Mistä mä tiedän oonko ollut erotessa maniassa vai oliko ero oma tahto?
Mulla siis kevät aina hankalaa aikaa valon lisäännyttyä. Syksy ei niinkään. Otin miehestä eron tammikuussa, lähdin turvakotiin enkä ilmoittanut mitään. Otin taksin ja lähdin. Nyt mietin että olinko maniassa ja oliko ero huono
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoito kertomus sanoo?
Mä oöin yhteydessä hoitajaani vain puhelimitse. Kerran viikossa soitti. Hänen mielestään en ollut maniassa. Mutta vaihdoin myös kaupunkia.
Ap
Jos nipistää itseään, ja se sattuu, tietää että on tullut nipistettyä
Vierailija kirjoitti:
Saitko turpaan?
En. Mies vain suuttuessaan ja riidoissa hankala. Kiroilee, korottaa ääntä ja mykkäkouluilee. Ehkä mä tein virheen, tai ehkä mut on tarkoitettu elämään yksin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko turpaan?
En. Mies vain suuttuessaan ja riidoissa hankala. Kiroilee, korottaa ääntä ja mykkäkouluilee. Ehkä mä tein virheen, tai ehkä mut on tarkoitettu elämään yksin
Ap
Se on sitä tosirakkautta.
Mistä mä löydän uuden suhteen? En halua koko elämää yksin olla ja moneen tarvitsee miestä. Kantamaan raskaita huonekaluja jne
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä löydän uuden suhteen? En halua koko elämää yksin olla ja moneen tarvitsee miestä. Kantamaan raskaita huonekaluja jne
Ap
Kantamaan raskaita huonekaluja! Jos ei muuhun tarvitse, niin ostaisin huonekalut kotiin kannettuna ja vanhojen poisviennillä. Kokoamis- ja asennuspalvelunkin voi ostaa.
Minä ainakin tarvitsen miestä ihan muuhun kuin johonkin sellaiseen työhön, minkä voi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä sulla on kaksisuuntaisen lisäksi myös epävakaa luonne? Jos tuollaista teit impulsiivisesti, mutta et maniassa ollut kuitenkaan, ja nyt kaduttaa. Pyydä päästä tutkimuksiin ja jos löytyy jotain, niin terapiaan. Sitä voi hoitaa.
Kyllä löydät uuden kiroilijahaukkujan nopeasti, ja siihen asti voit terapioida itseäsi jotta olisit vielä parempi kynnysmatto. Ehkä joku päivä tuleekin sitten oikeesti vastaan joku kultakimpale, joka vetää hampaas kurkkuun ja potkii munuaiset sököksi.
Iloista elämää!
Kikkelis kokkelis, mitäs läksit?