Työpaikan virkistysiltapäivälle aktiviteeteja
Mikä on ollut sun työpaikan kivoin virkkariaktiviteetti? Jotain pitäis keksiä iltapäivätekemistä tiimille ja sen jälkeen syömään. Pää lyö taas ihan tyhjää.
Kommentit (47)
Syömään ja kotiin. Joku hohtokeilaus nyt nippanappa menettelee, kunhan porukassa ei ole ketään kilpailunhaluista aktiivikeilaajaa.
Meillä oli SM-tason painija kouluttamassa perus painiotteita, ja lopuksi oli leikkimielinen painiturnaus, jokainen sai oikeat painitrikoot ylle ja oteltiin toisiamme vastaan. Ihan huippuhauskaa, suosittelen lämpimästi.
Ryhmätyöt ja sekasauna paras perussetti. Kunnolla juomia ja hyvää syötävää.
Itse olen tykännyt eniten ulkoilma aktiviteeteista. Melonta, kirkkovenesoutu tai vain ihan luotopolku jossa vaikka pieniä ryhmätehtäviä matkan varrella (jos sellaista nyt vaaditaan). Toki näissä se vaara että sattuu huono sää.
Keilaus ja pakopeli ovat olleet myös mieleeni. Varoitus, jotkut vihaavat pakopelejä.
Se mistä en tykännyt yhtään oli ammunta mutta osa taas tykkäsi siitä kovasti.
Tanhuamiskurssi. Eli tilataan opettaja neuvomaan tanhuamisessa, muodostetaan parit ja opetellaan. Kaikki saa lopuksi esittää yksin- ja piiritanssia. Miksei kaksinkin.
Pakolliset powerpointit nopeesti läpi, sitten hyvää ruokaa, viiniä, olutta, lonkeroa, ulkopelejä, paljuilua, sekasaunomista yöhön asti. Parasta!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tykännyt eniten ulkoilma aktiviteeteista. Melonta, kirkkovenesoutu tai vain ihan luotopolku jossa vaikka pieniä ryhmätehtäviä matkan varrella (jos sellaista nyt vaaditaan). Toki näissä se vaara että sattuu huono sää.
Keilaus ja pakopeli ovat olleet myös mieleeni. Varoitus, jotkut vihaavat pakopelejä.
Se mistä en tykännyt yhtään oli ammunta mutta osa taas tykkäsi siitä kovasti.
Ammunta olisi just hauskaa jos olisi oikeat aseet.
Sellainen hauska työkaverijahti jossa arvotaan yksi porukasta jänikseksi ja muut ovat ajokoiria. Jänis saa 30 sekunnin etumatkan metsikköön ja muut juoksevat perään ja yrittävät ottaa kiinni. Jos jänis jää kiinni, se joutuu suorittamaan muiden määräämiä tehtäviä, laulua, tanssia, yms.
Juoksukilpailu ja kuntopiiri, eli etunojia, leuanvetoa ja vatsalihaksia. Jokaisen suoritus videoidaan firman intranettiin. Hauskaa ja kannustavaa.
Helvetisti jotain alkoholipitoista. Mitään muuta ei tarvita eikä varsinkaan haluta, oikeasti. Mä olen 41 ja mä olen leikkinyt lasten leikkejä viimeksi joskus viime vuosituhannella.
Pulleat ponit, pupuleikki, gydigudi-ramsannssa ja muutaman viinilasillisen jälkeen totuus tai tehtävä.
Haavekarttojen askartelu nöyryyttää niin työtöntä kuin työllistä.
Askartelepa AP niitä.
Vapaata ulkoilua luontopolulla, kohteessa makkaranpaistoa ja nokipannukahvit oli kivoin. Toinen oli valokuvanäyttely ja pizzeriareissu sen päätteeksi. Vihaan tyhmiä leikkejä ja jäisin välittömästi pois, jos uskonkaan jonkun sellaisia järjestävän. Opiskellessa sain niin tarpeekseni näistä tiimihengenkohotushöpinöistä vaivautuneen muka-hauskuuden keskellä.
Jättäkää se alkoholi pois ainakin aktiviteettien ajaksi jos on pakko puuhastella jotain. Ja antakaa porukan lähteä kotiin siinä vaiheessa kun korkit narahtavat auki, ei nimittäin kiinnosta pätkääkään katsella kännisiä kollegoita, sitä on nähty ihan tarpeeksi pikkujouluissakin.
Työpaikan naikkoset hupiluontoisesti voivat mitata miesten penisten pituutta. Miehet puolestaan voisivat mittailla naisten hukkaviivan pituutta.
Yhteiskyyti johonkin luontopolulle, jossa vaihtoehtoisia ulkoilureittejä. Sitten vaan leppoista kävelyä luonnossa, matka ja vauhti oman jaksamisen mukaan. Kaikkien yhteinen osuus voi sitten olla syöminen kävelyhommien jälkeen. Ei minkään sortin pelejä ja leikkejä, joista ei tykkää kukaan.
Sellainen aktiviteetti, jossa ei tarvitse olla työkavereiden kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Improvisaatioteatteriesityksiä pareittain. Kuperkeikkakilpailu. Laulukilpailu. Pussijuoksua. Hierokaa toisianne.
Ai että, pääsisinpä mukaan!
Kunnon läskipersetouhua😅
Selviytymiskisa jossa porukka viedään helikopterilla erämaahan ainoina varusteina puukko, taskulamppu ja vesipullo. Ei liian kauaksi mutta mitoitettu siten että voittaja tulee 12-15 tunnin sisällä maaliin ja viimeiset joutuvat viettämään yön taivasalla.