Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan virkistysiltapäivälle aktiviteeteja

Vierailija
22.04.2026 |

Mikä on ollut sun työpaikan kivoin virkkariaktiviteetti? Jotain pitäis keksiä iltapäivätekemistä tiimille ja sen jälkeen syömään. Pää lyö taas ihan tyhjää.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytymiskisa jossa porukka viedään helikopterilla erämaahan ainoina varusteina puukko, taskulamppu ja vesipullo. Ei liian kauaksi mutta mitoitettu siten että voittaja tulee 12-15 tunnin sisällä maaliin ja viimeiset joutuvat viettämään yön taivasalla.

Vierailija
22/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömään ja kotiin. Joku hohtokeilaus nyt nippanappa menettelee, kunhan porukassa ei ole ketään kilpailunhaluista aktiivikeilaajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli SM-tason painija kouluttamassa perus painiotteita, ja lopuksi oli leikkimielinen painiturnaus, jokainen sai oikeat painitrikoot ylle ja oteltiin toisiamme vastaan. Ihan huippuhauskaa, suosittelen lämpimästi. 

Vierailija
24/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmätyöt ja sekasauna paras perussetti. Kunnolla juomia ja hyvää syötävää.

Vierailija
25/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt eniten ulkoilma aktiviteeteista. Melonta, kirkkovenesoutu tai vain ihan luotopolku jossa vaikka pieniä ryhmätehtäviä matkan varrella (jos sellaista nyt vaaditaan). Toki näissä se vaara että sattuu huono sää.

Keilaus ja pakopeli ovat olleet myös mieleeni. Varoitus, jotkut vihaavat pakopelejä.

Se mistä en tykännyt yhtään oli ammunta mutta osa taas tykkäsi siitä kovasti.

Vierailija
26/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtohoilaus !

Vierailija
27/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhuamiskurssi. Eli tilataan opettaja neuvomaan tanhuamisessa, muodostetaan parit ja opetellaan. Kaikki saa lopuksi esittää yksin- ja piiritanssia. Miksei kaksinkin.

Vierailija
28/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolliset powerpointit nopeesti läpi, sitten hyvää ruokaa, viiniä, olutta, lonkeroa, ulkopelejä, paljuilua, sekasaunomista yöhön asti. Parasta!

Vierailija
29/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tykännyt eniten ulkoilma aktiviteeteista. Melonta, kirkkovenesoutu tai vain ihan luotopolku jossa vaikka pieniä ryhmätehtäviä matkan varrella (jos sellaista nyt vaaditaan). Toki näissä se vaara että sattuu huono sää.

Keilaus ja pakopeli ovat olleet myös mieleeni. Varoitus, jotkut vihaavat pakopelejä.

Se mistä en tykännyt yhtään oli ammunta mutta osa taas tykkäsi siitä kovasti.

Ammunta olisi just hauskaa jos olisi oikeat aseet.

Vierailija
30/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hauska työkaverijahti jossa arvotaan yksi porukasta jänikseksi ja muut ovat ajokoiria. Jänis saa 30 sekunnin etumatkan metsikköön ja muut juoksevat perään ja yrittävät ottaa kiinni. Jos jänis jää kiinni, se joutuu suorittamaan muiden määräämiä tehtäviä, laulua, tanssia,  yms.

Vierailija
31/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksukilpailu ja kuntopiiri, eli etunojia, leuanvetoa ja vatsalihaksia. Jokaisen suoritus videoidaan firman intranettiin. Hauskaa ja kannustavaa.

Vierailija
32/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetisti jotain alkoholipitoista. Mitään muuta ei tarvita eikä varsinkaan haluta, oikeasti. Mä olen 41 ja mä olen leikkinyt lasten leikkejä viimeksi joskus viime vuosituhannella.

Vierailija
33/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat ponit, pupuleikki, gydigudi-ramsannssa ja muutaman viinilasillisen jälkeen totuus tai tehtävä.

Vierailija
34/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavekarttojen askartelu nöyryyttää niin työtöntä kuin työllistä.

Askartelepa AP niitä.

Vierailija
35/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaata ulkoilua luontopolulla, kohteessa makkaranpaistoa ja nokipannukahvit oli kivoin. Toinen oli valokuvanäyttely ja pizzeriareissu sen päätteeksi. Vihaan tyhmiä leikkejä ja jäisin välittömästi pois, jos uskonkaan jonkun sellaisia järjestävän. Opiskellessa sain niin tarpeekseni näistä tiimihengenkohotushöpinöistä vaivautuneen muka-hauskuuden keskellä.

Vierailija
36/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää se alkoholi pois ainakin aktiviteettien ajaksi jos on pakko puuhastella jotain. Ja antakaa porukan lähteä kotiin siinä vaiheessa kun korkit narahtavat auki, ei nimittäin kiinnosta pätkääkään katsella kännisiä kollegoita, sitä on nähty ihan tarpeeksi pikkujouluissakin.

Vierailija
37/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan naikkoset hupiluontoisesti voivat mitata miesten penisten pituutta. Miehet puolestaan voisivat mittailla naisten hukkaviivan pituutta.

Vierailija
38/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskyyti johonkin luontopolulle, jossa vaihtoehtoisia ulkoilureittejä. Sitten vaan leppoista kävelyä luonnossa, matka ja vauhti oman jaksamisen mukaan. Kaikkien yhteinen osuus voi sitten olla syöminen kävelyhommien jälkeen. Ei minkään sortin pelejä ja leikkejä, joista ei tykkää kukaan.

Vierailija
39/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen aktiviteetti, jossa ei tarvitse olla työkavereiden kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
40/47 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Improvisaatioteatteriesityksiä pareittain. Kuperkeikkakilpailu. Laulukilpailu. Pussijuoksua. Hierokaa toisianne.

Ai että, pääsisinpä mukaan!

Kunnon läskipersetouhua😅 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi