Työpaikan virkistysiltapäivälle aktiviteeteja
Mikä on ollut sun työpaikan kivoin virkkariaktiviteetti? Jotain pitäis keksiä iltapäivätekemistä tiimille ja sen jälkeen syömään. Pää lyö taas ihan tyhjää.
Kommentit (47)
Sirgay Hillmann tai Benjamin Peltonen strippaamaan Tuure Boeliuksen laulaessa Lätkäjätkä-Villeä.
Meillä suuressa koulutusorganisaatiossa oli pandemian aikana mielestäni aivan huippu (kerrankin!!!) virkistyspäivä, joka toteutettiin etänä. Jokainen sai käydä omaan tahtiin ulkoilemassa lähiympäristössään ja firma antoi Kotipizza-koodin, jolla sai tilata lounasta. Lopuksi oli yhteiset virtuaalikahvit Teamsilla.
Ruokailu ja sitten kotiin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmätyöt ja sekasauna paras perussetti. Kunnolla juomia ja hyvää syötävää.
Ryhmäseksi ja sekasauna. Kunnolla petijumppaa ja hyvää syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Oon monena vuonna koittanut tätä ehdottaa, mutta ei ole mennyt läpi, koska muka liian kallis.
Meillä oli tämä yhtenä vuotena ja oli todella kivaa. Paras virkistysjuttu, missä olen itse ollut. Sai rauhassa tehdä omaa juttua ja jutella halutessaan mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä suuressa koulutusorganisaatiossa oli pandemian aikana mielestäni aivan huippu (kerrankin!!!) virkistyspäivä, joka toteutettiin etänä. Jokainen sai käydä omaan tahtiin ulkoilemassa lähiympäristössään ja firma antoi Kotipizza-koodin, jolla sai tilata lounasta. Lopuksi oli yhteiset virtuaalikahvit Teamsilla.
Tämä olisi unelma, kunhan viimeisen osan voisi jättää pois.
Voi teitä mammoja.