Työpaikan virkistysiltapäivälle aktiviteeteja
Mikä on ollut sun työpaikan kivoin virkkariaktiviteetti? Jotain pitäis keksiä iltapäivätekemistä tiimille ja sen jälkeen syömään. Pää lyö taas ihan tyhjää.
Kommentit (66)
Sirgay Hillmann tai Benjamin Peltonen strippaamaan Tuure Boeliuksen laulaessa Lätkäjätkä-Villeä.
Meillä suuressa koulutusorganisaatiossa oli pandemian aikana mielestäni aivan huippu (kerrankin!!!) virkistyspäivä, joka toteutettiin etänä. Jokainen sai käydä omaan tahtiin ulkoilemassa lähiympäristössään ja firma antoi Kotipizza-koodin, jolla sai tilata lounasta. Lopuksi oli yhteiset virtuaalikahvit Teamsilla.
Ruokailu ja sitten kotiin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmätyöt ja sekasauna paras perussetti. Kunnolla juomia ja hyvää syötävää.
Ryhmäseksi ja sekasauna. Kunnolla petijumppaa ja hyvää syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Oon monena vuonna koittanut tätä ehdottaa, mutta ei ole mennyt läpi, koska muka liian kallis.
Meillä oli tämä yhtenä vuotena ja oli todella kivaa. Paras virkistysjuttu, missä olen itse ollut. Sai rauhassa tehdä omaa juttua ja jutella halutessaan mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä suuressa koulutusorganisaatiossa oli pandemian aikana mielestäni aivan huippu (kerrankin!!!) virkistyspäivä, joka toteutettiin etänä. Jokainen sai käydä omaan tahtiin ulkoilemassa lähiympäristössään ja firma antoi Kotipizza-koodin, jolla sai tilata lounasta. Lopuksi oli yhteiset virtuaalikahvit Teamsilla.
Tämä olisi unelma, kunhan viimeisen osan voisi jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Kukaan ei oikeasti halua noita.
Työ vie jo aivan tarpeeksi aikaa ja energiaa, ja sille paras vastapaino on oma ja yksityinen vapaa-aika täysin irrallaan työstä. Työ työnä ja vapaa-aika vietetään niiden ihmisten kanssa, joiden seurassa oikeasti halutaan olla, ei sillä että työporukassa mitään vikaa työporukkana, mutta he eivät ole rakasta perhettä tai ystäviä.
Ja mä taas iloitisisin siitä että olisi a) työpaikka ja b) virkkarit sen myötä.
Että aika etuoikeutettu kommentti sulla.
Keilaus on kyllä yksi kivoimmista. Voisin myös lähteä ratsastamaan.
Meillä oli virkistyspäivän iltapäivällä muutaman tunnin risteily Saimaalla ruokailuineen. Laiva oli varattu meille yksityiskäyttöön. Oli erittäin onnistunut aktiviteetti eikä lopulta edes superkallis.
Hohtokeilaus ja dinneri valittiin äänestyksellä. Ongelmana on se, että kaikenmaailman keramiikkapajoja ja paint and wine -juttuja olisi ollut kiva järjestää mutta osanottajat tulee ympäri Suomea ja lopputuotosten toimittaminen osanottajille menisi hankalaksi.
Vain mä olen Helsingistä ja kokoonnumme tänne pääkonttorille aamupäiväksi.
t. Ap
Mitä vaan missä saa juoda alkoholia. Mulla pomo vaan nauro,kun kerroin et mulla on aina oma piilopullo käsilaukussa,kun ei tiedä onko viina tarjoilua. Käyn siis harvoin ulkona ja kun perheen äidillä siihen mahdollisuus on,niin alkoholia kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hohtokeilaus ja dinneri valittiin äänestyksellä. Ongelmana on se, että kaikenmaailman keramiikkapajoja ja paint and wine -juttuja olisi ollut kiva järjestää mutta osanottajat tulee ympäri Suomea ja lopputuotosten toimittaminen osanottajille menisi hankalaksi.
Vain mä olen Helsingistä ja kokoonnumme tänne pääkonttorille aamupäiväksi.
t. Ap
Se on illallinen eikä mikään dinneri.
Konserniin saunomaan, pari nopeeta tuoppia ja sit äkkiä kotia pötköttään!!
Miniperseetolalle risteily tallinnaan.
Eikö niillä virkistyspäivillä voisi vain oleilla, kun niiden tarkoitushan lienee kuitenkin irtiotto työn teosta sekä mielen että kropan virkistys; saunomista, uintia, hierontapalvelua, jalkahoitoja, taide- ja kulttuurielämyksiä, hyvää ruokaa ja vapaata yhdessä oloa jossain normaalista poikkeavassa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Selviytymiskisa jossa porukka viedään helikopterilla erämaahan ainoina varusteina puukko, taskulamppu ja vesipullo. Ei liian kauaksi mutta mitoitettu siten että voittaja tulee 12-15 tunnin sisällä maaliin ja viimeiset joutuvat viettämään yön taivasalla.
Tämä yhdistettynä YT neuvotteluihin. Viimeiset korpeen eksyneet onnettomat saa potkut. Kyllä virkistää ja motivoi!
Onneksi meidän firmassa ei ole tuollaisia höpötyksiä. Miehet tekevät työpäivänsä ja lähtevät kotiin.
Aktiviteetti voisi olla palkankorotus, lahjakortteja, paremmat työolosuhteet....
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama, ihan hyvää settiä.
Paras olisi kunnon känniristeily, ei mihinkään Tallinnaan vaan Tukholmaan, niin ehtii vetää 2 iltaa. Siinä tulee hyvin tutuksi, kun käy porukalla buffetissa syömässä, sitten siirrytään Micon, Ticon ja Nicon hyttiin taxfree juomille, diskossa pitelee Jaanaa pystyssä ja kaataa juomat vahingossa pomo-Pertin päälle (melkein nyrkkitappelu,mutta puhumalla kuitenkin selviää) ja loppuyön pussailee hr-Mintun kanssa! Aamulla ihmetellään kimpassa mitä eilen oikein tapahtu ja sitten uuteen nousuun!
Voi teitä mammoja.