä syystä, että kun etsin raitista kumppania eli sellaista jolla ei ole vakavaa alkoholi ongelmaa tai riippuvuuksia ja joka osaisi olla yksiavoinen. Tämä karsii jo ison määrän miehiä pois. Seuraava vaatimus on, että mies on itsenäinen ja aikuinen eli ei etsi minusta äidin korvaajaa pesemään pyykkejään. Tämäkin karsii jo aika monet miehet pois kun etsin kumppania.
Jännä että selkeä enemmistö naisista on kuitenkin parisuhteessa miehen kanssa. Eli vaikuttaa siltä, että nuo kuvailemasi ongelmat ovat enemmänkin vain sinun henkilökohtaisia ongelmiasi, kuin laaja-alaisia ongelmia jotka koskisivat muitakin naisia.
Kyllä nuo ovat kaikki ihan valideja pointteja, joita useat naiset miettivät.
Esimerkiksi tuo, että nainen etsii kumppania. Täällä vauvapalstalla on käynyt ilmi, että miehelle nainen on kumppani ehdollisesti, ainoastaan, jos hän antaa tasaisesti seksiä. Naiselle kumppanuus on paljon laajempi käsite. Nämä näkemykset eivät kohtaa.
Ja tosi monelle miehelle se seksi on myös ainoa asia milloin naisen kanssa huvittaa viettää aikaansa. Naisen kanssa ei jostain syystä voi viettää aikaansa ihan muuten vaan ja siksi kun yhdessä on mukavaa.
Naiset hakee elämänkumppania ja miehet vakituista panokumppania.
Jep. Itse haluaisin tutustua rauhassa ja seksiä sitten, kun on tunteita. Ilmeisesti nykyään tämä on vanhanaikaista ajattelua ja kuulemma mahdollinen kumppani pitää "koeajaa" ennen suhdetta. Kyllä minäkin haluan hyvää seksiä, mutta en ole valmis hyppäämään petipuuhiin heti toisilla treffeillä, mitä nykyajan miehet vaatii.
Seksiä pitäisi siis olla suht pian, mutta tällaiset naiset ovat palstan mukaan myös lorttoja jotka jakavat kaikille. Miehet itse saavat tietenki uittaa melaansa kenessä vaan.
Kyllä, miehet saa uittaa melaansa ja sinä sekä muut naiset saavat jakaa koloonsa miten haluaa, mutta jokainen saa valita haluaako tälläisen seksuaalisesti "vapautuneen" kamssa vakavaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä epäonnistuin miehen saamisessa, koska olin liian nirso. Tai ehkä en ollut riittävän hyvännäköinen. Tai ehkä en ollut riittävän innokas ja estoton seksuaalisesti. Tai ehkä vika olikin niissä miehissä. En vilpittömästi tiedä oikeaa vastausta.
Loppujen lopuksi sillä ei ole enää mitään väliä, mikä se syy oli. Yritin parhaani, ja epäonnistuin.
Noin isolla otannalla todennäköisyys on niin että sinussa on vikaa ei kaikissa niissä miehissä. Hyväksy ja jatka sinkkuna tai muutu itse.
Enpä olisi 20 vuotta sitten uskonut, että vielä 40 vuotiaana mä edelleen roikun jossain nettideittisaitilla, vastaanottamassa miehiltä "kiitos treffeistä mutta en tuntenut kipinää" viestejä kerta toisensa jälkeen. En tiedä olenko koskaan ollut niin masentunut, kuin juuri nyt.
Moni väittää, että miehet eivät edes etsi pitkäaikaista kumppania vaan hetken hupia. Minä väitän, että jos mies tapaa jonkun aivan ihanan ja upean naisen, niin kyllä se mies silloin haluaa parisuhteen sen naisen kanssa.
Ja kannattaa myös muistaa, että suurimmalla osalla miehistä on kilometrin mittainen kriteerilista , millaisen naisen he haluavat. Eli miehet ovat nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde mun kanssa treffeille. Vaikka kävelylle, luontoretkelle tai kalaan.
Olisipa ihana lähteä yhdessä luontoretkelle 🙂. Ensin päivä kävelyä, nuoriota, eväitä, sitten uinti kylmässä vedessä ja sauna. Sitten puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Ai että. T. Eri
Kiva kuulla, että on naisia, jotka tykkää siitä. En ole omissa piireissä juuri sellaisia tavannut, enkä ole Tinderissä.
En ole se, jolle vastasit.
Missä teitä luonnossa viihtyviä miehiä näkee? Kuljen luontopoluilla, telttailenkin, mutta en varsinaisesti vaella. Joka paikassa on vain pariskuntia, ja polkujuoksijat metsässä ovat olleet naisia. Maastopyöräilijöitä, siis miehiä, kyllä näkee.
Yhden ainoan kerran tulilla safkaa laittaessani tuntematon mies tuli varta vasten juttelemaan, mutta hän oli minua arviolta 10-15v vanhempi, ja poltti tupakkaa, mikä on isompi nounou kuin ikäero.
En myöskään ole deittisovelluksissa, ja olen luovuttanut.
Hei AP! Kuinka kauan olet ollut deittisovelluksissa ja kuinka monen miehen kanssa olet käynyt treffeillä?
Oletko ruma, kenties ylipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi 20 vuotta sitten uskonut, että vielä 40 vuotiaana mä edelleen roikun jossain nettideittisaitilla, vastaanottamassa miehiltä "kiitos treffeistä mutta en tuntenut kipinää" viestejä kerta toisensa jälkeen. En tiedä olenko koskaan ollut niin masentunut, kuin juuri nyt.
Olisi kiva tietää, mikä miesten mielestä on se "kipinä". Voisiko joku kertoa? Nainen saattaa kuitenkin oikein hyvin olla sopiva kaveriksi, terapeutiksi stressiä purkamaan ja pitkäaikaiseksikin seksikumppaniksi mutta mies ei halua parisuhdetta. Naisen logiikalla vastemielisen tyypin kanssa ei haluta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei kasva aikuiseksi koskaan. Ovat kuin murrosikäisiä, juoksevat vain naisen sukupuolielimen perässä. Ei auta, vaikka olisi miten kaunis ja fiksu nainen tahansa.
Nainen valehtelee ja projisoi A I N A
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja siitä 1/3:sta, joille minä annoin pakit, osa ei edes ollut kiinnostunut minusta parisuhdemielessä.
Taidatkin olla vassari...!
Se on pahin turn off Miehille, tiedoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja siitä 1/3:sta, joille minä annoin pakit, osa ei edes ollut kiinnostunut minusta parisuhdemielessä.
Taidatkin olla vassari...!
Se on pahin turn off Miehille, tiedoksesi.
Ei, päinvastoin olen persu. Mun kokemuksen mukaan vihervassarimiehet mielellään maksattaisivat minulla ruokailunsa treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää, mikä miesten mielestä on se "kipinä". Voisiko joku kertoa? Nainen saattaa kuitenkin oikein hyvin olla sopiva kaveriksi, terapeutiksi stressiä purkamaan ja pitkäaikaiseksikin seksikumppaniksi mutta mies ei halua parisuhdetta. Naisen logiikalla vastemielisen tyypin kanssa ei haluta seksiä.
En tiedä mitä he sillä kipinällä tarkoittavat, en ole kertaakaan kehdannut kysyä.
Mulle ei yksikään treffaamani mies ole edes ehdottanut seksiä. Muutaman kerran olen Tinderissä saanut avausviestin jossa suoraan kysytään seksiä, mutta muuten ei tosiaan ole tullut edes seksitarjouksia.
T. Sama jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monilla treffeillä olet käynyt ja haluaisitko sinä sitten joka tapauksessa olla yhdessä sellaisen miehen kanssa, jolla on väärä elämäntilanne, ei kipinää, liikaa kiireitä, eikä halua mitään vakavaa? Mielestäni ihan hyvä, että nuo miehet ovat olleet rehellisiä omista tilanteistaan ja mielestäni on aivan normaalia, että käydään monilla kymmenillä eri treffeillä ennen kuin löytyy se sopiva. Kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla äärimmäisen valikoiva, koska se on yksi tärkeämpiä päätöksiä mitä elämässäsi teet.
Enää voi vaan ihmetellä miksi nämä miehet ovat deittipalvelussa etsimässä seuraa, jos he tietävät jo etukäteen, ettei heillä ole aikaa tai rahkeita mihinkään (=hätävalheita).
Ap
No ethän sinä voi toisen ihmisen puolesta määritellä, mihin hänellä pitää olla rahkeita. Ihan hyvä jos se mies oikeasti rehellisesti kertoo, että mihin hän on valmis ja mihin ei. Sinä voit sitten päättää, että onko tarjous millään tavalla sinulle sopiva.
En mä ainakaan viitsi vaivautua edes treffeille, jos mulla ei ole aikaa mihinkään tai muuten liian vaikeaa elämässä. Eihän siinä ole mitään järkeä, pelkkää ajanhukkaa kaikille osapuolille.
Sama kuin hakisi kirjastosta kasan kirjoja vaikka tietää, ettei ehdi lukea niitä ja lukulasitkin on kadoksissa.
Ap
Ei se deittailu ole mikään lupaus ikuisesta suhteesta. Eivät nyt kiinnostuneet riittävästi ja kukin sitten luistelee ulos suhteesta, kuka milläkin verukkeella. Eihän ne mitään panttivankeja ole.
Sitähän mä juuri sanoin, että nuo on vaan hätävalheita.
Ap
No mitä sinä sitten haluaisit? Että he antavat sinulle kattavan listan niistä syistä, miksi et ole heidän mielestään kiinnostava? Eihän ihmiset tee sellaista.
"Sulla on kamala ääni, en kestäisi kuunnella sitä joka päivä." "Olet makuuni liian lihava ja läähätät ylämäessä." "Hengityksesi haisee raadolta."
Näitäkö haluat kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta oletan, että mies tarkoittaa kipinällä sitä samaa kuin nainenkin; seksuaalista halua.
Onhan se epäloogista, että mies sanoo, että ei tunne kipinää, mutta silti kelpuuttaa seksiin. Ehkä siinä on kyse siitä, että paremman puutteessa pannaan. Seksi nähtävästi kelpaa lähes miehelle kuin miehelle aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitä itseäsi, että pärjäät kilpailussa paremmin.
Ei ole minulle sopiva mies sellainen joka pitää itseään jonain palkintona ja tyyppinä jonka kiinnostuksesta naisten pitää kilpailla.
Eli kaikkien miesten pitäisi vain hyväksyä sellaisenaan? Mitäs vinkkejä sinä annat sinkkumiehille, jotka valittaa, että eivät löydä kumppania?
Että menisivät hoitoon, kehittäisivät itseään, tekisivät itsestään mielenkiintoisia tai vetäisivät itsensä jo,-joon. AP.
Mä lopetin koska jokainen mies halusi parisuhteeseen ja minä en. Saatanan imumonnit.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Entä sie? Tai älä kerro, tien sen päätöksen sun puolesta. T: Gay Jyrä
Miehet on mun nähdäkseni liiankin takertuvaisia. En tiedä mistä te löydätte noita sitoutumiskammoisia. Väitän että jälkimmäiset on incelien voimafantasiahaa.
Olet ollut jossain erikoisilla sivuilla. Naiset ovat myös 40 vuotiaana keskiikäisen näköisiä siinä missä miehetkin. Se että hyväksyykö ikääntymisen on eri asia.