Lopetin deittailun kokonaan, koska yksikään mies ei halunnut mun kanssa jatkoa
Väärä elämäntilanne, ei kipinää, liikaa kiireitä, en halua mitään vakavaa jne.
Kaikenlaiset selitykset on kuultu enkä enää lähde treffeille vaikka joku anelisi polvillaan.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalainen nainen ole kelvollinen kumppaniksi. Itse en kelpuuttaisi nykyään enää edes seksiin.
Ei kaikki naiset ole samanlaisia huo ria kuten sun äiti.
Suurin osa on silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun tavallinen nainen kelpuuttaa vain chadin, joka ei pitkällä tähtäimellä ole kiinnostunut. Mitäpä jos kokeilisit tasoistasi seuraa vaihteeksi?
Ihan tavallisia miehiä olen deittaillut. Lyhyitä, pulleita, kaljuja, duunareita, sohvaperunoita, eroisiä jne.
Yhdenkään chadin kanssa en ole käynyt treffeillä, mutta ehkä olisi pitänyt. Olisi voinut saada edes kerran elämässään seksiä hyvännäköiseltä mieheltä.
Ap
Jos annat jokaiselle pillua, niin sulla taitaa olla maine helppona naisena ja miehet käyttävät sua vain kertakäyttöisesti.
Missähän mystisessä miesten yhteisössä tällainen tieto liikkuisi? :D
(En "anna")
Ap
Kyllä se vain maine leviää, jos joku nainen antaa helposti monelle miehelle. Olet tainnut harrastaa seksiä monen miehen kanssa ja vielä ekoilla treffeillä. Sitten ihmettelet, että miksi et kelpaa.
Kysyn nyt vielä uudelleen, että missähän tällainen tieto leviää?
Ap
Some on kutistunut piirit pieniksi ja täällä Joensuun seudulla oli joskus Whatsapp ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi 20 vuotta sitten uskonut, että vielä 40 vuotiaana mä edelleen roikun jossain nettideittisaitilla, vastaanottamassa miehiltä "kiitos treffeistä mutta en tuntenut kipinää" viestejä kerta toisensa jälkeen. En tiedä olenko koskaan ollut niin masentunut, kuin juuri nyt.
Olisi kiva tietää, mikä miesten mielestä on se "kipinä". Voisiko joku kertoa? Nainen saattaa kuitenkin oikein hyvin olla sopiva kaveriksi, terapeutiksi stressiä purkamaan ja pitkäaikaiseksikin seksikumppaniksi mutta mies ei halua parisuhdetta. Naisen logiikalla vastemielisen tyypin kanssa ei haluta seksiä.
En ole mies, mutta oletan, että mies tarkoittaa kipinällä sitä samaa kuin nainenkin; seksuaalista halua.
Onhan se epäloogista, että mies sanoo, että ei tunne kipinää, mutta silti kelpuuttaa seksiin. Ehkä siinä on kyse siitä, että paremman puutteessa pannaan. Seksi nähtävästi kelpaa lähes miehelle kuin miehelle aina.
Olen mies, ja olen lähettänyt elämäni aikana lukuisia "ei kemiaa" viestejä naisille treffien jälkeen.
En ole ikinä lähettänyt tuollaista viestiä naiselle, johon koin seksuaalista vetoa tapaamisen aikana. Heille lähetän aina vähän erilaisen viestin, jossa kerron että ehkä emme ole seurustelumielessä sopivia toisillemme, mutta koitan viestissä samalla tahdikkaasti vihjata, että mahdollinen hauskanpito kyllä kiinnostaisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaakin vain sitä yhtä asiaa ja hyötyä, huomasin, että sitten kun olet hereillä kunnolla mitä peliä miehet pelaa niin heillä loppuu kiinostus. A. jos teet selväksi, että et voi alkaa kenenkään piiaksi tai äidiksi vaan etsit kumppania. b. Etsit vakavaa yksiavioista suhdetta, tämä on joillekkin miehille este, koska he haluvat vain pitää hauskaa c. miehellä on iso vaatimuslista sulle minkälainen nainen sinun pitäisi olla, mutta sinulla naisena ei saa olla samanlaista vaatimuslistaa. d. sulla itsellä on liian vaativa lista. Syitä on monia, mutta itse ainakin melko varmasti elän sinkkuna ihan siitä syystä, että kun etsin raitista kumppania eli sellaista jolla ei ole vakavaa alkoholi ongelmaa tai riippuvuuksia ja joka osaisi olla yksiavoinen. Tämä karsii jo ison määrän miehiä pois. Seuraava vaatimus on, että mies on itsenäinen ja aikuinen eli ei etsi minusta äidin korvaajaa pesemään pyykkejään. Tämäkin karsii jo aika monet miehet pois kun etsin kumppania.
Jännä juttu näin miehen näkökulmasta että naisilla tuntuu olevan tuollainen väite esitettävänä aina ensimmäisenä eivätkä monesti edes hyväksi ajatusta että miehellä ei ole ollenkaan seksi mielessä, ei ole alkoholisti vaan ihan aidosti kiinnostaa se nainen. Tuntuu että tuo on naisten ongelma, ongelma nimenomaan se hyväksyminen että mies voi ajatella monella eri tavalla asioita.
Kertoo vaan että naisilla ne alapää jutut pyörii kokoajan mielessä.
Itsellenikin pahinta ovat vasemmisto/vihreä naiset. Ei ikinä parisuhteeseen.