Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on matkustaa Espanjaan tai muualle "etelään", kun Thaimaassa on oikeasti lämmintä ja edullisempi hintataso? 😎🏖🌞🌴

Vierailija
22.04.2026 |

Ei Välimerellä ja Kanarialla ole tropiikin tunnelmaa ja lämpöä. Olen tämän itse todennut, kun olen matkustellut ympäri maailmaa kaikkina vuodenaikoina. Välimeren vesi on trooppisiin merialueisiin verrattuna viileää tai jopa kylmää.

Thaimaassa sentään on lämmin, pehmeänkostea ilma ja varsinkin kesäisin myös yöt todella lämpimiä. Ja hintataso ja palvelukulttuurikin on ihan eri planeetalta. Ja Thaimaassa on uskaltanut jättää omaisuutta rantatuolille tai rantapyyhkeelle eikä koskaan ole kadonnut mitään. Thaimaassa neljän tähden hotelli on selvästi tasokkaampi kuin Euroopassa.

Se on sitten tietysti eri juttu, jos on lihottanut itsensä hylkeeksi joka ei kestä lämmintä.... mutta sehän ei ole näiden maiden vika eikä muuta sitä tosiasiaa, että Thaimaassa on tropiikin lämpö.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vernimijöitä naiset siellä imee rahat seksillä. Talot autot. 

Ero suomeen on vaan sitten se että saa seksiä.

Vierailija
42/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työttömänä en kehtaa lähteä kuukausiksi Etelä-Eurooppaa kauemmaksi. Mutta kiva näinkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa ei kiehdo sitten pätkän vertaa! Ihmiset kimittää ja ovat iholla koko ajan. Haluan vieraassa maassa tehdä muutakin kuin olla rannalla ja juoda kaljaa.

Käyn joka aamu lenkillä, olin lomalla tai en. Espanjassa se onnistuu hyvin aamulla kun ei ole vielä niin kuuma. Thaimaassa on kostean kuuma 24/7. Käyn myös joka vuosi vaeltamassa Espanjassa. 

Nyt onkin mietintä päällä, mihin muutan eläkkeellä. Thaimaa se ei ole.

Edellisen sivun entisenä thaimaankävijänä nykyisenä espanjankävijänä sanoisin, että se on kyllä mielikuvituksen puutetta jos Thaimaasta löydä muuta tekemistä kuin kaljanjuonnin rannalla. 

Sä et näköjään lukenut tota mun kirjoittamaa "Käyn joka aamu lenkillä, olin lomalla tai en. Espanjassa se onnistuu hyvin aamulla kun ei ole vielä niin kuuma. Thaimaassa on kostean kuuma 24/7. Käyn myös joka vuosi vaeltamassa Espanjassa"

On syy, miksi esim urheiluleirejä ei pidetä Thaimaassa. Olen itsekin ollut Fuerteventuralla thrialton-leirillä. Se on se ilmasto katos....

Vierailija
44/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 vuotta sitten olen käynyt Thaimaassa useammassakin rantalomapaikassa ja se riitti. Ei kyllä Välimerikään kiinnosta, suuntaan lomalle mieluummiin Intian valtameren saarille, Mauritius, Seychellit, Malediivit, Reunion jne.

Yksi työkaveri kävi viime talvena Thaimaassa ja sanoi sen olevan tällä hetkellä täynnä öykkäröiviä venäläisiä turisteja.

Thaimaa on nähty ja koettu, ikävä sinne ei ole. Nyt se on venäläisten paikka ja siksi en menisi ilmaisellekaan lomalle sinne. 

Vierailija
45/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua istua koneessa puolta vuorokautta. Sitäpaitsi thaikkula on täynnä rysyjä.

Vierailija
46/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettakaa ehkäisyä siellä kuin Marokossa ja Tunisiassa . Ehkäisee sukupuolitaudit kuin raskaudet. 

Eiköhän se pointti ole juuri se että tullaan paksuna takaisin ja kasvatetaan se mokkapala tuliainen rahoilla jotka on revitty persujunttimiesten selkänahasta verojen kautta.

Vierailija
47/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa ei kiehdo sitten pätkän vertaa! Ihmiset kimittää ja ovat iholla koko ajan. Haluan vieraassa maassa tehdä muutakin kuin olla rannalla ja juoda kaljaa.

Käyn joka aamu lenkillä, olin lomalla tai en. Espanjassa se onnistuu hyvin aamulla kun ei ole vielä niin kuuma. Thaimaassa on kostean kuuma 24/7. Käyn myös joka vuosi vaeltamassa Espanjassa. 

Edellisen sivun entisenä thaimaankävijänä nykyisenä espanjankävijänä sanoisin, että se on kyllä mielikuvituksen puutetta jos Thaimaasta löydä muuta tekemistä kuin kaljanjuonnin rannalla. 

Sä et näköjään lukenut tota mun kirjoittamaa "Käyn joka aamu lenkillä, olin lomalla tai en. Espanjassa se onnistuu hyvin aamulla kun ei ole vielä niin kuuma. Thaimaassa on kostean kuuma 24/7. Käyn myös joka vuosi vaeltamassa Espanjassa"

On syy, miksi esim urheiluleirejä ei pidetä Thaimaassa. Olen itsekin ollut Fuerteventuralla thrialton-leirillä. Se on se ilmasto katos....

Miten niin en lukenut? Me käytiin joka aamu ja ilta Thaimaassa kävelyllä. Aamulla ilma saattoi tuntua jopa viileältä, eli ilmasto ei ainakaan siellä missä me useimmiten kävimme ja siihen maailman aikaan ollut 24/7 kostean kuuma. Ja siellä näki paljon länsimaisia juoksemassakin. Thaimaassa tosiaan on muutakin tekemistä kuin kaljanjuonti rannalla. Samaahan sanoo monet Espanjastakin, että siellä suomalaisten seassa vedätte terassilla/rannalla kaljaa. Tuo kertoo vain ihmisen omasta ajatusmaailmasta ja asenteista, ei ko. maasta. 

Vierailija
48/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaata tylsempi matkakohde on vain Suomi. Itse asiassa näillä mailla on paljon yhteistä. Kummassakaan maassa ei ole mitään kulttuuria, ihmiset ovat sivistymättömiä metsäläisiä eikä maissa ole mitään nähtävää tai tekemistä. Luontokin tylsää. Thaimaassa on sentään hyvä sää toisin kuin Suomessa. Bangkok on muuten varmasti maailman tylsin suurkaupunki. Sen nähtävyydet kiertää yhdessä iltapäivässä. Thaimaalaisia ihmisiä kiinnostaa vain syöminen ja puhelimen tuijottaminen. 

Vierailija
49/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä hetkellä tappava lämpö , no menkää sinne taikkuun lapsia köyr......n.

Vierailija
50/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaata tylsempi matkakohde on vain Suomi. Itse asiassa näillä mailla on paljon yhteistä. Kummassakaan maassa ei ole mitään kulttuuria, ihmiset ovat sivistymättömiä metsäläisiä eikä maissa ole mitään nähtävää tai tekemistä. Luontokin tylsää. Thaimaassa on sentään hyvä sää toisin kuin Suomessa. Bangkok on muuten varmasti maailman tylsin suurkaupunki. Sen nähtävyydet kiertää yhdessä iltapäivässä. Thaimaalaisia ihmisiä kiinnostaa vain syöminen ja puhelimen tuijottaminen. 

Ei sun mua enää tarvitse vakuuttaa pysymään pois Thaimaasta, olen siihen ratkaisuun jo päätynyt mutta en tosin noista syistä. 

Vierailija
51/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei pidetä? Siellä on kaikenmaailman kickboxing-leirejä, pilatesta, sukellusta, golfia ym. Ei kannata huudella jos ei tiedä asioista mitään

Vierailija
52/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään juuri siitä, että on takuuvarmasti lämmintä, on oma talo minne mennä, hyvä ruoka, upea luonto. Pelataan paljon golfia, on hienoja kenttiä. 

Vierailija
53/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali , no köysi ja oksa on ratkaisu jos Suomi ei kelpaa, eikä roposet riitä läskinpaisto maahan muuttamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan