Korkeasaarikin rekrytoi nyt ilmaisia työntekijöitä. Osallistujat huomioidaan henkilökohtaisella kiitoksella.
Esimerkiksi ruokailua tai kahvia vapaaehtoistyöstä ei saa
Kommentit (58)
Helsingin kaupunki tukee tuotakin puljua, mihin ne rahat menevät?
moi laita viesti minulle olen 56 vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä t marita markkula
Vierailija kirjoitti:
Helsingin kaupunki tukee tuotakin puljua, mihin ne rahat menevät?
Ninpä, mihin rahat virtaa jos ei edes varaa maksaa työntekijöille palkkaa vaan ilmaiseksi haetaan.
moi laita viesti minulle olen 56 vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä t marita markkula
Kyllä siinä palkitaan henkilökohtaisella kiitoksella eli joku sanoo ”kiitos” sitä harvoin nykypäivänä kuulee
Mutta sanotaan henkilökohtaisesti kiitos, ajatelkaas 🥲
Moniko ottaisi mieluummin edes sen kahvikupongin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä palkitaan henkilökohtaisella kiitoksella eli joku sanoo ”kiitos” sitä harvoin nykypäivänä kuulee
Ai jaa, mä kuulen ihan kaupankassallakin joka päivä.
"Vapaaehtoiset pääsevät osaksi yhteisöä, Kauhanen kertoo."
Mitä yhteisöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, mä kuulen ihan kaupankassallakin joka päivä.
Tämä onkin kiitos jostain mitä olet itse tehnyt
Mitenkähän se kiitosseremonia käytännössä tapahtuu? Kai sentään kätellään? Kauhea pettymys jos onkin vain henkilökohtainen sähköpostikiitos tms.
Pitkäaikaistyötön
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteisöä?
Hei kun kaikki korkeasaaresta tykkää eikö oliskin jännää jos pääsisit kokemaan minkälaista siellä on töissä
Hirveen kallis korkeasaari, tulee melkeen halvemmaksi lentää johonkin muuhun Euroopan maahan ja mennä siellä mahtavampaan huvipuistoon samalla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteisöä?
Ilmaiseksi raatajia.
Hittovie, olin yliopistosairaalassa opetuspotilaana ja sain siitäkin sentään kahvin ja pullan ilmaiseksi kanttiinista! Ja ainakin 7 kiitosta kun ne kanditkin kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Puppa menee vahtimaan lapsia 👴🏻👍🏻
Ou jee! 👴🏻💘👻🥩
Vierailija kirjoitti:
Hirveen kallis korkeasaari, tulee melkeen halvemmaksi lentää johonkin muuhun Euroopan maahan ja mennä siellä mahtavampaan huvipuistoon samalla rahalla.
Yhtään laitetta ei tässä huvipuistossa ole
Ja tuonne kun erehdyt vapaaehtoiseksi menemään niin kela katkaisee tuet koska tulkitsee sen työksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuonne kun erehdyt vapaaehtoiseksi menemään niin kela katkaisee tuet koska tulkitsee sen työksi.
Niinhän sen pitäisikin
Korkeasaaren kissatkin kiitoksella elää?